quote:
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat, het is jou fout toch niet?
Whehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
waar ergensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Logician het volgende:
crazy dan kom je daarna gewoon je denkt toch niet dat wij om 22u al in bed liggen op vrijdag of wel?
thxquote:
Zit een standaard nokia oplader bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx![]()
hoe moet je zon ding opladen ? of werkt dat gewoon met batterijen ?
Dudequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
had trouwens net een fail moment.. ga naar de boekhandel om een leuk boek te halen.. kom er bij de kassa achter dat mn portomonee nog op werk ligt.. dus ik dacht echt.. wel dat was major fail.. volgens mij hang ik te veel op Fok rond..
Enschedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef crazy987 het volgende:
ik hield het niet meer bij, moest werken.
maar om toch nog even terug te komen
[..]
waar ergens
Dat is wel mooi klote ja, weet ook niet precies hoe dat alles zit met verzekeringen enzo...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook mee aan. Maar het is 70% van de nieuwwaarde. Dan is het idd mijn fout niet, maar de spullen zijn wel gebruikt en dus niet meer zoveel waard als de nieuwwaarde. Zo'n lulverhaal. Maar ga morgen met mn pa er ff overhebben. Die is daar veel beter in thuis dan ik.
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken mensen die zeggen irl gewoon "lol"
Plaatje kwam ik net ergens op de FP tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |