Neuh geen ballotage, iedereen is welkom, maar je moet wel een nieuw topic openen als je de laatste post hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:51 schreef marsterretje het volgende:
Hierbij dan maar een postje in het nieuwe topic, heb een profiel aangemaakt en de verder plichtplegingen gedaan.
Is er nog een verdere ballotage?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
uh, je ne sais pas? voor hier @ fok?
Hip! Waar staan die van jullie, dan gebruik ik die als inspiratie!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je tieten/piemel posten
tnx. Qua voorlaatste topique: ik weet natuurlijk niet hoe dat werkt met die ge-update afbeeldingen enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh geen ballotage, iedereen is welkom, maar je moet wel een nieuw topic openen als je de laatste post hebt![]()
Welkom verders!!
Dat werkte niet, nu heb ik het plaatje maar op het juiste formaat gemaakt....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het is trouwens [ [url=...]afbeelding[/url] ]
O, die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:19 schreef Merel het volgende:
Ik vind het plaatje in de OP superleuk!![]()
Maar... Het duurt een eeuwigheid om te laden. En zouden "buitenstaanders" nu niet helemáál denken dat dit een kliekje is waar je maar moeilijk tussenkomt?
neen, want ik heb niet lekker gepoeptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:44 schreef Viking84 het volgende:
Hoi Mariken![]()
.
Heb je vandaag wel een goed humeur?.
Ik denk niet dat dat pastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ook leuk voor de OP, een verzameling van de icons van alle lurkers...![]()
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De mensen die het wel zagen, staarden me dan weer ongegeneerd met open mond aan.
Zo zie ik er inderdaad uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef Merel het volgende:
Ja vind je het gekJe zal er vast uitzien alsof iemand je goed in elkaar geslagen heeft
Doet het nog heel erg pijn?
Watskiburt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo zie ik er inderdaad uit.![]()
Pijn valt wel mee nu.
Bwah klopt,quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef Merel het volgende:
Ah joh, Freixenet is toch niet te zuipen, dus dat komt mooi uit
met dr kop op een paaltje getyftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er gebeurd met vergeetmewelletje?.
quote:
Auw beter ontwijken voortaan, zo'n paaltje kan erg hard zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
met dr kop op een paaltje getyft
Nietus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met dr kop op een paaltje getyft
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Ben over een paaltje gestruikeld en met mijn gezicht op de straat beland.
Vind ik toch net ietsje minder onhandig klinken.
Ik blink uit in onhandigheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het nog steeds flink onhandig klinken
lurkersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ook leuk voor de OP, een verzameling van de icons van alle lurkers...![]()
Au.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Ben over een paaltje gestruikeld en met mijn gezicht op de straat beland.
Vind ik toch net ietsje minder onhandig klinken.
Ik heb er trauma's aan over gehoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Au.
Met je gezicht op straat... hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ik heb zojuist besloten dat ik m'n cursus Latijn weer op ga pakken. Ben al twee keer begonnen en ook redelijk ver gekomen, maar dan word ik in beslag genomen door andere dingen en dan verslonst mijn kennis weer. Heb er helemaal zin in en nu ook echt volhouden. Elke week één of twee lessen doen
.
Jullie denken misschien: waarom zou je in godsnaam een dóde taal gaan leren?Tja, ik vind het Latijn prachtig en het is natuurlijk de taal van het verleden. Lijkt me geweldig om eindelijk méér te kunnen lezen dan Jippus et Jannica in horto ambulant
.
Dat doe je toch niet alleen om indruk te maken op je mevrouw hèquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik m'n cursus Latijn weer op ga pakken.
Ik zou om half 11 @ UB zijn maar ik was helemaal duizelig en zo!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
what's up Falafallus
koffie op thuis?
Ik heb nu ff geen tijd, maar help me herinneren dat ik je nog vraag naar dat koorgebeuren!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! teeveepee enzo
kapotte straatlantaarn + paaltje + nachtblindheid + onhandigheid = auwa.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Met je gezicht op straat... hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Marcus et Cornelia toch? ?quote:Jippus et Jannica in horto ambulant.
quote:
Nee, ik ben er voordat ik haar kende al mee begonnenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet alleen om indruk te maken op je mevrouw hè![]()
Misschien stond dat in jouw tekstboek (kwam het al eerder tegen), maar Jip en Janneke is ook vertaald naar het Latijn en daarin staat iets als: Jippus et Jannica una ludent. Jippus et Jannica in horto ambulant.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
kapotte straatlantaarn + paaltje + nachtblindheid + onhandigheid = auwa.
[..]
Marcus et Cornelia toch? ?
Of laat mijn geheugen me in de steek.
Anosmie heeft wel een plaatje hoor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef conleche het volgende:
Mogge! Nieuwe aanwas kan er gewoon bij hoor in het OP-plaatje, als ze een tijdje meeposten zet ik ze er bij. Ik heb het photoshop-origineel gewoon bewaard en dan is het een fluitje van een cent om er iemand bij te frotten. Anosmie en Mordadead hebben geen plaatje, dus die zitten er niet bij. Als ik iemand vergeten ben, geef ff een gil, dan stop ik je er ook bij.
Ik viel pas om half 5 in slaap vannacht (was vergeten dat in thee ook caffeine zit en daar had ik ongeveer een liter van op) en nu vanochtend om een uur of 9 werd ik wakker van geweerschoten, zijn ze hier naast aan het jagen. De kloothommelsVoor mij omdat ik wakker ben, maar natuurlijk vooral om de knijntjes.
Anosmie is bij mij een vraagtekentje!!! (oftewel een kruisje!!)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anosmie heeft wel een plaatje hoor!
Ik wil naar huis, zodat ik met m'n cursus bezig kan.
Nee echt, anosmie!!Ik sweer! . Dan moet anosmie, haar plaatje misschien even pmen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:56 schreef loveli het volgende:
Toffe OP, Co. En ik gok dat je mij bedoelt ipv Anosmie.
Ik zag hem ook pas toen Merel er wat over zei. Hij laadt een beetje traag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Anosmie is bij mij afgewisseld een plaatje of een kruisje!![]()
Heel leuk, dat plaatje in de OP Co, ik had het nog niet eens gezien tot deze discussie!![]()
Gewoon veel posten, dan heb je er snel geen last meer van.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag hem ook pas toen Merel er wat over zei. Hij laadt een beetje traag.
Ik lurk héél trouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wel vaker komen posten dan, anders mieteren we je er weer uit.
Da's mijn zwijntje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef kwakveense het volgende:
ze heeft een leuk harig dingetje met hoorntjes.
En hij's verlegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Anosmie is bij mij afgewisseld een plaatje of een kruisje!![]()
.........
Nog een trui aan, trainingsbroek en geitenwollen sokken. En onder een fleecedeken of slaapzak gaan werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
oh jongens ik heb t zo KOUD. in mn huis, met de verwarming op 5, en een trui aan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
tip: verwarming hoger zetten?
5 graden is idd koud
speak about trainingsbroek: ik heb een nieuwequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog een trui aan, trainingsbroek en geitenwollen sokken. En onder een fleecedeken of slaapzak gaan werken
Klinkt goed zeg, have fun!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga overmorgen aan mijnJapan Dieet
beginnen. Heel veel bewegen, hardlopen in Tokyo, weinig snoepen en ontzettend veel sushi eten.
Ik gok op 3 tot 4 kilo gewichtsverlies in 24 dagen tijd.
Ohhhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
beginnen. Heel veel bewegen, hardlopen in Tokyo, weinig snoepen en ontzettend veel sushi eten.
Ik ga even uitvogelen of ik mijn zwijn in jouw inbox kan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee echt, anosmie!!Ik sweer! . Dan moet anosmie, haar plaatje misschien even pmen...
Ik ook hoor, ik ben wel eens in een vol restaurant van mn stoel gevallen, toen ik probeerde een fotocamera te ontwijken. Je kunt je voorstellen dat de uiteindelijke foto's beschamender zijn geweest dan wanneer ik gewoon was blijven zitten...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik blink uit in onhandigheid.
Als je nou ook nog zorgt dat je zwijn te zien is in plaats van een kruisjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ga even uitvogelen of ik mijn zwijn in jouw inbox kan krijgen.
Ja, ik dacht al van 'Kaasplankje was toch een man/jongenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Kaasplank: leuke broek, maar je staat er bij als een ouwe nicht
Mijn wederhelft ging van mij een foto maken terwijl ik in zee stond. Voel je hem al aankomen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben wel eens in een vol restaurant van mn stoel gevallen, toen ik probeerde een fotocamera te ontwijken. Je kunt je voorstellen dat de uiteindelijke foto's beschamender zijn geweest dan wanneer ik gewoon was blijven zitten...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Die foto heb je vast nog wel ergensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn wederhelft ging van mij een foto maken terwijl ik in zee stond. Voel je hem al aankomen?
Uiteindelijk is er op de foto niet meer te zien dan de zee en twee beentjes die uit het water steken.
Ik val altijd af op vakantie. Vorig jaar in India in 5 weken tijd ruim 7 kilo afgevallen. En daarna nog 6! En die zijn er nog steeds vanaf!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef kwakveense het volgende:
vriendinnetje van mij is in Japan in 9 maanden 8 kilo afgevallen. en er thuis weer 15 aangekomen
Bwahahahaha!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ga even uitvogelen of ik mijn zwijn in jouw inbox kan krijgen.
Ja dat ben ik ook, alleen doe ik het niet met mannenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Kweettochniethoedatmoet! Ik was allang blij dat mn zwijn verscheen na 1600 x aanpassen verkleinen enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Als je nou ook nog zorgt dat je zwijn te zien is in plaats van een kruisje.
Jazeker! Help me vanavond even herinneren, dan zal ik hem even opzoekenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die foto heb je vast nog wel ergens
Oww wat goed, ga je dan onder begeleiding trainen dmv schema´s ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor een bewegingscoach. Da's een begeleidingsproject voor laatstejaars bewegingswetenschappen. Hoor ik als het goed is binnenkort meer over! Misschien kan ik dan eindelijk een beetje zinnig gaan sporten zonder daarna direct met een beurse knie te zitten
Doe mij dat plaatje dan eens, want die link waar hij naartoe verwijst doet het ook niet!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kweettochniethoedatmoet! Ik was allang blij dat mn zwijn verscheen na 1600 x aanpassen verkleinen enzo.
ik ben vrij kouwelijk en dit huis is ook koud (als ik afval ben ik sowieso een koukleum)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OhhhWanneer vlieg je, morgen?
Kwakveense: of het is echt heel koud in je huis, of jij bent extreem kouwelijk. Misschien toch een idee om jezelf wat meer te laten wennen aan kou? Ik merk dat, als ik in jammies en met een kruik en een extra dekbed slaap, dat ik het 's nachts wel warm heb, maaar dan zit ik overdag te rillen.
Ja, eerst fitheidstest, dan een bewegingsschema opstellen dat bij de rest van mijn programma past, begeleiding bij de eerste keer sporten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oww wat goed, ga je dan onder begeleiding trainen dmv schema´s ofzo?
I will!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jazeker! Help me vanavond even herinneren, dan zal ik hem even opzoeken.
Heb je je webdinges uitgezet? Nu pakt hij hem van Fok (geupload zegmaar)quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef Merel het volgende:
Oh en ik slaap met dit weer al met een capuchontrui, joggingbroek, sokken, onder een fleecedeken én m'n dekbed.. En nóg heb ik het koud! En het allerirritantste is het puntje van je neus, dat krijg je nooit lekker opgewarmd, steekt altijd boven de dekens uit
Ik slaap altijd enkel in een slipje. En als het echt winter is, een slipje, een hemdje, en geitenwollen sokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik slaap naakt en ik heb het heerlijk warm.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef cyclechick het volgende:
Ik ook hoor, ik ben wel eens in een vol restaurant van mn stoel gevallen, toen ik probeerde een fotocamera te ontwijken. Je kunt je voorstellen dat de uiteindelijke foto's beschamender zijn geweest dan wanneer ik gewoon was blijven zitten...
Voorspelbare reactie-alertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben echt in een rare bui vandaag. Ik heb gewoon zin om het hele huis eens te gaan poetsen. Inclusief ramen lappen
Donzen dekbed!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef Merel het volgende:
Oh en ik slaap met dit weer al met een capuchontrui, joggingbroek, sokken, onder een fleecedeken én m'n dekbed.. En nóg heb ik het koud! En het allerirritantste is het puntje van je neus, dat krijg je nooit lekker opgewarmd, steekt altijd boven de dekens uit
Oe, krijg je ook een spekplooimeting?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, eerst fitheidstest, dan een bewegingsschema opstellen dat bij de rest van mijn programma past, begeleiding bij de eerste keer sporten, dat soort dingen.
Voor een uurtarief van 20 euro, reiskostenvergoeding en een hapje eten zou ik het zo doen hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie-alert:
Ons huis moet ook nog gedaan worden![]()
.
Sorry, ik moest lachen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Mijn meest genante moment van onhandigheid was toen ik uit een volle bus stapte, door mijn enkel ging en voorover op straat viel.
Alsof dat nog niet genant genoeg was, was bij de val mijn rok tot over mijn hoofd gevallen.
En alsof dát nog niet genant genoeg was, had ik een neongroene string aan.![]()
![]()
![]()
Ik heb toen maar een paar weken een bus vroeger naar mijn werk genomen.
Ah! Wat ben ik onbewust technisch begaafd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef k_i_m het volgende:
Heb je je webdinges uitgezet? Nu pakt hij hem van Fok (geupload zegmaar)
Oh, ik hoop het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oe, krijg je ook een spekplooimeting?
Maar wat goed! Ik heb 2-3 jaar terug obv een PT getraint. Dat was echt zo prettig, effectief en onbetaalbaar.
Een goede begeleiding is echt zo belangrijk als je bv met blessures zit of zwakke plekken hebt.
Wat klefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik slaap altijd naakt, behalve als mijn vriend er niet is. Hij is mijn kruikje
Jij aanstichtster van de slowchatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo grappig altijd. Toen ik 't over Latijn had, ging iedereen 't hebben over z'n ervaringen met Latijn. Nu gaat 't over slaapkledij en post iedereen wat 'ie aan heeft in bed.
Jaquote:
Kan je voor mij ook niet effe iets leuks zoeken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ah! Wat ben ik onbewust technisch begaafd.
Dat biedt weer perspectief op sollicitatiegebied.
Mijn Mevrouw was laatst op zoek naar een schoonmaakster, in H'sum iddquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook niet effe iets leuks zoeken?Enige eisen, parttime en in Hilversum.
Ik was vreselijk slecht in Latijn maar heb er wel eindexamen in gedaan waarbij m'n mythologische kennis me nog enigszins heeft gered (ik ben dól op mythologie) en 's nachts draag ik een shirtje en kruip ik tegen vriendlief aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo grappig altijd. Toen ik 't over Latijn had, ging iedereen 't hebben over z'n ervaringen met Latijn. Nu gaat 't over slaapkledij en post iedereen wat 'ie aan heeft in bed.
Nah, dat wil ik je niet aan doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Mits parttime geen probleem. Ik moet toch wat.
Nee, niet parttime. Dus ik moet toch al heel iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, dat wil ik je niet aan doen. Bovendien heeft ze inmiddels al iemand volgens mij
. Maar je moet toch wel íets kunnen vinden wat een beetje aansluit bij je opleiding en interesses?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Mijn meest genante moment van onhandigheid was toen ik uit een volle bus stapte, door mijn enkel ging en voorover op straat viel.
Alsof dat nog niet genant genoeg was, was bij de val mijn rok tot over mijn hoofd gevallen.
En alsof dát nog niet genant genoeg was, had ik een neongroene string aan.![]()
![]()
![]()
Ik heb toen maar een paar weken een bus vroeger naar mijn werk genomen.
Oh! Op de cosmolounge (zijn er dames hier die dat iets zegt?) was een een heel topic met zulke dingen: EM (embarrasing moments) heette dat, ik denk dat er wel 40 topics van waren...hilarische dingen soms.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn meest genante moment [...]
Ik betaalde niet, dat deed mn baas.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik hoop het niet![]()
Wat betaalde jij voor een PT dan? Ik geloof dat het sportcentrum hier uberhaupt geen PT aanbiedt... Lijkt mij ook ideaal. Dan doe je alle oefeningen direct goed
Welke vacature wil je via PM:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:
Kan je voor mij ook niet effe iets leuks zoeken?Enige eisen, parttime en in Hilversum.
Sambal in je curry pasta?????????????????????????????????quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Latijn
receptje voor rode curry-pasta-meuk:
Eetlepel rode currypasta in een stoofpan doen en beetje bakken
afblussen met wat kokosmelk en aan de kook brengen.
Hierbij wat kleine stukjes kip gooien en even mee laten pruttelen.
Daarna nog een eetlepel (of meer) currypasta en de rest van de kokosmelk (zo'n blik van de Xenos heb ik meestal) toevoegen.
Vervolgens wat groentes naar keuze toevoegen en ook deze mee laten pruttelen.
Op smaak brengen met wat sambal (oelek gebruik ik) en vissaus.
Als het wat te dun is beetje dikker maken met wat maizena en klaar is kees.
Serveren met witte of zilvervliesrijst
Ik durf geen rode currypasta meerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
receptje voor rode curry-pasta-meuk:
Ach, sambal oelek is in principe gewoon gemalen peper. Zelf zou ik liever wat meer currypasta gebruiken of een vers pepertje nemen, maar het is ook weer geen doodzonde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sambal in je curry pasta?????????????????????????????????
Wat ik altijd doe bij curry's is eerst het vlees aanbraden, dan de curry pasta en de kokosmelk erbij en dan de groenten erbij. Er hoeft trouwens niet zo heel veel groente in een curry.
Zal eens kijken of ik nog een scan van mijn thaise kookboek kan maken ofzo.Heb het zelf ook al een tijdje niet meer gemaakt.
heb het voor de lol eens geprobeerd vorige keer, en 't was best lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sambal in je curry pasta?????????????????????????????????
Wat ik altijd doe bij curry's is eerst het vlees aanbraden, dan de curry pasta en de kokosmelk erbij en dan de groenten erbij. Er hoeft trouwens niet zo heel veel groente in een curry.
Zal eens kijken of ik nog een scan van mijn thaise kookboek kan maken ofzo.Heb het zelf ook al een tijdje niet meer gemaakt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Anosmie het volgende:
Meest genante moment tot nu toe:
Anos staat in een snackbar te wachten op bestelling. Groepje jongeren komt binnen. Doen fluiten en stoere dingen tegen Anos roepen. Anos disst ze keikekhard, draait zich nuffig om en loopt met verheven hoofd zo vol in een glazen wand.
Die gozers zeken bijna in hun broek van het lachen..
En ik liep een halve week met een blauwe plek op mn voorhoofd..
VMW, sorry maar ik moest echt lachen. Die string, alleen het idee al..
Ik ben Leo op pootjes. (Leo= Lomp en onhandig).
Anos staat in een snackbar te wachten op bestelling. Groepje jongeren komt binnen. Doen fluiten en stoere dingen tegen Anos roepen. Anos disst ze keikekhard, draait zich nuffig om en loopt met verheven hoofd zo vol in een glazen wand.
Ik begin zo jaloers op jou te worden hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
VMW, sorry maar ik moest echt lachen. Die string, alleen het idee al..
Ik ben Leo op pootjes. (Leo= Lomp en onhandig).
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sprong eens op het allerlaatste moment een bijna vertrekkende trein in, maar door de sprong die ik moest maken vloog één van mijn pumps uit en viel op het spoor, terwijl de deuren van de trein, met mij erin, net sloten... Ik heb de hele reis dus op één schoen moeten vervolgen. Dan voel je je ook best dom..
Ik had me eigenlijk voorgenomen om op vakantie niet te gaan sporten, en dat zou voor t eerst sinds jaaaaaaren zijn dat ik 17 dagen op rij niet aan sport doequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga overmorgen aan mijn Japan Dieet beginnen. Heel veel bewegen, hardlopen in Tokyo, weinig snoepen en ontzettend veel sushi eten. Ik gok op 3 tot 4 kilo gewichtsverlies in 24 dagen tijd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldig verhaal..
Ik sprong eens op het allerlaatste moment een bijna vertrekkende trein in, maar door de sprong die ik moest maken vloog één van mijn pumps uit en viel op het spoor, terwijl de deuren van de trein, met mij erin, net sloten... Ik heb de hele reis dus op één schoen moeten vervolgen. Dan voel je je ook best dom..
Echt tranen van het lachen hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldig verhaal..
Terecht, daar gebeuren regelmatig nare ongelukken mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer meegemaakt dat iemand na het fluitje in de trein sprong, die zat dus nog half buiten toen de trein begon te rijden. Conducteur was ziedend.
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt tranen van het lachen hier.
Je moest zeker ook nog van Groningen naar Breda of andersom?. Wat zul jij je gegeneerd hebben
.
En hoe ging je verder toen je uit de trein was? Hinkend?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!. Ik stapte in Groningen in, in de trein naar Leeuwarden. Dat is maar drie kwartier, maar het was wel de trein waar ook iedereen van mijn dorp inzat. Van die mensen die je wel kent, maar ook weer niet zo goed dat je er samen met ze om gaat lachen, zeg maar.
.
Als ik nog een spijkerbroek had gedragen had ik m'n voet in de pijp kunnen verstoppen, maar ik droeg natuurlijk een kort rokje..
Op Fok heb je ook een topic, dat heet: beschamend moment (in je eentje), maar ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:57 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Oh! Op de cosmolounge (zijn er dames hier die dat iets zegt?) was een een heel topic met zulke dingen: EM (embarrasing moments) heette dat, ik denk dat er wel 40 topics van waren...hilarische dingen soms.
Oh briljant! Ik zag je al helemaal van trein naar bestemming hinkstappen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldig verhaal..
Ja! Ik zocht ook in GC, wat raarquote:
hoop dat het goed voor je uitpaktquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Merel het volgende:
Geweldig die verhalen
Ik heb net een kus op de envelop gegeven en m'n sollicitatiebrief in de brievenbus gegooid. Vriendelijk mailtje gestuurd naar degene met wie ik gisteren gesprek heb gehad dat ik me aanbevolen houd als hij inderdaad ergens anders nog een leuke functie weet. En nu weer hard aan het werk
Het was Calculus, wiskunde. Nou hoe slecht, dat weet ik niet. Tijdens het maken was ik overtuigd dat het heel erg goed ging wat ik gemaakt had, maar wist ongeveer 18 vd 45 punten in eerste instantie niet. Daar heb ik overal wel wat ingevuld, maar bij een deel is het de vraag of ik er punten voor krijg. En tijdens het nakletsen met klasgenoten vertelde de slimmerd van de klas wat je had moeten doen enzo ... en bleek ik veel dingen toch net niet goed gedaan te hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Terecht, daar gebeuren regelmatig nare ongelukken mee.
Chico, wat voor toets? En hoe slecht ging het? 'niet zo goed als op het VWO' of 'niet gehaald'?
Ik had eigenlijk nog een kwartier met de bus gemoeten, maar ik heb in het stilste hoekje van de trein fluisterend m'n moeder gebeld of ze me alsjeblieft kon komen ophalen met een extra paar schoenen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hoe ging je verder toen je uit de trein was? Hinkend?![]()
.
Nou gaan we ff trainen in Japanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Liejannuh het volgende:
Chicolate, op http://lililili.web-log.nl ga ik af en toe wat verhaaltjes posten.![]()
En Kaas, ik heb als doel om op zoveel mogelijk coole plaatsen in de wereld hard te lopen.Ik heb tot nu toe Berlijn, Helsinki, Londen, New York en Chicago op mijn lijstje staan.
Hij had gelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Chicolate! Brrrr, wiskunde. Bedenk wel, de 'slimmerd' van de klas weet ook niet alles!
Ah okee, da's wel minderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij had gelijk. Op het moment dat hij het zei, wist ik al dat hij gelijk had, omdat ik het me weer herinnerde. En ik heb een paar dingen in mijn boek ogpezocht, ik heb ze inderdaad fout gedaan. Gelukkig klopte mijn methode meestal grotendeels wel, dus nu maar hopen
.
Oh bah! Dat zijn geen leuke berichten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, m'n vriend stapte net de bieb binnen met het verhaal dat na weken bij het CWI en het invullen van tientallen formulieren, iemand daar hem doodleuk heeft verteld dat hij geen recht op bijstand heeft omdat we samen een slaapkamer delen. Of ik ons allebei even wil onderhouden van m'n stufi.
Toko, Albert Heijn, etcquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen, volgens mij last ik hier gisteren (vorige week?) iets over patak's curry pasta. Waar haal je dat?
Ja, zo werkt het blijkbaar. We staan niet geregistreerd als samenwonend, maar we huren allebei een kamer in een studentenhuis. Van één van die kamers hebben we de woonkamer, en van de andere de slaapkamer gemaakt. En daarom moet ik hem onderhouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah! Dat zijn geen leuke berichten.
Werkt dat echt zo? Is StuFi inkomen? Bespottelijk zeg.
Erm.. en je hebt weleens eerder griesmeelpudding geproefd?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Chicolate het volgende:
<knipje>
Dus die pudding moet wel heel erg lekker zijn om de moeite waard te zijn.
O gadver, dat is echt naar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het blijkbaar. We staan niet geregistreerd als samenwonend, maar we huren allebei een kamer in een studentenhuis. Van één van die kamers hebben we de woonkamer, en van de andere de slaapkamer gemaakt. En daarom moet ik hem onderhouden.
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Erm.. en je hebt weleens eerder griesmeelpudding geproefd?
Het is namelijk niet mijn favoriet zeg maar..
En als je dat op papier ongedaan maakt? Krijgt hij het dan wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, zo werkt het blijkbaar. We staan niet geregistreerd als samenwonend, maar we huren allebei een kamer in een studentenhuis. Van één van die kamers hebben we de woonkamer, en van de andere de slaapkamer gemaakt. En daarom moet ik hem onderhouden.
Er is niks ongedaan te maken op papier, want er staat nergens op papier dat wij samenwonen. Alleen omdat mijn vriend wél zo eerlijk is om te vertellen dat we in één bed slapen, wordt 'ie nu compleet uitgesloten. En studiefinanciering wordt bij het CWI blijkbaar wel gezien als inkomen. Een andere optie was dat ik zou stoppen met mijn studie en ook in de bijstand ging, dan zou 'ie 't wel krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En als je dat op papier ongedaan maakt? Krijgt hij het dan wel?
Ik begrijp niet hoe ze kunnen verwachten dat jij hem moet onderhouden terwijl jij geen inkomen hebt. Dat klopt toch niet? Officieel huurt hij een kamer, zijn naam staat op het huurcontract dus jullie wonen niet eens officieel samen.
En toch moet jij hem onderhouden?
Dat kan je niet menenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet je vriend maar wat minder eerlijk zijn en niet vertellen dat jullie in 1 bed slapen. Door alle stress hebben jullie dikke ruzie gehad en nu is het uit en slaapt ie in zn eigen gehuurde kamertje. Nieuw formulier graag!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er is niks ongedaan te maken op papier, want er staat nergens op papier dat wij samenwonen. Alleen omdat mijn vriend wél zo eerlijk is om te vertellen dat we in één bed slapen, wordt 'ie nu compleet uitgesloten. En studiefinanciering wordt bij het CWI blijkbaar wel gezien als inkomen. Een andere optie was dat ik zou stoppen met mijn studie en ook in de bijstand ging, dan zou 'ie 't wel krijgen..
Na de verhuizing had 'ie binnen een week een baan, alleen helaas wel tijdelijk, dus daar moest 'ie na twee maanden weer weg. Nu was het plan eigenlijk om even wat rust in de tent te krijgen en op zoek te gaan naar een váste baan, zonder elke paar maanden weer die stress. Maar dat zit er nu dus niet in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Lullig voor jullie, DaD. Is het zo lastig voor hem om een baan(tje) te vinden?
Kun jij me het verschil uitleggen? Ik heb er nooit eerder mee te maken gehad en alles is zo ingewikkeld... De situatie is dat hij ontslag heeft genomen in Breda, hier binnen een week een nieuwe, tijdelijke baan had, daar na twee maanden dus weer weg moest omdat het werk op was, en daar zijn we nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef k_i_m het volgende:
Maar gaat het om bijstand, of een werkeloosheidsuitkering? Dat zijn twee verschillende dingen...
Coldfeet; februari is het einde verhaal.
Hoezo dan? Jullie hebben ruzie, het is uit. Ohnee, beter nog. Hij is single, altijd al geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen m'n vriend vol ongeloof vroeg dat 'ie door te liegen wel bijstand zou krijgen, en door eerlijkheid niet, kon de CWI mevrouw niet anders dan dat beamen. Oh, maar ze zouden anders misschien toch wel langsgekomen zijn om te kijken of we wel twee bedden hebben.
Ik snap het. Heel vervelend.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Na de verhuizing had 'ie binnen een week een baan, alleen helaas wel tijdelijk, dus daar moest 'ie na twee maanden weer weg. Nu was het plan eigenlijk om even wat rust in de tent te krijgen en op zoek te gaan naar een váste baan, zonder elke paar maanden weer die stress. Maar dat zit er nu dus niet in.
Tot ze wel komen controleren, erachter komen dat hij gelogen heeft en hem van fraude oid beschuldigen. Dan ben je toch een stuk verder weg van huis. Ik zou er zelf iig niet over kunnen liegenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Jullie hebben ruzie, het is uit. Ohnee, beter nog. Hij is single, altijd al geweest.. Dan komen ze toch niet controleren?
Het CWI doet niets meer voor 'm, laat staan in z'n nek hijgen. Hij is weggestuurd met een stapeltje vacatures voor callcenterwerk (en misschien weet je hoe enorm dat niet iets voor hem is), en dat was het.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het. Heel vervelend.![]()
Het voordeel van dan toch ook weer naar tijdelijk werk moeten kijken, is dat 'ie het CWI niet meer in zijn nek heeft hijgen i.v.m. zijn uitkering.
Tja, dat heb je met bijstand, tandenborstels tellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen m'n vriend vol ongeloof vroeg dat 'ie door te liegen wel bijstand zou krijgen, en door eerlijkheid niet, kon de CWI mevrouw niet anders dan dat beamen. Oh, maar ze zouden anders misschien toch wel langsgekomen zijn om te kijken of we wel twee bedden hebben.
Als ik m'n stufi opzeg komen we allebei in de bijstand, maar ja, dan kan ik weer niet studeren. Ik leen ook alleen nog maar trouwens, m'n vier jaren zijn al op.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot ze wel komen controleren, erachter komen dat hij gelogen heeft en hem van fraude oid beschuldigen. Dan ben je toch een stuk verder weg van huis. Ik zou er zelf iig niet over kunnen liegen.
DaD, wat gebeurt er als jij je stufi opzegt? Heeft hij er dan opeens wel recht op? Ik vind dit zo gek, jij krijgt nauwelijks genoeg om jezelf te onderhouden en jullie staan niet geregistreerd als een huishouden ... hier zal vast wel een regel voor zijn (anders dan, je hebt er geen recht op)
Nou, volgens mij heeft iedereen die een bepaalde tijd gewerkt heeft recht op een werkeloosheidsuitkering, in het geval van ontslag wat niet zelf genomen is. Of je nou samenwoont of niet. En bijstand is volgens mij iets heel anders, daar moet je aan veel meer eisen voldoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun jij me het verschil uitleggen? Ik heb er nooit eerder mee te maken gehad en alles is zo ingewikkeld... De situatie is dat hij ontslag heeft genomen in Breda, hier binnen een week een nieuwe, tijdelijke baan had, daar na twee maanden dus weer weg moest omdat het werk op was, en daar zijn we nu.
Als de eerste schrik voorbij is, rustig gaan zitten en de opties doorspreken. Belangrijkste lijkt me dat jij je studie afmaakt en dat jullie wel samen blijven wonen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie steun echt geweldig, enorm lief dat jullie zo meedenken allemaal. Ik zit nog in de bieb, maar ik ga nu maar naar huis. Eens kijken hoe we ons hier doorheen slaan.
Helaas heeft hij wel zelf ontslag genomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, volgens mij heeft iedereen die een bepaalde tijd gewerkt heeft recht op een werkeloosheidsuitkering, in het geval van ontslag wat niet zelf genomen is. Of je nou samenwoont of niet
Hey de dag is nog jong, ga fitnessen jij. Dat goddelijke lichaam komt niet vanzelf en vet verbrandt zichzelf ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Kon mezelf vandaag niet tot het fitnessen zetten
Morgen dan maar
jij post heir alleen maar om te zeggen dat je iets neit gedaan hebt of veel bier hebt gedronken...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Kon mezelf vandaag niet tot het fitnessen zetten
Morgen dan maar
UWV, toch? Sociale dienst gaat toch niet over de WW?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helaas heeft hij wel zelf ontslag genomen.
Ontslag nemen vanwege verhuizing naar de andere kant van het land, vindt de sociale dienst helaas verwijtbaar ontslag, tenzij je met je partner mee moet verhuizen.
(Heb ik uitgezocht omdat mijn vriend ook van Groningen naar Arnhem is gekomen).
I stand corrected.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:12 schreef Lienekien het volgende:
UWV, toch? Sociale dienst gaat toch niet over de WW?
Nee, hij is ouder dan 27.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef Esse_est het volgende:
Ehm, heeft het hier iets mee te maken?
Als je beter had gelezen dan had je gister ook wel gelezen dat ik heb gefitnesst (en vrijdag euk)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij post heir alleen maar om te zeggen dat je iets neit gedaan hebt of veel bier hebt gedronken...
waarom post je hier eigenlijk?
sorry, maar misschien zijn het dan vooral de achteloze posts die opvallenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen dan had je gister ook wel gelezen dat ik heb gefitnesst (en vrijdag euk)
Maar door al dat gekeuvel over randzaken hier sneeuwt dat blijkbaar onder
Slank de winter in, krijg je allerlei privéproblemen hier te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorry, maar misschien zijn het dan vooral de achteloze posts die opvallen
Daar is dit topic ook voorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Slank de winter in, krijg je allerlei privéproblemen hier te lezen![]()
Vrouwen hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Heb zo'n pauper abbonoment van 20eur. Is van 8 tot 5 smiddags jeweet. Ga morgen vroeg om 11 uur want dan is de schoonmaakster hier :pquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook voor. Dat andere (slanke tips voor een goddelijk lichaam) is als je alleen maar tips wil. En hier krijg je ook nog op je kop als je niet gaat fitnessen
. Waarom kan je nou eigenlijk niet nu alsnog gaan? het duurt nog 7 uur voor het bedtijd is ...
nou, wat is jouw priveprobleem dat je niet gaat fitnessen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Huhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, m'n vriend stapte net de bieb binnen met het verhaal dat na weken bij het CWI en het invullen van tientallen formulieren, iemand daar hem doodleuk heeft verteld dat hij geen recht op bijstand heeft omdat we samen een slaapkamer delen. Of ik ons allebei even wil onderhouden van m'n stufi.
Maar daarna heeft hij toch wel weer werk gehad waar hij geen ontslag heeft genomen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helaas heeft hij wel zelf ontslag genomen.
Ontslag nemen vanwege verhuizing naar de andere kant van het land, vindt de sociale dienst helaas verwijtbaar ontslag, tenzij je met je partner mee moet verhuizen.
(Heb ik uitgezocht omdat mijn vriend ook van Groningen naar Arnhem is gekomen).
Maar twee maanden is dan toch te kort om opnieuw rechten op te bouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar daarna heeft hij toch wel weer werk gehad waar hij geen ontslag heeft genomen?
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar twee maanden is dan toch te kort om opnieuw rechten op te bouwen?
Volgens mij gaat het om het totaal aantal gewerkte jaren. Je bouwt je reserve op als je werkt. Ik heb tussen mijn vorige en huidige baan ook een maand een uitkering gehad (voor het eerst van mijn levenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar twee maanden is dan toch te kort om opnieuw rechten op te bouwen?
Volgens het CWI vervalt dat als je zelf ontslag hebt genomen, en moet je daarna minstens 26 van de 36 weken hebben gewerkt, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het totaal aantal gewerkte jaren. Je bouwt je reserve op als je werkt. Ik heb tussen mijn vorige en huidige baan ook een maand een uitkering gehad (voor het eerst van mijn leven. ) terwijl ik samenwoonde met mijn wederhelft die ook nog eens aardig verdiende. En niemand die zei dat ik er geen recht op had omdat ik bij hem in bed lag
.
Nee, volgens mij begin je met opbouwen opnieuw nadat je verwijtbaar werkloos bent geraakt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het totaal aantal gewerkte jaren. Je bouwt je reserve op als je werkt. Ik heb tussen mijn vorige en huidige baan ook een maand een uitkering gehad (voor het eerst van mijn leven. ) terwijl ik samenwoonde met mijn wederhelft die ook nog eens aardig verdiende. En niemand die zei dat ik er geen recht op had omdat ik bij hem in bed lag
.
quote:
Toch vind ik ketchup altijd wel een mooi product (mits Heinz). Heb je de ingredientenlijst weleens bekeken? Tomaten, azijn, suiker, zout en specerijen. That's pretty much it. En zo lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
Lieve schat, wat is dat voor een vraag?Als je een hele fles ketchup eet is het ongezond, als je dagelijks ketchup eet is het ook niet echt geweldig, maar een likje op brood? Wat denk je zelf?
Bij sportzaken toch wel??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Tinkepink het volgende:Ben al de hele dag op zoek naar een oldschool joggingpak van sweatstof. Ik heb zeker 80 km gereden en niets kunnen vinden
Worden die krengen niet meer gemaakt ofzo?
Oh, Miss_S: ik denk dat je moddervet wordt van een beetje ketchup op je brood. Lieve schat, wat is dat voor een vraag?Als je een hele fles ketchup eet is het ongezond, als je dagelijks ketchup eet is het ook niet echt geweldig, maar een likje op brood? Wat denk je zelf?
![]()
Succes met alles, maar je vent kan toch wel tevreden zijn?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Strak plan
![]()
Ik was overwerkt, weet je nogMoet deze week nog twee dagen werken, op verjaardagsvisite in Nederland, mijn spullen inpakken voor 3 weken Kur, mijn laptop laten repareren (want die is dus dood), proberen facturen te schrijven zonder dat ik precies weet hoeveel uur ik gewerkt heb voor welke opdrachtgever (staat allemaal op de dode laptop), rekeningen betalen, kinderen opvoeden, huis opruimen ed., man tevreden houden, een nieuwe verwarming uitzoeken, mijn administratie doen, Fok!ken, proberen niet gek te worden......
Ben al blij dat ik kan ademen.
Daarnaast kan ik niet zo goed naaien
Ik vond het gewoon heel ongezond zoet overkomen op mijn broodquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Tinkepink het volgende:Ben al de hele dag op zoek naar een oldschool joggingpak van sweatstof. Ik heb zeker 80 km gereden en niets kunnen vinden
Worden die krengen niet meer gemaakt ofzo?
Oh, Miss_S: ik denk dat je moddervet wordt van een beetje ketchup op je brood. Lieve schat, wat is dat voor een vraag?Als je een hele fles ketchup eet is het ongezond, als je dagelijks ketchup eet is het ook niet echt geweldig, maar een likje op brood? Wat denk je zelf?
![]()
Is ie ook hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Succes met alles, maar je vent kan toch wel tevreden zijn?!
Ja suf, want het is best leuk: ik heb nu gewoon de tag 'disco' aangezet, nou dat haalt je wel weer uit de misere, van Boney M. naar Goldie enzovoortquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:18 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waarom ik last.fm nú pas ontdek na het al jaren genegeerd te hebben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |