Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het isquote:
das wel minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
lol... neh... nepnewage doos naast ons had een kaarsje laten branden... en toen ff later brandde niet alleen dat kaarsje, maar heel dr appartement. Brandweer moets bij ons de muur nat houden. En aan die muur stond alle apparatuur zoal TV, radio, PS3 en nog meer van dat soort dingen. Heb alles weg kunnen gooien
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
ok, als je een linkje heb, kijk ik er even naar
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervangingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kun je er 1 per ongeluk mijn kant op sturen? Ben wel toe aan een vervanging
Juistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whaha ik kan em hier niet bekijken, maar ik weet welke het is
daar kwam volgens mij mijn naam in voor
Nee hoor, mijn adres stond er toch goed op?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets keihard verneukt heb met de retourzending van 6 notebooks
haha, ernstigquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Erger is dat de verzekering maar voor 70% uitkeert.
heb je een Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker simpel, werkt prima: (en gewoon van nokia)
[ afbeelding ]
Truste, ik krijg zo bezoek, zit ik eigenlijk ook niet zo op te wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nog ff snel een poging doen om wat te slapen voordat ronja weer wakker is
Url ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb een leuke van samsung
quote:
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?
Whehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
waar ergensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Logician het volgende:
crazy dan kom je daarna gewoon je denkt toch niet dat wij om 22u al in bed liggen op vrijdag of wel?
thxquote:
Zit een standaard nokia oplader bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx![]()
hoe moet je zon ding opladen ? of werkt dat gewoon met batterijen ?
Dudequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
Enschedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef crazy987 het volgende:
ik hield het niet meer bij, moest werken.
maar om toch nog even terug te komen
[..]
waar ergens
Dat is wel mooi klote ja, weet ook niet precies hoe dat alles zit met verzekeringen enzo...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegenquote:
ik heb wel een tijd gehad. hoe vaag ook, dat als ik naar de tijd keek , dat het 13:37 wasquote:
Wel een geniaal plaatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegen
lekker naast de deurquote:
Dat heb ik altijd met 09:11 (911)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een tijd gehad. hoe vaag ook, dat als ik naar de tijd keek , dat het 13:37 was
Mijn major fail was 2 weken geleden toen ik met een kar vol boodschappen ging afrekenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker naast de deur
wie haalt me op
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzettenquote:
Heuh sterkte kerel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
hey succes heh. , mag je wiskey drinken trouwens ? of eerder gezegd, ben je het van plan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jeweetsch, maar ik trek het ff niet meer met de pijn... ben ff een film ofzo aanzetten
peyote cactussen. goed tegen de pijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
th, sprrek je snel manquote:
zevenbergen,quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jow is goed jongenquote:
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHAquote:
Smoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG moet jij tot 7 uur???"WHAHAHA
Ik moet nog maximaal een uur
Ik zal de ns eens bellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zevenbergen,
tussen breda en moerdijk in
quote:
nog 240 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen hoor WHAHA
Weet je hoe lang dat nog is??? 4 UUR!
jij bent ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij werkt maar part-timequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
Arrggghhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heel lievv hondje![]()
dit is een foto van em [ afbeelding ]
dus hoe laat ben je dan vandaag begonnen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt32 uur
maaaar de dagen dat ik werk moet ik minstens 8,5 uur aanwezig zi jn (incl pauze)
Dussss
brabantquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, wordt is tijd om in brabant te buurten en een juupke (of ander pilsje) te pakken
tering zeg. het zal je beestje maar wezenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heel lievv hondje![]()
dit is een foto van em [ afbeelding ]
SEVEN !!!!!!!!!!!!!!quote:
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te lerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
brabant
jupiler
denk dak vanavond nog maar ff ga poolen en een pilsje pakken na m`n rijles
is dat nog een beetje te drinken Bavaria ?? dat heb ik echt al lang niet meer opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te leren
bij BP wordt denk ik bavaria :/ in de stad: JUUUUUUUUUP
blijf dit weekend toch weer even in zevenbergen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge eerst naar Brabant party in Raamsdonkveer ,dan weer naar tilburg om in de stad nog pilsjes te pakken om het af te leren
bij BP wordt denk ik bavaria :/ in de stad: JUUUUUUUUUP
euhhh...quote:
slimbo !!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: kom jij daar en daar
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry.
kijk ik op de hyves: Ziet ze er nog eens niet zo verkeerd uit
Failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
* Crazy-M knuppel
stuurt op hyves een vrouwke een bericht: kom jij daar en daar
ik niet de hyves bekijken en zo van: nee sorry.
kijk ik op de hyves: Ziet ze er nog eens niet zo verkeerd uit
Die schop je dan toch ook meteen voor de treinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg. het zal je beestje maar wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |