Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het isquote:
das wel minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
lol... neh... nepnewage doos naast ons had een kaarsje laten branden... en toen ff later brandde niet alleen dat kaarsje, maar heel dr appartement. Brandweer moets bij ons de muur nat houden. En aan die muur stond alle apparatuur zoal TV, radio, PS3 en nog meer van dat soort dingen. Heb alles weg kunnen gooien
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
ok, als je een linkje heb, kijk ik er even naar
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervangingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervanging
Juistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het is
daar kwam volgens mij mijn naam in voor
Nee hoor, mijn adres stond er toch goed op?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
haha, ernstigquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Erger is dat de verzekering maar voor 70% uitkeert.
heb je een Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)
[ afbeelding ]
Truste, ik krijg zo bezoek, zit ik eigenlijk ook niet zo op te wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nog ff snel een poging doen om wat te slapen voordat ronja weer wakker is
Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb een leuke van samsung
quote:
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?
Whehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
waar ergensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Logician het volgende:
crazy dan kom je daarna gewoon je denkt toch niet dat wij om 22u al in bed liggen op vrijdag of wel?
thxquote:
Zit een standaard nokia oplader bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx![]()
hoe moet je zon ding opladen ? of werkt dat gewoon met batterijen ?
Dudequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
Enschedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef crazy987 het volgende:
ik hield het niet meer bij, moest werken.
maar om toch nog even terug te komen
[..]
waar ergens
Dat is wel mooi klote ja, weet ook niet precies hoe dat alles zit met verzekeringen enzo...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegenquote:
ik heb wel een tijd gehad. hoe vaag ook, dat als ik naar de tijd keek , dat het 13:37 wasquote:
Wel een geniaal plaatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegen
lekker naast de deurquote:
Dat heb ik altijd met 09:11 (911)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een tijd gehad. hoe vaag ook, dat als ik naar de tijd keek , dat het 13:37 was
Mijn major fail was 2 weken geleden toen ik met een kar vol boodschappen ging afrekenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker naast de deur
wie haalt me op
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzettenquote:
Heuh sterkte kerel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
hey succes heh. , mag je wiskey drinken trouwens ? of eerder gezegd, ben je het van plan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
peyote cactussen. goed tegen de pijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
th, sprrek je snel manquote:
zevenbergen,quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jow is goed jongenquote:
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHAquote:
Smoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHA
Ik moet nog maximaal een uur
Ik zal de ns eens bellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zevenbergen,
tussen breda en moerdijk in
quote:
nog 240 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen hoor WHAHA
Weet je hoe lang dat nog is??? 4 UUR!
jij bent ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij werkt maar part-timequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
Arrggghhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heel lievv hondje![]()
dit is een foto van em [ afbeelding ]
dus hoe laat ben je dan vandaag begonnen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt32 uur
maaaar de dagen dat ik werk moet ik minstens 8,5 uur aanwezig zi jn (incl pauze)
Dussss
brabantquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, wordt is tijd om in brabant te buurten en een juupke (of ander pilsje) te pakken
tering zeg. het zal je beestje maar wezenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heel lievv hondje![]()
dit is een foto van em [ afbeelding ]
SEVEN !!!!!!!!!!!!!!quote:
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te lerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
brabant
jupiler
denk dak vanavond nog maar ff ga poolen en een pilsje pakken na m`n rijles
is dat nog een beetje te drinken Bavaria ?? dat heb ik echt al lang niet meer opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te leren
bij BP wordt denk ik bavaria :/ in de stad: JUUUUUUUUUP
blijf dit weekend toch weer even in zevenbergen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te leren
bij BP wordt denk ik bavaria :/ in de stad: JUUUUUUUUUP
euhhh...quote:
slimbo !!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: kom jij daar en daar
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry.
kijk ik op de hyves: Ziet ze er nog eens niet zo verkeerd uit
Failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
Die schop je dan toch ook meteen voor de treinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg. het zal je beestje maar wezen
Url ? dan stel ik precies dezelfde vraagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: heb je zin om te neuken ?
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry, ik doe alleen mannen.
ja idd. dat kan gewoon niet goed wezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die schop je dan toch ook meteen voor de trein
m`n vriendin komt vanavond langsquote:
quote:
Maar die hond op die foto is toch al dood? Dat beest werd volgens mij al jaren verkozen tot lelijkste hondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. dat kan gewoon niet goed wezen.
hij ziet er op die foto al als een zombie uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar die hond op die foto is toch al dood? Dat beest werd volgens mij al jaren verkozen tot lelijkste hond
ik berijd kameelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wie rijdt hier allemaal motor ?
ik binnenkort,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* Maringo raises handquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en maar raar vinden dat ie zo doet eh....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)torcyclist_Goes_Wide
hier nog een filmpje van Sm0kez iig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
zo eentje met verlaagde hoeven, spoiler en bodykit?
nee , wel met bom vestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
zo eentje met verlaagde hoeven, spoiler en bodykit?
Dat beest heeft gewoon model gestaan voor de honden uit Resident Evilquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij ziet er op die foto al als een zombie uit.
wel triest dat ze van zulk soort verkiezingen houden
Ik heb een opgevoerde segway, inclusief boodschappenmand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Beest kan er toch ook niks aan doen dat ie zo lelijk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat beest heeft gewoon model gestaan voor de honden uit Resident Evil
echte failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn major fail was 2 weken geleden toen ik met een kar vol boodschappen ging afrekenen.
Das dan 65 euro ofzo. Ik pinnen. Staat er niet genoeg meer op me rekening![]()
dit is de voorraad (moest even zoeken)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik binnenkort,
m`n broers en m`n pa 2
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat beest heeft gewoon model gestaan voor de honden uit Resident Evil
ging hartstikke goed togquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en hier zie je de eerste rijles in Iran van runx
http://www.yourdailymedia.com/media/1224675692/Saudi_Drifting
Honden zijn ook liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Beest kan er toch ook niks aan doen dat ie zo lelijk is.
Ik vind alle honden liefsort of
quote:
vette shitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dit is de voorraad (moest even zoeken)
m`n pa:
Honda Goldwing 1100CC met zijspan
Yamaha XJ900 Diversion
en momenteel nog een Yamaha XJ900 (wordt verkocht)
Broer1:
Suzuki GSX400
Broer2:
Yamaha FZR 600
Vrijkaartjes voor gewonnen via Fokquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
hebbie max payne al gezien trouwens ?
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat vind ik jou ook lief
als jij honden lief vindt
![]()
'quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Liever die lelijke hond dat een allochtoon![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
'
jaik zou niet weten wat ik zonder honden zou moeten.
Helaas is 1 van mijn honden 2 maanden geleden overleden
welkequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
'
jaik zou niet weten wat ik zonder honden zou moeten.
Helaas is 1 van mijn honden 2 maanden geleden overleden
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vrijkaartjes voor gewonnen via Fok
eigenlijk best wel hequote:
ja hij was al wel oud, maar ik kwam thuis en hij keek op, en hij hoorde en rook mij wel..maar hij zag mij niet meer..had ie dus een hersenbloeding gehad, waardoor die tijdelijk verblind was..maar hij ging al helemaal de slechte kant op.. en hij stond heel raar op zjin poten ..toen hebben we hem in moeten laten slapen..quote:
Liever een hoop stront voor de deur dan een allo...wacht evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus moet ik nog even zien. Heb jij hem al gezien dan?quote:
idd, vandaar dat ik er geen neemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]das altijd vervelend. Dat is het enige nadeel aan huisdieren
vindt je het gek met zon apekop ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
Ik vind honden maar grafbeesten. Ze zoeken altijd ruzie met me
Kan ik me voorstellen... maar wel beter voor hem/haarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja hij was al wel oud, maar ik kwam thuis en hij keek op, en hij hoorde en rook mij wel..maar hij zag mij niet meer..had ie dus een hersenbloeding gehad, waardoor die tijdelijk verblind was..maar hij ging al helemaal de slechte kant op.. en hij stond heel raar op zjin poten ..toen hebben we hem in moeten laten slapen..
ik mis dat beest zo erg he, ben er helemaal mee opgegroeid
maar aan de andere kant heb je er wel heel veel jaren plezier vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, vandaar dat ik er geen neem
nou dat is wel fucking iiritant ja. gvd overal schijt op straat man.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever een hoop stront voor de deur dan een allo...wacht even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja hij was al wel oud, maar ik kwam thuis en hij keek op, en hij hoorde en rook mij wel..maar hij zag mij niet meer..had ie dus een hersenbloeding gehad, waardoor die tijdelijk verblind was..maar hij ging al helemaal de slechte kant op.. en hij stond heel raar op zjin poten ..toen hebben we hem in moeten laten slapen..
ik mis dat beest zo erg he, ben er helemaal mee opgegroeid
Godsamme manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever een hoop stront voor de deur dan een allo...wacht even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, vandaar dat ik er geen neem
Goh...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
Als ik me pasfoto als usericon gebruik zit me inbox zo vol met pm's van hitsige vrouwtjes. Die nemen alleen maar tijd weg van mijn cactussen dus daar pas ik voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt je het gek met zon apekop ?
Barraquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar heb je dan wel een beetje gelijk in!
Ik heb liever dat mijn vriend vertrekt dan dat mijn hond dood gaat
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
Zullen vast niet alleen honden hebben...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
dat is wel zo. mar het einde blijft altijd triest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar aan de andere kant heb je er wel heel veel jaren plezier van
kun jij niks aan doenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Als ik me pasfoto als usericon gebruik zit me inbox zo vol met pm's van hitsige vrouwtjes. Die nemen alleen maar tijd weg van mijn cactussen dus daar pas ik voor
ja dat had ik al begrepen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar heb je dan wel een beetje gelijk in!
Ik heb liever dat mijn vriend vertrekt dan dat mijn hond dood gaat
das zielig...maja..mijne heeft iig geen pijn gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is wel zo. mar het einde blijft altijd triest.vooral de manier waarom.
hier krijgen huisdieren voornamelijk kanker .
Honden zijn gewoon agressief. 't zijn net allochtonen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]goh wat raar....zou je niet zeggen..zo'n fijn persoon als jij
die honden weten gewoon dat jij bang/hatelijk bent richting hunquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon agressief. 't zijn net allochtonen.
Onze hond is ook wel liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Beest kan er toch ook niks aan doen dat ie zo lelijk is.
Ik vind alle honden liefsort of
ontwetendheid. altijd leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vretenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken jou leven kapot , ik haal min beroeren opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
zit je de boel weer op te stoken ja ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Gast we gaan gewoon naast je staan... en geven je een knal... zie je nooit aankomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken hjou leven kapot
wilders heeft geen kam. heb je zn haar wel eens gezien ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?
Kopje thee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?
Reactie van het jaar!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vreten![]()
Ga es dood!
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onze hond is ook wel liefsoms een ondeugd
net als vanmorgen ook.
Lig lekker in bed. Hoor mijn moeder roepen dat het tijd is om op te staan.
Ik wil me oprichten, kijk ik recht in de ogen van de hond. Sprong gelijk vol in mn gezicht
ja misbruik maken van mij handicap hé , laf hoarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast we gaan gewoon naast je staan... en geven je een knal... zie je nooit aankomen
ik zou je ook swaffelen als het niet zo wasquote:
Krijg vlektyfus en syfilis in die grafsmoel van jequote:
ja de mijne heel ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das zielig...maja..mijne heeft iig geen pijn gehad
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vreten![]()
Ga es dood!
Nee jij bent een uitzondering op de regel hoor..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ja misbruik maken van mij handicap hé , laf hoar![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou je ook swaffelen als het niet zo was
normaal mijn wekker,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?
Mooi..pak iets scherps en jaag het in je slagader....NU!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.
Graag gedaanquote:
Heb ik toch nog wat bereikt vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.
vergeet je neven nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken jou leven kapot , ik haal min beroeren op
Dan niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg vlektyfus en syfilis in die grafsmoel van je
easy girl...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat bereikt vandaag.
Maar je bent nog steeds niet dood. Dat valt me dan wel van je tegen.
je hebt ze goed afgerichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal mijn wekker,
maar als ik zoiets heb van: FUCK YOu,
Dan staat mn moeder al onder aan de trap
soms wel voordeel als ouders op de zelfde tijd op moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |