De zender van 3FM zit een stukje lager op de toren in Lopik, vandaar dat de ontvangst daarvan wat minder is om sommige plekken. De logica daarvan ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 heeft in Amsterdam beter signaal dan 3FM, en ze zitten beide op dezelfde zender volgens mij
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even laten bezinken en mailtje verstuurd.
Jij overschat het niveau van Hyves gebruikersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook trouwens een heleboel dingen moeten laten verzinken op mn hyves! Sommige mensen kunnen echt niet begrijpend lezen
ik heb 2 weken lang iedere dag gemaild naar michiel. Nog nooit is er iets gedraaid. Heb de hoop nu ook opgegeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Brennel het volgende:
En wéér m'n request niet gedraaid![]()
Ik blijf net zo lang doorgaan tot -ie wel wordt gedraaid.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef toma het volgende:
[..]
Jij overschat het niveau van Hyves gebruikers
quote:Luisteraars van 3FM worden al dagenlang tot vervelens toe lastig gevallen met het fenomeen RadioRing: een soort van Televizier Ring, maar dan voor lelijke mensen. Namens de publieken zijn Giel, en Koen & Sander genomineerd, namens bReEzAh-FM onze vriend Rick van Velthuysen. Zijn programma MiddenInDeNachtRick is inmiddels ter ziele en Rick is verhuisd naar Veronica. Dat betekent dat hij -in tegenstelling tot zijn 3FM collega’s- geen campagne kan voeren voor die ring. En dat is zielug! Want zijn tegenstrevers zitten zichzelf op kosten van de belastingbetaler schaamteloos te pluggen, zonder zich overigens af te vragen of de luisteraar hierop zit te wachten. Want wie wil er nou wakker worden met Kay van de Linde (spindokter)? Wij niet in ieder geval. Van de Koen & Sander show hadden wij sowieso nog nooit gehoord, maar dat is van BNN dus dat schijnt leuk te zijn.
met bovenstaande tekst ben ik het heel erg eensch!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/opzetje_midnr.html
[..]![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb 2 weken lang iedere dag gemaild naar michiel. Nog nooit is er iets gedraaid. Heb de hoop nu ook opgegeven.
quote:"Van de Koen & Sander show hadden wij sowieso nog nooit gehoord, maar dat is van BNN dus dat schijnt leuk te zijn"
Niet dus ! tel voor de grap eens hoeveel er: 'dit is de Koen & Sander Show' voorbij komt in een uur, en je weet genoeg....VMBO niveau....
imp.caes.avg. | 22-10-08 | 14:39
quote:Helemaal gelijk hoor Fleischbaum. Onuitstaanbaar dat ongegeneerde en irritante geplug van de publieken. Maar waar hebben we het in Godsnaam over? Een radioring waar ik nog nooit van heb gehoord. Laten ze die ring lekker om hun lul schuiven. Krijgen ze misschien toch nog een keer een stijve.
Dirk Zijn! | 22-10-08 | 15:26
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de comments aldaar:
[..]![]()
![]()
.
[..]![]()
.
Daardoor kan ik tijdens het werk geen radio luisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat heb je in Amsterdam in de buurt van de RAI omdat daar een enorme zendmast staat. Die drukte daar vroeger ook de politieradio weg, had men goed over nagedacht toen die vergunning werd verstrekt
....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dr zitten ook goede reacties tussen hoor, maar bv mensen die alleen de titel lezen en dan al beginnen te blaten en een kutmegool die vind dat ik wat aan mn gramatica moet doenlekker belangrijk! op mijn manier let ik erop, maar jah met een 5,5 voor Nederlands slagen (en een 9,8 voor engels
) krijg je dat weleens heh
Ja... dat mag dus niet hé!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om Debiteuren Crediteuren ook weer op te halen:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_mag_dus_niet.html![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |