Daaaag!quote:
Mwah.... zie mail van gisteravond laat...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daaaag!
Maar weer eens op het werk. Even wennen en vooral heeeeeel rustig aan doen.
Met u ook alles ok?!
!
Heerlijk nummer is 'tquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik had gisteravond de radio aanstaan en hoorde een irri nummer. Een uur later hoorde ik het weer.
Het heet Kids.
Ik net even gekeken, maar ik geloof dat de meningen hier over dat nummer hier iets positiever zijn
Went het wellicht?
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk nummer is 't. Ook de eerste luisterbeurten waren bij mij positief
.
Ik was bij een vriend en we hadden allebei al het idee om dan toch maar muzikant te gaan worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk nummer is 't. Ook de eerste luisterbeurten waren bij mij positief
.
Het is sowieso niet mijn muziek, maar stoorde me er nog niet aan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is er mis mee, of ben je hem gewoon zat ?
Mutseflutsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
Zo, wat was dat heerlijk wakker worden met One of Us
Roosje!quote:
Mint in Box?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
MiB![]()
Ach, best wel grappig op z'n tijd
quote:
Die gasten van hier tegenover blijven met interessante auto's komenquote:
Mwah.. sommige plaatjes wel... Deze nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is jammer? Robbie Williams?
Oh dat vind ik dan wel aardig, vindt't een goeie zanger en heeft altijd wel fijne plaatjes
Het blijft een schitterend nummerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bittersweet Symphony![]()
Een plaat die al veel door Ekdom in zijn dj-carrière is gedraaid.
't Is wel een keer klaar met deze plaat idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan deze Bagger Sweet Symphony
Dat was het al na 2 maandenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel een keer klaar met deze plaat idd.
Wij willen fotos zienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:56 schreef MutZ het volgende:
Hmmm.... Best leuk om een bouwwerk van de ikea te verven, maar je kamer ligt wel direct helemaal vol en als je dan iets uit je kast moet hebben, dan heb je direct een probleem
on_air!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
Negers die mooi zingen.
Maar goed. Nadat ik een nacht met Ekdom heb doorgebracht in Turkije, is het extra prettig hem nu gewoon weer op de radio te horen.
Goede vakantie gehad ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
Negers die mooi zingen.
Maar goed. Nadat ik een nacht met Ekdom heb doorgebracht in Turkije, is het extra prettig hem nu gewoon weer op de radio te horen.
Ah, weer iemand terug van verkansie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
Negers die mooi zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |