Ja vind je het gekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De mensen die het wel zagen, staarden me dan weer ongegeneerd met open mond aan.
Zo zie ik er inderdaad uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef Merel het volgende:
Ja vind je het gekJe zal er vast uitzien alsof iemand je goed in elkaar geslagen heeft
Doet het nog heel erg pijn?
Watskiburt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo zie ik er inderdaad uit.![]()
Pijn valt wel mee nu.
Bwah klopt,quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef Merel het volgende:
Ah joh, Freixenet is toch niet te zuipen, dus dat komt mooi uit
met dr kop op een paaltje getyftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er gebeurd met vergeetmewelletje?.
quote:
Auw beter ontwijken voortaan, zo'n paaltje kan erg hard zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
met dr kop op een paaltje getyft
Nietus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met dr kop op een paaltje getyft
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Ben over een paaltje gestruikeld en met mijn gezicht op de straat beland.
Vind ik toch net ietsje minder onhandig klinken.
Ik blink uit in onhandigheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het nog steeds flink onhandig klinken
lurkersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ook leuk voor de OP, een verzameling van de icons van alle lurkers...![]()
Au.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Ben over een paaltje gestruikeld en met mijn gezicht op de straat beland.
Vind ik toch net ietsje minder onhandig klinken.
Ik heb er trauma's aan over gehoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Au.
Met je gezicht op straat... hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ik heb zojuist besloten dat ik m'n cursus Latijn weer op ga pakken. Ben al twee keer begonnen en ook redelijk ver gekomen, maar dan word ik in beslag genomen door andere dingen en dan verslonst mijn kennis weer. Heb er helemaal zin in en nu ook echt volhouden. Elke week één of twee lessen doen
.
Jullie denken misschien: waarom zou je in godsnaam een dóde taal gaan leren?Tja, ik vind het Latijn prachtig en het is natuurlijk de taal van het verleden. Lijkt me geweldig om eindelijk méér te kunnen lezen dan Jippus et Jannica in horto ambulant
.
Dat doe je toch niet alleen om indruk te maken op je mevrouw hèquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik m'n cursus Latijn weer op ga pakken.
Ik zou om half 11 @ UB zijn maar ik was helemaal duizelig en zo!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
what's up Falafallus
koffie op thuis?
Ik heb nu ff geen tijd, maar help me herinneren dat ik je nog vraag naar dat koorgebeuren!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! teeveepee enzo
kapotte straatlantaarn + paaltje + nachtblindheid + onhandigheid = auwa.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Met je gezicht op straat... hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Marcus et Cornelia toch? ?quote:Jippus et Jannica in horto ambulant.
quote:
Nee, ik ben er voordat ik haar kende al mee begonnenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet alleen om indruk te maken op je mevrouw hè![]()
Misschien stond dat in jouw tekstboek (kwam het al eerder tegen), maar Jip en Janneke is ook vertaald naar het Latijn en daarin staat iets als: Jippus et Jannica una ludent. Jippus et Jannica in horto ambulant.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
kapotte straatlantaarn + paaltje + nachtblindheid + onhandigheid = auwa.
[..]
Marcus et Cornelia toch? ?
Of laat mijn geheugen me in de steek.
Anosmie heeft wel een plaatje hoor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef conleche het volgende:
Mogge! Nieuwe aanwas kan er gewoon bij hoor in het OP-plaatje, als ze een tijdje meeposten zet ik ze er bij. Ik heb het photoshop-origineel gewoon bewaard en dan is het een fluitje van een cent om er iemand bij te frotten. Anosmie en Mordadead hebben geen plaatje, dus die zitten er niet bij. Als ik iemand vergeten ben, geef ff een gil, dan stop ik je er ook bij.
Ik viel pas om half 5 in slaap vannacht (was vergeten dat in thee ook caffeine zit en daar had ik ongeveer een liter van op) en nu vanochtend om een uur of 9 werd ik wakker van geweerschoten, zijn ze hier naast aan het jagen. De kloothommelsVoor mij omdat ik wakker ben, maar natuurlijk vooral om de knijntjes.
Anosmie is bij mij een vraagtekentje!!! (oftewel een kruisje!!)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anosmie heeft wel een plaatje hoor!
Ik wil naar huis, zodat ik met m'n cursus bezig kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |