quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:
Gewoon zeggen dat je even een OP aan het maken bent en dat ie of even moet wachten, of later terug moet bellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh sorry, meneer zonder plaatje in de OP, ik wist niet dat jij ook een douaneprobleem had met een beamte in santo domingo die ineens belde toen ik de OP wilde maken...
wist het spaanse woord voor OP niet!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon zeggen dat je even een OP aan het maken bent en dat ie of even moet wachten, of later terug moet bellen.
Ey niet gelijk onder de riem hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh sorry, meneer zonder plaatje in de OP
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey niet gelijk onder de riem he
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu moet ik zeker ook tot 5.00 door posten...
Oke..
Geen probleem
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
Yo BoboB, ik digg die Hilary niet zo, doe eens Hayden of Avril posten.
Een nachtmens draait er zijn / haar hand niet voor omquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is heel bevredigent hoor, een nachtje baggeren....
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, ik digg die Avril niet zo, heb je ook random wijven met grote tieten die nauwelijks de 18 gepasseerd zijn?
Ik doe 's nachts wat anders met m'n hand.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een nachtmens draait er zijn / haar hand niet voor om
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BobbyBaasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik doe alleen aan kleine tieten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.Vraag maar aan Sackboy of zo.
Je moet toch wat...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe 's nachts wat anders met m'n hand. [ afbeelding ]
En Hayden dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was het weer voor vandaag.
Taylor Swift is ook OK hoor en maakt ook leuke muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Mokkel rechts moet je maar wegdenken.
Work Itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
RISE---FALL---DOWN-----RISE AGAIN...WHAT DOESNT KILL U, MAKES YOU STRONGER!@@!@!21212121!@!@@!@!21
LAURENNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mokkel rechts moet je maar wegdenken.
[..]
Gewoon zeggen dat je even een OP aan het maken bent en dat ie of even moet wachten, of later terug moet bellen.
Dat nummer tim mcgrawquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Taylor Swift is ook OK hoor en maakt ook leuke muziek
yeahquote:
Daft punkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Work It
Make It
Do It
Makes Us
Harder
Better
Faster
Stronger
More Than
Hour
Our
Never
Ever
After
Work is
Over
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Work It
Make It
Do It
Makes Us
Harder
Better
Faster
Stronger
More Than
Hour
Our
Never
Ever
After
Work is
Over
Mandy Moorequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was het weer voor vandaag.
Extraordinaryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mandy Moore
A walk to remember
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Sackboy het volgende:
De eerste 8 seconden van dit nummer is echt het engste geluid dat ik ooit gehoord heb. Altijd als ik dit opstart krijg ik kippenvel van angst.
Serieus![]()
Fuckin' creepy, gek!
Jezelf quoten = weekban.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Check: http://notfine.com/muse/Ratatat/
+
http://notfine.com/muse/Ratatat/
quote:
Tegen mij praten zonder dat ik erom gevraagd heb, resulteert meestal in een maandban. Wees gewaarschuwd.quote:
Mij quoten staat doorgaans een jaarban op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen mij praten zonder dat ik erom gevraagd hebt, resulteert meestal in een maandban. Wees gewaarschuwd.
Mijn grap jatten = permban!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mij quoten staat doorgaans een jaarban op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen mij praten zonder dat ik erom gevraagd heb, resulteert meestal in een maandban. Wees gewaarschuwd.
Matige grappen maken = permban + geldboete.quote:
4EverBlackEyed heten = eeuwig branden in de hel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden er geen taakstraffen meer gegeven?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker verdomme eens op man, met die irritante kutplaatjes.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker verdomme eens op man, met die irritante kutplaatjes.
Nee, het is gewoon irritant om die hele pagina langs te scrollen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ITS OVER 9000!!!1!!111!!!11
YOU'RE SO FUCKIN GAY!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon irritant om die hele pagina langs te scrollen.
Aphex Twinquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bazen, ik ga naar huis, morgen nachtdienst...tot 2200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hayden is zoooo september 2008quote:
Ja sorry, ik vind haar echt niks, ook niet qua uiterlijk. Op MySpace word ze helemaal gehyped, net als Christina Milian, maar die is dan wel leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Taylor Swift is ook OK hoor en maakt ook leuke muziek
Heya! Had jij niet een leven 's avonds?quote:
quote:
Witte sokkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
Maar laat ik ook maar eens een duit in het zakje doen:
[ afbeelding ]
Weet niet welke tegelzetter daar bezig is geweest, maar die tegeltjes zitten schots en scheefquote:[ afbeelding ]
Die radiator hadden ze ook wel mooier weg kunnen werken.quote:[ afbeelding ]
Ja, vanaf vandaag post ik geen Hayden meer.quote:
Ik ben bezig met een verslagquote:
Joah, tot 9 (of 10) uur in dit gevalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heya! Had jij niet een leven 's avonds?
[..]
Dat hoort niet na half 11. Hup hup, praat maar met mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een verslag
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Witte sokken
[..]
Weet niet welke tegelzetter daar bezig is geweest, maar die tegeltjes zitten schots en scheef
[..]
Die radiator hadden ze ook wel mooier weg kunnen werken.
Doe eens niet zo gek!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag post ik geen Hayden meer.
Laatst had iemand nog een topic geopent om half 3 's nachts, dat ie nog aan het leren was voor zijn tentamens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hoort niet na half 11. Hup hup, praat maar met me!
Ik vind voetballen best leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef BobbyB het volgende:
Voetbaltering veel moeite doen om dat balletje te pakken te krijgen en dan schoppen ze hem weer weg.
Hoezo die plotselinge ommekeer?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag post ik geen Hayden meer.
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst had iemand nog een topic geopent om half 3 's nachts, dat ie nog aan het leren was voor zijn tentamens.
Whehehe, ik had een keer met een klasgenoot een spreekbeurt voor zitten bereiden via MSN van 12 tot 2 uur 's nachts. Kregen we een 9, terwijl de rest allemaal veel meer voorbereidingen hadden gedaan en een lager cijfer kregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst had iemand nog een topic geopent om half 3 's nachts, dat ie nog aan het leren was voor zijn tentamens.
Gewoon, klaar mee. Hayden en ik zijn al jaren uit elkaar en het heeft geen zin om dan maar constant haar plaatjes te posten in de hoop dat ze terug komt. Dus vandaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo die plotselinge ommekeer?
Nou ja, ik kan s avonds beter leren, maar 's nachts heb ik toch echt mijn nachtrust nodig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheja ik leer ook vaak snachts hoor. Maar dan ook alleen leren, niet fokken tegelijk want dat werkt echt totaal niet bij mij
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon, klaar mee. Hayden en ik zijn al jaren uit elkaar en het heeft geen zin om dan maar constant haar plaatjes te posten in de hoop dat ze terug komt. Dus vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |