quote:
Kijk daar, ketters! Steek ze in de hens!quote:
Lekker kleurtjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beetje brakke kwaliteit, heb hem ff snel met m'n telefoon gemaakt
[ afbeelding ]
M'n hele kamer is rood wit zwart, dus dat kleurtje valt niet eens meer opquote:
quote:
quote:
Eliza Anders?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
'Eye' can see clearly now the rain has gone
Nieuwe bril bij Eliza opgehaald
succes met alle 3 de onderdelen, zeker met de laatste 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:44 schreef Brennel het volgende:
Een hele, hele, hele goeiemiddag!
Snel een tosti naar binnen werken en weer door naar de dierenarts, vanaf de dierenarts weer door naar een sollicitatiegesprek, drukdrukdruk
Gheh, mooi voor niets een kleine 3 kwartier heen en kleine 3 kwartier terug gereden naar de dierenarts. Vanavond maar een nieuwe pogingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
succes met alle 3 de onderdelen, zeker met de laatste 2
Na driehonderduizend biljard keren gehoord te hebben is de lol er wel af.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
Welke vind jij dan het beste? Ik namelijk deze
Street Spiritquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
Welke vind jij dan het beste? Ik namelijk deze
Dat is ook zeker 1 vd beste. Ik vind Creep, Just en Iron Lung de aller besten van Radiohead. Just vind denk ik nog beter dan Creep.quote:
Ik heb even uitgerekend dat je vanaf het verschijnen van het nummer tot nu pas op zo'n 2 miljoen keer kan zitten. Moet je wel 16 uur per dag luisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Na driehonderduizend biljard keren gehoord te hebben is de lol er wel af.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb even uitgerekend dat je vanaf het verschijnen van het nummer tot nu pas op zo'n 2 miljoen keer kan zitten. Moet je wel 16 uur per dag luisteren
!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef para909 het volgende:
Yay! The remedy....toen vond ik Jason Mraz nog leuk...
Toen vond ik er nog niets aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef para909 het volgende:
Yay! The remedy....toen vond ik Jason Mraz nog leuk...
- wansmaakwoensdag -quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerst zo'n kutkwis en dan nu dit![]()
.
Heb je de oude versie gehoord? Die is vijf keer zo leuk namelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind I'm Yours wel een lekker vrolijk nummer ja
Ik was niet op de hoogte van een 'oude versie', dus ik denk van nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je de oude versie gehoord? Die is vijf keer zo leuk namelijk.
*ahem*
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOG MAAR TWEE DAGEN!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Veel plezier' en 'Coen & Sander' in één zin.
Ik downloadde toen nog van Limewire, vandaar dat ik het wel wist. Ik zal eens kijken of die op YouTube staatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was niet op de hoogte van een 'oude versie', dus ik denk van niet
Ik zal zo thuis ff kijken (en luisteren), hier op het werk doet ie het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik downloadde toen nog van Limewire, vandaar dat ik het wel wist. Ik zal eens kijken of die op YouTube staat
Edito:
Niet officiele clip, maar wel de versie die ik bedoel.
Ik kon het bijna niet lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef Lamzak_ het volgende:
COEN DAN, HET IS IN IEDER GEVAL CAPS-LOCK DAG!
Aangenaam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Maar goed, ik ben Lamzak, misschien dat ik vanaf nu regelmatiger in dit topic kom kijken.
Welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Maar goed, ik ben Lamzak, misschien dat ik vanaf nu regelmatiger in dit topic kom kijken.
Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac uit je speakers klinkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg alweer 't idee dat die kneuzen de verkeerde studio zijn binnengewandeld of dat de studio naar de verkeerde frequentie is doorgeplugd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac Kaiser Chiefs uit je speakers klinken
Dat zou idd al stúkken beter zijn jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac uit je speakers klinken
De reclame voor Starbucks klinkt nog net niet in dat *kuch* objectieve *kuch* spotje doorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef on_air het volgende:
Bekankt de meest slechte, als een tiet op een stoeprand slaande promo van MM.
Objectief, zonder circus. Surrrrrrrrrre.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reclame voor Starbucks klinkt nog net niet in dat *kuch* objectieve *kuch* spotje door.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even geregeld dat er morgen 2 kaarten voor Metallica worden besteld in de fanclub-voorverkoop
Bij mijn weten mag ie er ook maar 2 bestellen, maar dat weet ik pas zeker als die vvk begint.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mijn weten mag ie er ook maar 2 bestellen, maar dat weet ik pas zeker als die vvk begint.
Wel mazzel trouwens, een kennis die lid is van de fanclub, maar ten tijde van het concert in Australië zit. Blijkt maar weer, it's not what you know, it's who you know...
Neem een radio mee!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG!! ik hb iets heeeel ergs as vrijdag!!!
ik moet EN in Maarsenbroek werkenEN EN EN koopavond draaien daar
![]()
boehoeooeoeoeoeoe geeen EW live![]()
![]()
Zoek het anders eens over de grens, een concert in Duitsland ofzo...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben zoooo bang dat het me niet lukt om kaarten te krijgen...erg heh![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoek het anders eens over de grens, een concert in Duitsland ofzo...
laat ze daar is het personeelsprobleem oplossenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG!! ik hb iets heeeel ergs as vrijdag!!!
ik moet EN in Maarsenbroek werkenEN EN EN koopavond draaien daar
![]()
boehoeooeoeoeoeoe geeen EW live![]()
![]()
zeker als het om 7 uur al bijna donker is , kun je goed zien dat je worstje verbrand isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb vrijdagavond een BBQ. 24 oktober 2008, een puike datum om te BBQ-en
Ach, het is bij de voetbalclub en daar kunnen we de bbq mooi naast de terrasdeuren van de kantine zetten. Paar partytenten er omheen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker als het om 7 uur al bijna donker is , kun je goed zien dat je worstje verbrand is
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat ze daar is het personeelsprobleem oplossen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een topdrukte weer vanavond, wordt het weer gezellig na 22:00
Ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Cool. Dacht dat dat meisje een grapje maakte
Michiel@3fm.nl of maricha@3fm.nl komt allebei bij de producers uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:56 schreef Brennel het volgende:
Ik zie echt niet hoe/waar je je request naar/op metmichiel.nl kunt sturen
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel stuurt een mailtje naar de 'vriendelijke' date van zaterdag...
Radio 2 met Sander de Heer vind ik wel redelijk te doen, maar een hoop mensen zullen er denk ik teveel ouwelullen muziek horenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik word trouwens een beetje schijtziek van Giel met zn ring-campagne....kheb helaas nog geen ander (leuk) radiostation gevonden waar ik sochtends naar wil luisteren
Ah, dus mailen kan wel gewoon nog steeds. Doe ik dat, dankuquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel@3fm.nl of maricha@3fm.nl komt allebei bij de producers uit
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelfquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.
ouwelullen in de zin van gouwe ouwe? dat kan ik nog wel waarderen! hebben zij net zulk goed bereik door NL?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 met Sander de Heer vind ik wel redelijk te doen, maar een hoop mensen zullen er denk ik teveel ouwelullen muziek horen
Met zo'n zin moet je wel mailen, zou zonde zijn 'em niet te gebruikenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelf.
vind hem iets te scherp voor iets wat je niet weet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelf.
Daarom ook 'schijnbaar' en niet 'blijkbaar'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind hem iets te scherp voor iets wat je niet weet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
lache man.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind de clip van dit liedje wel leuk
Anders meteen op marktplaats kijken, dan zijn de prijzen vaak nog niet zo omhoog geschoten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben zoooo bang dat het me niet lukt om kaarten te krijgen...erg heh![]()
Mwah... Toen de AC/DC vvk nog liep, stonden er al kaarten voor 400 euro op Marktplaats.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Anders meteen op marktplaats kijken, dan zijn de prijzen vaak nog niet zo omhoog geschoten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
lache man.
ow wacht, jij bent die cultuurbarbaar
ja, james is gitarist en lead zanger tegelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
Eh, Michiel, Metallica heeft 2 gitaristen...
En jij noemt Eliza een cultuurbarbaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En jij noemt Eliza een cultuurbarbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja.
Radio 2 heeft in Amsterdam beter signaal dan 3FM, en ze zitten beide op dezelfde zender volgens mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ouwelullen in de zin van gouwe ouwe? dat kan ik nog wel waarderen! hebben zij net zulk goed bereik door NL?
Oh ja nou dan wordt het lastig hè?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah... Toen de AC/DC vvk nog liep, stonden er al kaarten voor 400 euro op Marktplaats.
Mss een of andere lokale zender/piraat die op de frequentie van 3FM stoortquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 heeft in Amsterdam beter signaal dan 3FM, en ze zitten beide op dezelfde zender volgens mij
Hier stoort 3fm ook heel erg. Kan het alleen normaal luisteren via internet streams. Maar zodra ik met de auto 2 straten verder ben, heb ik vol ontvangst.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss een of andere lokale zender/piraat die op de frequentie van 3FM stoort
het is in de hele stad zo, dus dat denk ik niet. Misschien dat de lagere frequentie van Radio2 net wat gunstiger is ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss een of andere lokale zender/piraat die op de frequentie van 3FM stoort
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
Hier stoort 3fm ook heel erg. Kan het alleen normaal luisteren via internet streams. Maar zodra ik met de auto 2 straten verder ben, heb ik vol ontvangst.
Dat heb je in Amsterdam in de buurt van de RAI omdat daar een enorme zendmast staat. Die drukte daar vroeger ook de politieradio weg, had men goed over nagedacht toen die vergunning werd verstrektquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is hier in Huizen, EN op sommige plekken in Hilversum () zelfs! twee straten verder niks aan de hand maar de straat waar jij moet wezen (eemnesserweg) kutbereik op de FM! je hoort het nog wel maar er komt een andere zender gewoon doorheen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat heb je in Amsterdam in de buurt van de RAI omdat daar een enorme zendmast staat. Die drukte daar vroeger ook de politieradio weg, had men goed over nagedacht toen die vergunning werd verstrekt
De zender van 3FM zit een stukje lager op de toren in Lopik, vandaar dat de ontvangst daarvan wat minder is om sommige plekken. De logica daarvan ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 heeft in Amsterdam beter signaal dan 3FM, en ze zitten beide op dezelfde zender volgens mij
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even laten bezinken en mailtje verstuurd.
Jij overschat het niveau van Hyves gebruikersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook trouwens een heleboel dingen moeten laten verzinken op mn hyves! Sommige mensen kunnen echt niet begrijpend lezen
ik heb 2 weken lang iedere dag gemaild naar michiel. Nog nooit is er iets gedraaid. Heb de hoop nu ook opgegeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Brennel het volgende:
En wéér m'n request niet gedraaid![]()
Ik blijf net zo lang doorgaan tot -ie wel wordt gedraaid.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef toma het volgende:
[..]
Jij overschat het niveau van Hyves gebruikers
quote:Luisteraars van 3FM worden al dagenlang tot vervelens toe lastig gevallen met het fenomeen RadioRing: een soort van Televizier Ring, maar dan voor lelijke mensen. Namens de publieken zijn Giel, en Koen & Sander genomineerd, namens bReEzAh-FM onze vriend Rick van Velthuysen. Zijn programma MiddenInDeNachtRick is inmiddels ter ziele en Rick is verhuisd naar Veronica. Dat betekent dat hij -in tegenstelling tot zijn 3FM collega’s- geen campagne kan voeren voor die ring. En dat is zielug! Want zijn tegenstrevers zitten zichzelf op kosten van de belastingbetaler schaamteloos te pluggen, zonder zich overigens af te vragen of de luisteraar hierop zit te wachten. Want wie wil er nou wakker worden met Kay van de Linde (spindokter)? Wij niet in ieder geval. Van de Koen & Sander show hadden wij sowieso nog nooit gehoord, maar dat is van BNN dus dat schijnt leuk te zijn.
met bovenstaande tekst ben ik het heel erg eensch!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/opzetje_midnr.html
[..]![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb 2 weken lang iedere dag gemaild naar michiel. Nog nooit is er iets gedraaid. Heb de hoop nu ook opgegeven.
quote:"Van de Koen & Sander show hadden wij sowieso nog nooit gehoord, maar dat is van BNN dus dat schijnt leuk te zijn"
Niet dus ! tel voor de grap eens hoeveel er: 'dit is de Koen & Sander Show' voorbij komt in een uur, en je weet genoeg....VMBO niveau....
imp.caes.avg. | 22-10-08 | 14:39
quote:Helemaal gelijk hoor Fleischbaum. Onuitstaanbaar dat ongegeneerde en irritante geplug van de publieken. Maar waar hebben we het in Godsnaam over? Een radioring waar ik nog nooit van heb gehoord. Laten ze die ring lekker om hun lul schuiven. Krijgen ze misschien toch nog een keer een stijve.
Dirk Zijn! | 22-10-08 | 15:26
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de comments aldaar:
[..]![]()
![]()
.
[..]![]()
.
Daardoor kan ik tijdens het werk geen radio luisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat heb je in Amsterdam in de buurt van de RAI omdat daar een enorme zendmast staat. Die drukte daar vroeger ook de politieradio weg, had men goed over nagedacht toen die vergunning werd verstrekt
....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dr zitten ook goede reacties tussen hoor, maar bv mensen die alleen de titel lezen en dan al beginnen te blaten en een kutmegool die vind dat ik wat aan mn gramatica moet doenlekker belangrijk! op mijn manier let ik erop, maar jah met een 5,5 voor Nederlands slagen (en een 9,8 voor engels
) krijg je dat weleens heh
Ja... dat mag dus niet hé!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om Debiteuren Crediteuren ook weer op te halen:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_mag_dus_niet.html![]()
.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
* muisje-eliza luisterd naar de heerlijke symfonische klanken van Metallciaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:26 schreef Brennel het volgende:
Anscdrew, hou inderdaad je bek en rot op!
Onze uitgekozen bril viel in de smaak op het werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza luisterd naar de heerlijke symfonische klanken van Metallcia
deze x no leaf clover
leukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onze uitgekozen bril viel in de smaak op het werk
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje wat nader bestuderen. Tschüs
Bestudeer zequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje wat nader bestuderen. Tschüs
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh begonnen!!! en als er iemand ook kijkt...dat wief is echt dun![]()
toedeloe allemaal![]()
Thuis moest er aanwennenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk![]()
thuis ook?
doei Brennel welterusten![]()
superdik-dun is nog niet begonnen
It was personalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De korte tekst die ik ff had gedicht voor de mislukte date van zaterdag.
idd. Zou er alleen naartoe gaan om te gaan mountainbiken. Wat een ziekelijk mooie omgeving heb je daarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb echt geen dromen om naar Amerika te gaan...![]()
Om te reageren op de beller..
Keertje vroeg erin gaan kan geen kwaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde eigenlijk al in bed liggen...
wtf, heeft die Kay vd Linde een item bij Gielquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, het is bij mij vanaf donderdag na half 2 erin en rond 08.00 eruit....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keertje vroeg erin gaan kan geen kwaad
ach, dat zeg ik ook al bijna vier jaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keertje vroeg erin gaan kan geen kwaad
Och, vannacht krijgen we Winfried te horen op 3FM, dus het zal niet al te laat worden bij mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat zeg ik ook al bijna vier jaar
De halve uitzending zo ongeveerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
wtf, heeft die Kay vd Linde een item bij Giel![]()
van 7 tot 9 is hij volledig aanwezig met gezwam al 3 dagen langquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
wtf, heeft die Kay vd Linde een item bij Giel![]()
Dat wordt mijn luister momentje: Casa Lunaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:25 schreef borisz het volgende:
Winfried nog steeds erg ? Al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer gehoord.
Casa luna klinkt ook wel aardig voor de komende nacht.
Die fout maak ik bijna elke keer. Even snel aangepastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:53 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat voor de vroege morgen he
As The Rush Comes dus![]()
Oohh zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:57 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
En dat 'As The Rush Comes dus' zette ik erbij omdat jij er nog tussen kwam met eem post. Ik heb niet gezien wat voor fout je maakte
Giel rocks!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Giel draai eens wat muziek man
Die van Ekdom schijnt heel aardig te zijn. Heb je die van Veenstra al ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
Morning trouwens.
Heb ook maar dat boek van Stenders en Ekdom besteld. Niet dat ik zo'n enorme fan ben, maar misschien is het wel leuk om te lezen. Leuke review ook Stender Etterbak.
Oja, die heeft er ook eenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Ekdom schijnt heel aardig te zijn. Heb je die van Veenstra al ?
Nope, misschien dat ik het boek van Ekdom nog een keer ga kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die heeft er ook een. Heb jij al wat gelezen dan?
Zijn allebei erg vermaeckelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
Morning trouwens.
Heb ook maar dat boek van Stenders en Ekdom besteld. Niet dat ik zo'n enorme fan ben, maar misschien is het wel leuk om te lezen. Leuke review ook Stender Etterbak.
Ik bedoelde:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch een reactie hebt weten te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |