Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac uit je speakers klinkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg alweer 't idee dat die kneuzen de verkeerde studio zijn binnengewandeld of dat de studio naar de verkeerde frequentie is doorgeplugd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac Kaiser Chiefs uit je speakers klinken
Dat zou idd al stúkken beter zijn jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter een middagje studerend doorbrengen terwijl Barry Adamson, Four Tops en Fleetwood Mac uit je speakers klinken
De reclame voor Starbucks klinkt nog net niet in dat *kuch* objectieve *kuch* spotje doorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef on_air het volgende:
Bekankt de meest slechte, als een tiet op een stoeprand slaande promo van MM.
Objectief, zonder circus. Surrrrrrrrrre.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reclame voor Starbucks klinkt nog net niet in dat *kuch* objectieve *kuch* spotje door.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even geregeld dat er morgen 2 kaarten voor Metallica worden besteld in de fanclub-voorverkoop
Bij mijn weten mag ie er ook maar 2 bestellen, maar dat weet ik pas zeker als die vvk begint.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mijn weten mag ie er ook maar 2 bestellen, maar dat weet ik pas zeker als die vvk begint.
Wel mazzel trouwens, een kennis die lid is van de fanclub, maar ten tijde van het concert in Australië zit. Blijkt maar weer, it's not what you know, it's who you know...
Neem een radio mee!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG!! ik hb iets heeeel ergs as vrijdag!!!
ik moet EN in Maarsenbroek werkenEN EN EN koopavond draaien daar
![]()
boehoeooeoeoeoeoe geeen EW live![]()
![]()
Zoek het anders eens over de grens, een concert in Duitsland ofzo...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben zoooo bang dat het me niet lukt om kaarten te krijgen...erg heh![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoek het anders eens over de grens, een concert in Duitsland ofzo...
laat ze daar is het personeelsprobleem oplossenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG!! ik hb iets heeeel ergs as vrijdag!!!
ik moet EN in Maarsenbroek werkenEN EN EN koopavond draaien daar
![]()
boehoeooeoeoeoeoe geeen EW live![]()
![]()
zeker als het om 7 uur al bijna donker is , kun je goed zien dat je worstje verbrand isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb vrijdagavond een BBQ. 24 oktober 2008, een puike datum om te BBQ-en
Ach, het is bij de voetbalclub en daar kunnen we de bbq mooi naast de terrasdeuren van de kantine zetten. Paar partytenten er omheen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker als het om 7 uur al bijna donker is , kun je goed zien dat je worstje verbrand is
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat ze daar is het personeelsprobleem oplossen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een topdrukte weer vanavond, wordt het weer gezellig na 22:00
Ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Cool. Dacht dat dat meisje een grapje maakte
Michiel@3fm.nl of maricha@3fm.nl komt allebei bij de producers uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:56 schreef Brennel het volgende:
Ik zie echt niet hoe/waar je je request naar/op metmichiel.nl kunt sturen
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel stuurt een mailtje naar de 'vriendelijke' date van zaterdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |