Url ? dan stel ik precies dezelfde vraagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: kom jij daar en daar
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry.
kijk ik op de hyves: Ziet ze er nog eens niet zo verkeerd uit
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: heb je zin om te neuken ?
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry, ik doe alleen mannen.
ja idd. dat kan gewoon niet goed wezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die schop je dan toch ook meteen voor de trein
m`n vriendin komt vanavond langsquote:
quote:
Maar die hond op die foto is toch al dood? Dat beest werd volgens mij al jaren verkozen tot lelijkste hondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. dat kan gewoon niet goed wezen.
hij ziet er op die foto al als een zombie uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar die hond op die foto is toch al dood? Dat beest werd volgens mij al jaren verkozen tot lelijkste hond
ik berijd kameelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wie rijdt hier allemaal motor ?
ik binnenkort,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* Maringo raises handquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en maar raar vinden dat ie zo doet eh....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)torcyclist_Goes_Wide
hier nog een filmpje van Sm0kez iig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
zo eentje met verlaagde hoeven, spoiler en bodykit?
nee , wel met bom vestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
zo eentje met verlaagde hoeven, spoiler en bodykit?
Dat beest heeft gewoon model gestaan voor de honden uit Resident Evilquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij ziet er op die foto al als een zombie uit.
wel triest dat ze van zulk soort verkiezingen houden
Ik heb een opgevoerde segway, inclusief boodschappenmand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Beest kan er toch ook niks aan doen dat ie zo lelijk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat beest heeft gewoon model gestaan voor de honden uit Resident Evil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |