Radio 2 met Sander de Heer vind ik wel redelijk te doen, maar een hoop mensen zullen er denk ik teveel ouwelullen muziek horenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik word trouwens een beetje schijtziek van Giel met zn ring-campagne....kheb helaas nog geen ander (leuk) radiostation gevonden waar ik sochtends naar wil luisteren
Ah, dus mailen kan wel gewoon nog steeds. Doe ik dat, dankuquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel@3fm.nl of maricha@3fm.nl komt allebei bij de producers uit
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelfquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.
ouwelullen in de zin van gouwe ouwe? dat kan ik nog wel waarderen! hebben zij net zulk goed bereik door NL?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 met Sander de Heer vind ik wel redelijk te doen, maar een hoop mensen zullen er denk ik teveel ouwelullen muziek horen
Met zo'n zin moet je wel mailen, zou zonde zijn 'em niet te gebruikenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelf.
vind hem iets te scherp voor iets wat je niet weet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de zin "Schijnbaar was het etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd." wel goed gevonden van mezelf.
Daarom ook 'schijnbaar' en niet 'blijkbaar'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind hem iets te scherp voor iets wat je niet weet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
lache man.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind de clip van dit liedje wel leuk
Anders meteen op marktplaats kijken, dan zijn de prijzen vaak nog niet zo omhoog geschoten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben zoooo bang dat het me niet lukt om kaarten te krijgen...erg heh![]()
Mwah... Toen de AC/DC vvk nog liep, stonden er al kaarten voor 400 euro op Marktplaats.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Anders meteen op marktplaats kijken, dan zijn de prijzen vaak nog niet zo omhoog geschoten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
lache man.
ow wacht, jij bent die cultuurbarbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |