Ik denk maar zo: ooit komt z'n laatste uur, misschien wordt dit hem wel!quote:
Scherpquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk maar zo: ooit komt z'n laatste uur, misschien wordt dit hem wel!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
Alles kits RW?
ik ben gewoon een positievelingquote:
Al een reactie op je mail gehad?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Lekker rustig avondje gehad, lekker geslapen, dus we kunnen er weer een dag tegenaan.
En daar is natuurlijk niets mis meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gewoon een positieveling
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk maar zo: ooit komt z'n laatste uur, misschien wordt dit hem wel!
Of misschien reageert ze wel helemaal niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Zal wel vanavond of morgen zijn. Als betreffende dame reageert.
Okayquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Zal wel vanavond of morgen zijn. Als betreffende dame reageert.
kan je wel stellen jaquote:
Ik verwacht 't ook niet. Maar goed, dan heb ik in elk geval m'n teleurstelling geuit. Maar goed, reactie of niet, ik ga gewoon door met levenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of misschien reageert ze wel helemaal niet.
Lijkt er niet op. Ff zitten zoeken op uitreikingen van voorgaande jaren, maar dat was ook alleen te volgen via webcam Radio 2. Dan zal er wel geen grootse show aan vasthangenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef on_air het volgende:
Briljante vraag;
De Radioring wordt morgen uitgereikt. Winnaars worden om 14.00u bekend gemaakt op radio2.
De TVring is 's avonds. Op tv ook. Daarbij zijn ook de beelden van de radioring te zien.
Krijgen de radio's dan geen gala? Is het niet in Carré? Is het 's middags, of alleen de bekendmaking?
Is het überhaupt wel een black tie gala award show?
het zijn weer duidelijk de krenten uit de pap waar hij nui tijd voor heeftquote:
Tsjaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zijn weer duidelijk de krenten uit de pap waar hij nui tijd voor heeft
Ik snap het niet... Want ze laten wel beelden zien vanuit een zaal, met podium en mensen die hun ring komen halen on stage.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt er niet op. Ff zitten zoeken op uitreikingen van voorgaande jaren, maar dat was ook alleen te volgen via webcam Radio 2. Dan zal er wel geen grootse show aan vasthangen. Dus je moet ff de studio van Radio 2 zien binnen te komen dan
.
Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?quote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij ook niet heel erg kom boeien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?
My sentiments exactly...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?
Hm... Heb 't de voorgaande jaren niet gezien; dacht dat ze dat dan in de Radio 2-studio deden ofzo...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Want ze laten wel beelden zien vanuit een zaal, met podium en mensen die hun ring komen halen on stage.
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef Schut85 het volgende:
elke dag 3 FM!! en ik begin de dag met een dansje
Springend de douche uit. dansend met de handdoek rond mn middelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die lacht de hele dag.... "
Voor jou bekend terrein dusquote:en rondom de Desmet-studio's in Amsterdam waar vrijdag de Gouden Radio-Ring wordt uitgereikt.
"Jaaaaaa, die lacht de hele dag."quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die lacht de hele dag.... "
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Springend de douche uit. dansend met de handdoek rond mn middel
Hehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
he gelukkig
Maareh, goede vraag hoor
Meneer Perez Hilton heeft flinke boete moeten betalen van 250.000 euro wegens smaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:39 schreef Sersjee het volgende:
Er zit voor Amerikanen wel een voordeel aan het verschijnen van Chinese Democracy: gratis Dr. Pepper.
lelijk dorp tussen Ede en Wageningenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooie stad achter de ........
met een goed winkelgebied, waar de meeste nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:01 schreef Schut85 het volgende:
[..]
lelijk dorp tussen Ede en Wageningen
Had ze vandaag nog niet gehoord, dus best goed om te horenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweeeeer RHCP.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=under+the+bridge
Met binnenkort centrum oost(brouwerspoort). Waarmee het na Utrecht de grootste winkelgemeente van midden Nederland wordquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met een goed winkelgebied, waar de meeste nog een puntje aan kunnen zuigen.
Caps Lock Dag was gister.quote:
Dat meen je niet? moet ik weer een week wachten..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Caps Lock Dag was gister.
Goede request btw.
Bij mij is het dus echt precies andersom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben is groot woord, maar vind hem gewoon leuk en vrolijk
Ik denk dat ik een post van ScottTracyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef ScottTracy het volgende:
(een hele, hele, hele) Goedemiddag
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van ScottTracy.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van ScottTracy.
Eens! Bindend stemadvies als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ooooh Elvis Costello in de canon vandaag!! I want you
Ik ken van het origineel alleen het stukje dat Rob net liet horen, maar dit is wel een enorme vooruitgang. Toch jammer dat ik door vertraging Milow moest missen bij Picnic in the Park.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef ScottTracy het volgende:
Wat leuk, deze versie van Ayo Technology
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:49 schreef borisz het volgende:
Hebben we al voor MIDNR gestemd ?
Ik vind MidNR het leukste programma dat genomineerd is, dus daar zou ik op stemmen. Ik ga de 2 programma's bij 3FM waaraan ik mij het meest erger niet belonen met een stem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.
IK WEIGER OP GIEL OF C&S TE STEMMEN zo dat is eruitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.
Rabbering weet niet beter, maar waarom Stenders deze zonodig moet draaienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hammertime
Rick James draait zich volgens mij iedere keer weer om in zijn graf als deze blaatapenbagger wordt gedraaid.
niets meer aan bovenstaande toe te voegenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef borisz het volgende:
[..]
IK WEIGER OP GIEL OF C&S TE STEMMEN zo dat is eruitMIDNR
Dit bericht is mede ondertekend door Roel, en vast een hoop anderen
Wat ^^^ zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Bindend stemadvies als je het mij vraagt.
Waardeloze muziek.quote:
Idd. En dat voor een of andere cockring.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zelfs bij stenders kunnen we Giel niet ontwijken
zelfs al is giel nog zo'n grote lul , die ring gaat niet passenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat voor een of andere cockring.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs al is giel nog zo'n grote lul , die ring gaat niet passen
quote:Zo en nu stemmen allemaal. Gewoon omdat het kan en omdat het moet. De publieken beginnen namelijk op de valreep enorm zenuwachtig te worden inzake hun ingecalculeerde 3FM-overwinning voor de RadioRing. Zo kreeg onze Rutger zojuist van Giel een telefoontje met de boodschap dat wij ons schuldig maakten aan hoogverraad, terwijl Koen van de Koen en Sandra-show zich gistermiddag liet ontglippen het niet meer te zien zitten, nu plotseling GeenStijl zich in de strijd had gemengd. “Want GeenStijl frustreert altijd iedere verkiezing.” Leuk, leuk leuk, die spastische reacties. Want waar draait het nu helemaal om. Een afzichtelijke ring voor lelijke mensen, die we nooit te zien krijgen omdat het radio is. Maar blijkbaar is die inteeltprijs nogal belangrijk voor het ego van de 3FM plaatjesdraaiers. Zo loopt Giel vanmiddag op Utrecht CS voor zichzelf te flyeren en houden Knut en Sandra open huis op het Mediapark. Iedereen die op het een stem uitbrengt mag langskomen in de 3FM-studio waar Pim Fortuyn werd neergelegd. Ook de televisieprogramma’s zijn al verdeeld. Giel zit bij ShowNieuws, Koert en Sanne mogen aanschuiven bij RTL Boulevard. Fascinerend om te zien hoe door één oproepje op dat vermaledijde internet de stress toeslaat op in het Hilversumse. Daarom roepen wij heel online Nederland op, een stem uit te brengen op MIDNR. Want dan verliest Giel. Bovendien kunnen we nu met zijn allen een signaal af geven dat radio zijn langste tijd heeft gehad. Oproepen via die veel te dure FM-frequentie is leuk, maar wanneer internettend Nederland zich echt mobiliseert, is er geen houden meer aan. En het kan! Vandaag moet de boeken in als de dag dat internet de radio de nek omdraaide. SMS Ring 3 naar 5200. Als dank voor uw steun zal Rick en zijn team vannacht nog eenmaal een MIDNR uitzenden. Via internet natuurlijk.
quote:
De meeste verkiezingen waaraan ze aandacht besteden krijgen ze wel om zeep geholpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
Ze besteden teveel aandacht aan de ring, da's waar, maar die omhooggevallen randdebielen van Geenstijl moeten niet denken dat ze de macht in handen hebben. De radio de nek omdraaien![]()
Deze verkiezing kost alleen 0,60¤ per stem, dus of die reaguurders dat er ook voor over hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste verkiezingen waaraan ze aandacht besteden krijgen ze wel om zeep geholpen.
Hmja... de organisatoren van die verkiezing lachen zich iig dood...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze verkiezing kost alleen 0,60¤ per stem, dus of die reaguurders dat er ook voor over hebben...
Zo, die Miss Montreal wordt wel flink geplugt jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over het KAPOTdraaien van platen gesproken. Ownee, ik vond 't na 2 keer al kut.
Ik vind 't een leuk nummer, maar 5 keer op 1 dag (afgelopen dinsdag) is wel heel erg veel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, we zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, we zijn het een keer eens.![]()
Echt een volkomen overschat liedje met een nietszeggende melodie. En wie één keer naar die tekst luistert, moet zich minimaal drie keer verschonen omdat hij telkens opnieuw in zijn broek pist van het lachen.
Brainwashed, hoe voelt dat nuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik vertelde gisteren dat ik eergisteren 2 keer binnen een uur een nummer had gehoord wat ik niet eerder had gehoord en dat ik het een vaag en amateuristisch nummer vond. Nu werd ik vannacht rond 4:30 u wakker, had ik dat nummer in mijn hoofd
Nou, ik voel me vooral gebrainwashedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brainwashed, hoe voelt dat nu
Nicequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
Zo, 2 kaarten voor Metallica in de pocket
Van harte!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
Geeft niets hoor, die raak je wel weer kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
hehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, die raak je wel weer kwijt
Erg triest jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:52 schreef Resco het volgende:
Giel Beelen is nu wel érg kinderachtig bezig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)diskwalificeerd.html
Ik zeg: aanpakken die gast.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:52 schreef Resco het volgende:
Giel Beelen is nu wel érg kinderachtig bezig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)diskwalificeerd.html
Hopelijk gaan ze hem echt uit de competitie gooien. Gun het nog liever die Rick dan Giel. Vergeet trouwens niet een stuk of 10x op die ads van Giel te klikken, gaat ze mooi wat geld kostenquote:
Knoert & Sandra?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, zijn die kutkneuzen van een C&S ook nog bij RTL Boulevard![]()
![]()
.
Lijkt me geen actie van Rick zelf.quote:sms RING 3 naar 5200
Stem op Rick van Velthuysen Zeg maar dag tegen de ring, Giel!
Terwijl je eerst maar 1 kaart had?! Wou die Richard niet meer???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Noortje. het volgende:
JAJAJAJAJA VRIENDIN VAN ME KAN MEE MORGEN!
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl je eerst maar 1 kaart had?! Wou die Richard niet meer???
Superleuk dat enthousiasme van je Noortje!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!![]()
![]()
Maar ik ben er weer vandoor, basketbal!
Niet weer door je enkel gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
Oja, Robert was de naam. Maar te gek zeg ! prima geregeld zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!![]()
![]()
Het is altijd lastig om van Den Bosch te winnen. Vind wel knap hoe snel Eiffeltowers zo'n goeie organisatie heeft neergezet. Ik kan me nog herinneren dat ik in Nijmegen in hun sporthal (nu de hal van Matrixx Magixx) wedstrijden moest spelen en dat de sporthal zowat uit elkaar viel van armoede.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Succes met basketbal! what reminds me dat straks de wedstrijd Den Bosch - Groningen begint.. Zal lastig worden om van Den Bosch te winnen. http://www.cybersportsusa(...)fGro102320082000.xml
Moet je eens doen. Mooiste sport die er isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kijk dus echt nooit basketbal....
Iemand zin om te komen helpen verhuizen hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Iemand zin om te komen afwassen hier?
Niet te enthousiast allemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Iemand zin om te komen afwassen hier?
Zin wel, maar tijd is een heel ander verhaal, I'm so sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iemand zin om te komen helpen verhuizen hier?
Was dat niet toen ik overemotioneel naar gent reisde en jij mij belde?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet te enthousiast allemaal![]()
En wat Hans zegt![]()
Ben eens naar een concert van Dido geweest in de Ahoy', grandioos! Kippevel over m'n hele lijf van het eerste tot en met het laatste liedje. Wát een stem
Weet ik toch schat, daarom heb ik je al niet gevraagd. Maar ik weet dat je het zou doen als je kon. Jij hebt vorige keer ook voor 2 meegeholpen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zin wel, maar tijd is een heel ander verhaal, I'm so sorry
Ja inderdaad, je hebt toen aardig wat liedjes via de telefoon gehoordquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat niet toen ik overemotioneel naar gent reisde en jij mij belde?
Ik vind het ook wel knap hoor maar Den Bosch heeft natuurlijk wel een aardige basketbal geschiedenis opgebouwd door de jaren heen. Het grootste probleem was dat er amper geld was om te investeren. Tulip was volgens mij ook een hoofdsponsor met een veel minder budget t.o.v. de huidige hoofdsponsor, Eiffel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is altijd lastig om van Den Bosch te winnen. Vind wel knap hoe snel Eiffeltowers zo'n goeie organisatie heeft neergezet. Ik kan me nog herinneren dat ik in Nijmegen in hun sporthal (nu de hal van Matrixx Magixx) wedstrijden moest spelen en dat de sporthal zowat uit elkaar viel van armoede.
Inderdaad. Zou ze zijn gestopt ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een tijdje niets nieuws meer van gehoord.
Dat gaat echt niet lukken, ik moet zaterdag gewoon werken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Komende zaterdag al. Morgen komt Tam meehelpen alles wat nog niet is ingepakt in verhuisdozen te proppen en zaterdag gaat alles naar t nieuwe huis
Ik vind dit nummer echt niet leuk
Voordat Eiffeltowers naar Den Bosch ging was het al een erg goeie organisatie. De reden voor de fusie was dat in Nijmegen geen goeie accomodatie was voor Europees basketbal en dat was toch iets waar ze jaarlijks aan deelnamen. Nu ze in Den Bosch zitten hebben ze het helemaal goed voor elkaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoor maar Den Bosch heeft natuurlijk wel een aardige basketbal geschiedenis opgebouwd door de jaren heen. Het grootste probleem was dat er amper geld was om te investeren. Tulip was volgens mij ook een hoofdsponsor met een veel minder budget t.o.v. de huidige hoofdsponsor, Eiffel.
Maar... ik heb vooral bewondering voor hetgeen wat ze in Nijmegen hebben opgebouwd. Eiffel vertrok en toen stond het basketbal daar op losse schroeven. Maar ze stonden er wel het nieuwe seizoen met ook een serieus goed team.![]()
Nu maar hopen dat Grunn ooit nog eens een grote sponsor weet te vinden..
Jups, klopt helemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Voordat Eiffeltowers naar Den Bosch ging was het al een erg goeie organisatie. De reden voor de fusie was dat in Nijmegen geen goeie accomodatie was voor Europees basketbal en dat was toch iets waar ze jaarlijks aan deelnamen. Nu ze in Den Bosch zitten hebben ze het helemaal goed voor elkaar.
Ook een aardige basketbalplek dus. Net zoals Grunnquote:En idd. Matrixx Magixx draait ook al erg snel erg goed mee. Nijmegen is trouwens het centrum van een heel bolwerk in die regio. Volgens mij zijn er een stuk of 9 clubs daar in de buurt die er aan meedelen. Die regio heeft trouwens een behoorlijk grote concentratie van basketbalclubs ten opzichte van de rest van Gelderland.
Iedereen die Michiel hier heilig heeft verklaard heeft dit ook al opgemerkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Vinden wij ook vandaar dat er weinig aanwezig zijn nu tussen 19:00-22:00, vreemd genoeg zie je dan bij 3 voor 12 weer verschijnenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Niets gemist. Tenzij je graag wil horen hoe Giel en C&S zichzelf aan het verheerlijken zijn voor een ringetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie heeft er trouwens 'n korte en krachtige update van de laatste 4 dagen voor me?
't "Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom?" van wat ik heb gemist, en toch wel moet weten.
Euhm huis verkocht , wordt weer papa, 25 november het fotobewijs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie heeft er trouwens 'n korte en krachtige update van de laatste 4 dagen voor me?
't "Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom?" van wat ik heb gemist, en toch wel moet weten.
LdL hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Geen MM voor mij, maar dat komt door iets anders.
Sowieso heb ik MMitUSA een beetje links laten liggen ja. Redenen zijn al gegevenquote:
Van die promotie heb ik nog wel wat gehoord. Hoe triest kun je zijn..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets gemist. Tenzij je graag wil horen hoe Giel en C&S zichzelf aan het verheerlijken zijn voor een ringetje.
Had al zo'n gevoel dat ik deze week weinig bijzonders in de uitzendingen van MM zou missen.quote:En MMidUSA verschilt niet veel ten opzichte van de eerste uitzending.
Ai. Dat is wel degelijk jammer dat ik dat heb gemist dus..quote:Ow... Annemieke doet 3voor12, dus wat betreft webcambeeld heb je wel wat gemist
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm huis verkocht , wordt weer papa, 25 november het fotobewijs.
quote:we hebben je gemist
Topics lopen ook lekker door als je er bentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!En nog 'n keer gefeliciteerd!!
![]()
[..]
Dat valt wel mee, toch?
![]()
Naja, I'm back.
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topics lopen ook lekker door als je er bent
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hardquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
open hem maar vast, tegen die tijd is hij volquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
Iedereen spaarde z'n energie op tot de uitzending van Annemieke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hard
Met SR heb je geen tijd om te lezen en te posten. Het is het een of het ander.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb nog geen serious request meegemaakt in deze topic reeks , schijnt ook wel hard te gaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |