Ik denk dat ik een post van ScottTracyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef ScottTracy het volgende:
(een hele, hele, hele) Goedemiddag
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van ScottTracy.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van ScottTracy.
Eens! Bindend stemadvies als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ooooh Elvis Costello in de canon vandaag!! I want you
Ik ken van het origineel alleen het stukje dat Rob net liet horen, maar dit is wel een enorme vooruitgang. Toch jammer dat ik door vertraging Milow moest missen bij Picnic in the Park.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef ScottTracy het volgende:
Wat leuk, deze versie van Ayo Technology
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:49 schreef borisz het volgende:
Hebben we al voor MIDNR gestemd ?
Ik vind MidNR het leukste programma dat genomineerd is, dus daar zou ik op stemmen. Ik ga de 2 programma's bij 3FM waaraan ik mij het meest erger niet belonen met een stem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.
IK WEIGER OP GIEL OF C&S TE STEMMEN zo dat is eruitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie stemmen toch wel op één van de 3fm programma's? Ook al zijn ze allebei hier niet zo populair.
Rabbering weet niet beter, maar waarom Stenders deze zonodig moet draaienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hammertime
Rick James draait zich volgens mij iedere keer weer om in zijn graf als deze blaatapenbagger wordt gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |