Die fout maak ik bijna elke keer. Even snel aangepastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:53 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat voor de vroege morgen he
As The Rush Comes dus![]()
Oohh zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:57 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
En dat 'As The Rush Comes dus' zette ik erbij omdat jij er nog tussen kwam met eem post. Ik heb niet gezien wat voor fout je maakte
Giel rocks!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Giel draai eens wat muziek man
Die van Ekdom schijnt heel aardig te zijn. Heb je die van Veenstra al ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
Morning trouwens.
Heb ook maar dat boek van Stenders en Ekdom besteld. Niet dat ik zo'n enorme fan ben, maar misschien is het wel leuk om te lezen. Leuke review ook Stender Etterbak.
Oja, die heeft er ook eenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Ekdom schijnt heel aardig te zijn. Heb je die van Veenstra al ?
Nope, misschien dat ik het boek van Ekdom nog een keer ga kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die heeft er ook een. Heb jij al wat gelezen dan?
Zijn allebei erg vermaeckelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
Morning trouwens.
Heb ook maar dat boek van Stenders en Ekdom besteld. Niet dat ik zo'n enorme fan ben, maar misschien is het wel leuk om te lezen. Leuke review ook Stender Etterbak.
Ik bedoelde:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch een reactie hebt weten te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |