Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het isquote:
das wel minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
lol... neh... nepnewage doos naast ons had een kaarsje laten branden... en toen ff later brandde niet alleen dat kaarsje, maar heel dr appartement. Brandweer moets bij ons de muur nat houden. En aan die muur stond alle apparatuur zoal TV, radio, PS3 en nog meer van dat soort dingen. Heb alles weg kunnen gooien
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
ok, als je een linkje heb, kijk ik er even naar
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervangingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervanging
Juistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het is
daar kwam volgens mij mijn naam in voor
Nee hoor, mijn adres stond er toch goed op?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
haha, ernstigquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Erger is dat de verzekering maar voor 70% uitkeert.
heb je een Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)
[ afbeelding ]
Truste, ik krijg zo bezoek, zit ik eigenlijk ook niet zo op te wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nog ff snel een poging doen om wat te slapen voordat ronja weer wakker is
Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb een leuke van samsung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |