quote:
Kijk daar, ketters! Steek ze in de hens!quote:
Lekker kleurtjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beetje brakke kwaliteit, heb hem ff snel met m'n telefoon gemaakt
[ afbeelding ]
M'n hele kamer is rood wit zwart, dus dat kleurtje valt niet eens meer opquote:
quote:
quote:
Eliza Anders?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
'Eye' can see clearly now the rain has gone
Nieuwe bril bij Eliza opgehaald
succes met alle 3 de onderdelen, zeker met de laatste 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:44 schreef Brennel het volgende:
Een hele, hele, hele goeiemiddag!
Snel een tosti naar binnen werken en weer door naar de dierenarts, vanaf de dierenarts weer door naar een sollicitatiegesprek, drukdrukdruk
Gheh, mooi voor niets een kleine 3 kwartier heen en kleine 3 kwartier terug gereden naar de dierenarts. Vanavond maar een nieuwe pogingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
succes met alle 3 de onderdelen, zeker met de laatste 2
Na driehonderduizend biljard keren gehoord te hebben is de lol er wel af.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
Welke vind jij dan het beste? Ik namelijk deze
Street Spiritquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
Welke vind jij dan het beste? Ik namelijk deze
Dat is ook zeker 1 vd beste. Ik vind Creep, Just en Iron Lung de aller besten van Radiohead. Just vind denk ik nog beter dan Creep.quote:
Ik heb even uitgerekend dat je vanaf het verschijnen van het nummer tot nu pas op zo'n 2 miljoen keer kan zitten. Moet je wel 16 uur per dag luisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Na driehonderduizend biljard keren gehoord te hebben is de lol er wel af.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb even uitgerekend dat je vanaf het verschijnen van het nummer tot nu pas op zo'n 2 miljoen keer kan zitten. Moet je wel 16 uur per dag luisteren
!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef para909 het volgende:
Yay! The remedy....toen vond ik Jason Mraz nog leuk...
Toen vond ik er nog niets aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef para909 het volgende:
Yay! The remedy....toen vond ik Jason Mraz nog leuk...
- wansmaakwoensdag -quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerst zo'n kutkwis en dan nu dit![]()
.
Heb je de oude versie gehoord? Die is vijf keer zo leuk namelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind I'm Yours wel een lekker vrolijk nummer ja
Ik was niet op de hoogte van een 'oude versie', dus ik denk van nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je de oude versie gehoord? Die is vijf keer zo leuk namelijk.
*ahem*
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOG MAAR TWEE DAGEN!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Veel plezier' en 'Coen & Sander' in één zin.
Ik downloadde toen nog van Limewire, vandaar dat ik het wel wist. Ik zal eens kijken of die op YouTube staatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was niet op de hoogte van een 'oude versie', dus ik denk van niet
Ik zal zo thuis ff kijken (en luisteren), hier op het werk doet ie het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik downloadde toen nog van Limewire, vandaar dat ik het wel wist. Ik zal eens kijken of die op YouTube staat
Edito:
Niet officiele clip, maar wel de versie die ik bedoel.
Ik kon het bijna niet lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef Lamzak_ het volgende:
COEN DAN, HET IS IN IEDER GEVAL CAPS-LOCK DAG!
Aangenaam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Maar goed, ik ben Lamzak, misschien dat ik vanaf nu regelmatiger in dit topic kom kijken.
Welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Maar goed, ik ben Lamzak, misschien dat ik vanaf nu regelmatiger in dit topic kom kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |