Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?quote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij ook niet heel erg kom boeien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?
My sentiments exactly...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet echt geweldig, heeft hij daar nou zo lang aan moeten werken?
Hm... Heb 't de voorgaande jaren niet gezien; dacht dat ze dat dan in de Radio 2-studio deden ofzo...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Want ze laten wel beelden zien vanuit een zaal, met podium en mensen die hun ring komen halen on stage.
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef Schut85 het volgende:
elke dag 3 FM!! en ik begin de dag met een dansje
Springend de douche uit. dansend met de handdoek rond mn middelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die lacht de hele dag.... "
Voor jou bekend terrein dusquote:en rondom de Desmet-studio's in Amsterdam waar vrijdag de Gouden Radio-Ring wordt uitgereikt.
"Jaaaaaa, die lacht de hele dag."quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom je hebt half 8 weer staan te springen en te zingen :
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die lacht de hele dag.... "
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Springend de douche uit. dansend met de handdoek rond mn middel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |