Wel een geniaal plaatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegen
lekker naast de deurquote:
Dat heb ik altijd met 09:11 (911)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een tijd gehad. hoe vaag ook, dat als ik naar de tijd keek , dat het 13:37 was
Mijn major fail was 2 weken geleden toen ik met een kar vol boodschappen ging afrekenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
Waar woon je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker naast de deur
wie haalt me op
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzettenquote:
Heuh sterkte kerel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
hey succes heh. , mag je wiskey drinken trouwens ? of eerder gezegd, ben je het van plan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
peyote cactussen. goed tegen de pijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
th, sprrek je snel manquote:
zevenbergen,quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jow is goed jongenquote:
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHAquote:
Smoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHA
Ik moet nog maximaal een uur
Ik zal de ns eens bellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zevenbergen,
tussen breda en moerdijk in
quote:
nog 240 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen hoor WHAHA
Weet je hoe lang dat nog is??? 4 UUR!
jij bent ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen hoor WHAHA
Weet je hoe lang dat nog is??? 4 UUR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |