Kan ik me voorstellen... maar wel beter voor hem/haarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja hij was al wel oud, maar ik kwam thuis en hij keek op, en hij hoorde en rook mij wel..maar hij zag mij niet meer..had ie dus een hersenbloeding gehad, waardoor die tijdelijk verblind was..maar hij ging al helemaal de slechte kant op.. en hij stond heel raar op zjin poten ..toen hebben we hem in moeten laten slapen..
ik mis dat beest zo erg he, ben er helemaal mee opgegroeid
maar aan de andere kant heb je er wel heel veel jaren plezier vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, vandaar dat ik er geen neem
nou dat is wel fucking iiritant ja. gvd overal schijt op straat man.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever een hoop stront voor de deur dan een allo...wacht even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja hij was al wel oud, maar ik kwam thuis en hij keek op, en hij hoorde en rook mij wel..maar hij zag mij niet meer..had ie dus een hersenbloeding gehad, waardoor die tijdelijk verblind was..maar hij ging al helemaal de slechte kant op.. en hij stond heel raar op zjin poten ..toen hebben we hem in moeten laten slapen..
ik mis dat beest zo erg he, ben er helemaal mee opgegroeid
Godsamme manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever een hoop stront voor de deur dan een allo...wacht even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, vandaar dat ik er geen neem
Goh...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
Ik vind honden maar grafbeesten. Ze zoeken altijd ruzie met me
Als ik me pasfoto als usericon gebruik zit me inbox zo vol met pm's van hitsige vrouwtjes. Die nemen alleen maar tijd weg van mijn cactussen dus daar pas ik voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt je het gek met zon apekop ?
Barraquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar heb je dan wel een beetje gelijk in!
Ik heb liever dat mijn vriend vertrekt dan dat mijn hond dood gaat
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
Zullen vast niet alleen honden hebben...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef DonGuido het volgende:
dat is wel zo. mar het einde blijft altijd triest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar aan de andere kant heb je er wel heel veel jaren plezier van
kun jij niks aan doenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Als ik me pasfoto als usericon gebruik zit me inbox zo vol met pm's van hitsige vrouwtjes. Die nemen alleen maar tijd weg van mijn cactussen dus daar pas ik voor
ja dat had ik al begrepen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar heb je dan wel een beetje gelijk in!
Ik heb liever dat mijn vriend vertrekt dan dat mijn hond dood gaat
das zielig...maja..mijne heeft iig geen pijn gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is wel zo. mar het einde blijft altijd triest.vooral de manier waarom.
hier krijgen huisdieren voornamelijk kanker .
Honden zijn gewoon agressief. 't zijn net allochtonen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]goh wat raar....zou je niet zeggen..zo'n fijn persoon als jij
die honden weten gewoon dat jij bang/hatelijk bent richting hunquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon agressief. 't zijn net allochtonen.
Onze hond is ook wel liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Beest kan er toch ook niks aan doen dat ie zo lelijk is.
Ik vind alle honden liefsort of
ontwetendheid. altijd leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vretenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken jou leven kapot , ik haal min beroeren opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
zit je de boel weer op te stoken ja ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Gast we gaan gewoon naast je staan... en geven je een knal... zie je nooit aankomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken hjou leven kapot
wilders heeft geen kam. heb je zn haar wel eens gezien ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?
Kopje thee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja scheer ze over een kam... is je achternaam Wilders?
Reactie van het jaar!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vreten![]()
Ga es dood!
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onze hond is ook wel liefsoms een ondeugd
net als vanmorgen ook.
Lig lekker in bed. Hoor mijn moeder roepen dat het tijd is om op te staan.
Ik wil me oprichten, kijk ik recht in de ogen van de hond. Sprong gelijk vol in mn gezicht
ja misbruik maken van mij handicap hé , laf hoarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast we gaan gewoon naast je staan... en geven je een knal... zie je nooit aankomen
ik zou je ook swaffelen als het niet zo wasquote:
Krijg vlektyfus en syfilis in die grafsmoel van jequote:
ja de mijne heel ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das zielig...maja..mijne heeft iig geen pijn gehad
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kut persoon en een kut kloon en ik vind je een walgelijk stuk vreten![]()
Ga es dood!
Nee jij bent een uitzondering op de regel hoor..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ja misbruik maken van mij handicap hé , laf hoar![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou je ook swaffelen als het niet zo was
normaal mijn wekker,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt jij ieder dag geroepen door je moeder ?
Mooi..pak iets scherps en jaag het in je slagader....NU!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.
Graag gedaanquote:
Heb ik toch nog wat bereikt vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel verdrietig van binnen.
vergeet je neven nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak jou ik ben heul lief , wil je dood ofzo gek , wat kijk je ... hé wat kijk je , ik maken jou leven kapot , ik haal min beroeren op
Dan niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg vlektyfus en syfilis in die grafsmoel van je
easy girl...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat bereikt vandaag.
Maar je bent nog steeds niet dood. Dat valt me dan wel van je tegen.
je hebt ze goed afgerichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal mijn wekker,
maar als ik zoiets heb van: FUCK YOu,
Dan staat mn moeder al onder aan de trap
soms wel voordeel als ouders op de zelfde tijd op moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |