Nee echt, anosmie!!Ik sweer! . Dan moet anosmie, haar plaatje misschien even pmen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:56 schreef loveli het volgende:
Toffe OP, Co. En ik gok dat je mij bedoelt ipv Anosmie.
Ik zag hem ook pas toen Merel er wat over zei. Hij laadt een beetje traag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Anosmie is bij mij afgewisseld een plaatje of een kruisje!![]()
Heel leuk, dat plaatje in de OP Co, ik had het nog niet eens gezien tot deze discussie!![]()
Gewoon veel posten, dan heb je er snel geen last meer van.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag hem ook pas toen Merel er wat over zei. Hij laadt een beetje traag.
Ik lurk héél trouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wel vaker komen posten dan, anders mieteren we je er weer uit.
Da's mijn zwijntje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef kwakveense het volgende:
ze heeft een leuk harig dingetje met hoorntjes.
En hij's verlegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Anosmie is bij mij afgewisseld een plaatje of een kruisje!![]()
.........
Nog een trui aan, trainingsbroek en geitenwollen sokken. En onder een fleecedeken of slaapzak gaan werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
oh jongens ik heb t zo KOUD. in mn huis, met de verwarming op 5, en een trui aan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
tip: verwarming hoger zetten?
5 graden is idd koud
speak about trainingsbroek: ik heb een nieuwequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog een trui aan, trainingsbroek en geitenwollen sokken. En onder een fleecedeken of slaapzak gaan werken
Klinkt goed zeg, have fun!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga overmorgen aan mijnJapan Dieet
beginnen. Heel veel bewegen, hardlopen in Tokyo, weinig snoepen en ontzettend veel sushi eten.
Ik gok op 3 tot 4 kilo gewichtsverlies in 24 dagen tijd.
Ohhhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga overmorgen aan mijnJapan Dieet
beginnen. Heel veel bewegen, hardlopen in Tokyo, weinig snoepen en ontzettend veel sushi eten.
Ik gok op 3 tot 4 kilo gewichtsverlies in 24 dagen tijd.
Ik ga even uitvogelen of ik mijn zwijn in jouw inbox kan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee echt, anosmie!!Ik sweer! . Dan moet anosmie, haar plaatje misschien even pmen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |