De meeste verkiezingen waaraan ze aandacht besteden krijgen ze wel om zeep geholpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
Ze besteden teveel aandacht aan de ring, da's waar, maar die omhooggevallen randdebielen van Geenstijl moeten niet denken dat ze de macht in handen hebben. De radio de nek omdraaien![]()
Deze verkiezing kost alleen 0,60¤ per stem, dus of die reaguurders dat er ook voor over hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste verkiezingen waaraan ze aandacht besteden krijgen ze wel om zeep geholpen.
Hmja... de organisatoren van die verkiezing lachen zich iig dood...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze verkiezing kost alleen 0,60¤ per stem, dus of die reaguurders dat er ook voor over hebben...
Zo, die Miss Montreal wordt wel flink geplugt jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over het KAPOTdraaien van platen gesproken. Ownee, ik vond 't na 2 keer al kut.
Ik vind 't een leuk nummer, maar 5 keer op 1 dag (afgelopen dinsdag) is wel heel erg veel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, we zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, we zijn het een keer eens.![]()
Echt een volkomen overschat liedje met een nietszeggende melodie. En wie één keer naar die tekst luistert, moet zich minimaal drie keer verschonen omdat hij telkens opnieuw in zijn broek pist van het lachen.
Brainwashed, hoe voelt dat nuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik vertelde gisteren dat ik eergisteren 2 keer binnen een uur een nummer had gehoord wat ik niet eerder had gehoord en dat ik het een vaag en amateuristisch nummer vond. Nu werd ik vannacht rond 4:30 u wakker, had ik dat nummer in mijn hoofd
Nou, ik voel me vooral gebrainwashedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brainwashed, hoe voelt dat nu
Nicequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
Zo, 2 kaarten voor Metallica in de pocket
Van harte!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
Geeft niets hoor, die raak je wel weer kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Sersjee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |