Is niet lief, PS3-fanboys pestenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:33 schreef Rkatier het volgende:
Zoals ze vandaag nog tegen me zeiden: moet je geen far cry 2 halen bij FRS. Ik van nee is al onderwegen Gears of wars 2 trouwens ook. Zegt die verkoper: jammer dat die niet voor de PS3 uitkomt. Waarom ik zei: wat maakt mij dat nu uit!! Mij wel was het antwoord.
Ik kon toen niet meer laten om ook nog ff over Tekken en Final Fantasy te hebben
en heb veel geluk gewenst dat hij het ook ooit kon spelen hehe
HIj voelde zich niet beledigdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:40 schreef Egamer het volgende:
[..]
Is niet lief, PS3-fanboys pesten
Wel tof van je hoor
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar had ook wel gegaan iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je met je TT op de te kèke demo van Madagascar 2 doelde AQwiiwii360
Welk plaatje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:54 schreef existenz het volgende:
Waar is mijn plaatje Aquila??$?@$?@?
Dat is snelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Alan Wake geeft teken van leven met screens en trailer
Ik ben verliefd.
Alan woke upquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Ik ben verliefd.
Hetzelfde hier. Been there done that gevoel. Ik durf nu al te zeggen dat hij op het einde wakker wordt in een mental institute en dat die alles gedroomd heeft. En dat wij een droom hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is snel
Tja,... ik zie gewoon weer een trailer met een Silent Hill 2 sfeer? Geen gameplay,... eigenlijk weet ik nog niks. Ik zie het allemaal wel. Ze maken mij er niet warm mee in ieder geval!
assumptions assumptionsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Been there done that gevoel. Ik durf nu al te zeggen dat hij op het einde wakker wordt in een mental institute en dat die alles gedroomd heeft. En dat wij een droom hebben gespeeld.
quote:Microsoft patenteert real-time censuur voor geluid
Nieuws | 21 oktober 2008 - Microsoft heeft een patent binnengesleept over het real-time-censuur van geluid. Het bedrijf is hier al sinds 2004 mee bezig. Dankzij het patent kan Microsoft in de toekomst geluidscensuur gaan toepassen op gesprekken via de headset. De gesprekken worden real-time gescand op grove woorden en vervangt deze door bijvoorbeeld piepjes, andere geluiden of gewoon stilte.
Voor iedereen die zich ergert aan scheldende mensen, wanneer ze weer eens zwaar worden ingemaakt, is dit een uitkomst. Het is overigens nog maar de vraag of en wanneer Microsoft het gaat toepassen. Voorlopig blijft het dus alleen bij de aankondiging van het patent, maar in de toekomst zou het dus zomaar voor de nodige veranderingen kunnen gaan zorgen
De sfeer is gewoon erg tofquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom wordt iedereen nat bij het zien van de screens en trailer van alan wake? Wat is er zo speciaal aan dit spel?
quote:Some tidbits from a finnish gaming mag (quick translations so ask if you don't understand):
- AW had 4 clear goals for the design:
1) Psychological action thriller
2) Introduces light as a part of the new gameplay mechanic
3) A movie like story, set in a big, free roam environment
4) Must score 9+ from reviews
- No set release date. They'll work for as long as they feel they need to. Quality is the highest priority.
- Remedy consists of only 30 people. (They outsource a lot)
- They couldn't find a suitable engine, so they made their own.
- Their SDK are so flexible that they can test all changes on both platforms as soon as they are made.
- They've taken 40 000 pictures for the game in the northwest US. They might take antoher 40 000 before they are done.
- Story is told like a TV-series, where doing missions advances the plot. Some "episodes" end in cliffhangers, others are slower paced and geared towards character development and showing Alan's past. They want to get that "Just one more episode" addiction in the game.
- The script for Max Payne 2 was 650 pages long (with a page for every mintue of action in the game). The script for AW will be multiple times longer.
- The plot in AW is tied to episodes, but the world isn't. You'll be able to wander around Bright Falls freely and without any artificial rush, but the story won't advance if you just roam the forests aimlessly.
- Lots of exploring and talking to other people can reveal surprising secrets.
- A strong light vs dark theme. A setting sun means bad news for mr Wake. At night you have to find shelter or arm yourself. Light is the only weapon against the shadowy figures, since they are invulnerable in the dark. Too bad Alan is allergic to light (?).
- "What is real and what is just Alan's nightmare?"
- Battles will be desgined with "quality over quantity" in mind. They want the battles to feel special and exciting.
- "The furhter the 'first season of Alan Wake' progresses, the longer the night for the writer becomes"
Tja,... of nuchterheid? Een positieve reactie op de trailer is ook een assumption. Het is net hoe je het bekijkt! Alan Wake krijgt van mij geen standaard hype puur omdat een vent met een zaklamp iets zoekt, waarvan de echte gameplay of laat staan het genre bekend is.quote:
Real-time censuur, prachtig. Wat een stille amerikanen zal dat opleveren zeg.quote:
genre: Psychological action thrillerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... of nuchterheid? Een positieve reactie op de trailer is ook een assumption. Het is net hoe je het bekijkt! Alan Wake krijgt van mij geen standaard hype puur omdat een vent met een zaklamp iets zoekt, waarvan de echte gameplay of laat staan het genre bekend is.
Die vond ik best geinig nogquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je met je TT op de te kèke demo van Madagascar 2 doelde AQwiiwii360
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is snel
Tja,... ik zie gewoon weer een trailer met een Silent Hill 2 sfeer? Geen gameplay,... eigenlijk weet ik nog niks. Ik zie het allemaal wel. Ze maken mij er niet warm mee in ieder geval!
Ik zei het ook alquote:Maarten zegt:
Alan Wake trailer gezien?
Maarten zegt:
net een filmtrailer
Roy zegt:
Ga ik nu kijken
Roy zegt:
Silent Hill achtig?
Maarten zegt:
ken ik niet
Roy zegt:
Naja, man op onderzoek uit komt in dorp waar iets supernatural aan de gang is
Maarten zegt:
tja, dat zijn veel films
Maarten zegt:
maar het heeft niet met het dorp te maken, maar met hem zelf
Wow. had ik niet meer verwacht maar dit ziet er super uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Ik ben verliefd.
quote:Far Cry 2 is unforgettable rather than perfect, then; brilliant, frustrating, sombre and comical, it offers freedom within extremely curtailed limits, and strives to treat its players like adults. In the end it remains, true to its source material, a game that was born to struggle with itself.
8/10
Heb hem net helemaal gelezen,... erg goede review! Ik heb nu nog meer zinquote:
Das weer jammer.quote:Eurogamer: Essentially they say some of the things that set the game apart (the realism that Ubi injected by repairs, disease-management, and roadside checkpoints) actually hamper the experience because they're not fully realistic, and yet still restrict the player.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Mehh games als PES2009, Far Cry 2 zijn ook in het buitenland uitgesteld.
Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.quote:
Op Gamehubs staat nog steeds oktober 2008. Maar als je 'm morgen op de post doen zou ik het spel deze week nog moeten krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.
Als je met je Gamehubs bedoelt en ze het echt morgen verzenden en je hebt ook nog eens UPS en de douane bemoeit zich er ook niet mee en je woont NIET in Leeuwarden heb je er een grote kans op ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op Gamehubs staat nog steeds oktober 2008. Maar als je 'm morgen op de post doen zou ik het spel deze week nog moeten krijgen.
Hoe moet je je order bij Gamehubs cancellen? Ik wil Fable 2 ook cancellen en hier halen, maar ik kan het niet vinden hoe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.
enquiry@gamehubs.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Hoe moet je je order bij Gamehubs cancellen? Ik wil Fable 2 ook cancellen en hier halen, maar ik kan het niet vinden hoe.
kan ik hem al pre-orderen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze je mailtje hebben geantwoord (meestal binnen 1 dag) heb je het na 10 minuten al, erg snel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Duurt het trouwens lang voordat je je geld terug hebt?
was als edit bedoeld![]()
Totaal niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:11 schreef existenz het volgende:
Gamehubs heeft Fable 2 LE weer op preorder!
En als je de game dan weigert, wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe, moest vanmiddag fuckin 23,49 bij betalen aan UPS voor mijn SR2. Kon ik hem net zo goed hier kopen. Gister avond mailtje gestuurd naar GH om Fable 2 en Far Cry 2 zonder UPS te laten verzenden maar nog niks gehoord.
Dan krijg je je game niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En als je de game dan weigert, wat gebeurt er dan?
quote:
Klein maar aanwezig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Oh die regel bestaat al heel lang dus?
Hoe groot is de kans dat de douane je pakt?
quote:Hi mate,
To be honest, recently Netherlands customs are very tight with UPS delivery. So we suggest you to use Registered Mail without any problem. This is the best way we could tell at the moment.
Please feel free to contact us if you have any enquiries. Thank you.
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leidenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef ROFLOL het volgende:
Douane kent Gamehubs nu wel goed, veel mensen zijn ondertussen gepakt. Beter is ( Zegt Gamehubs zelf ) om het via normal delivery te doen tot 1 December.
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leiden![]()
Dit gaat niet gebeuren!
Volgens mij moet je dan weer ff in je MAKO en dan een stukje verplaatsen en dan nog een keer proberen want je moet gewoon terug kunnen idd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef peristilius het volgende:
Ik zit met Mass Effect op een planeet waar niets meer te doen is volgens mij, maar ik kan er ook niet weg. Als ik in het menu naar map ga kan ik niet terug naar mn schip met X. Iemand een idee wat ik moet doen?
Ik rijd al een half uur rondjes ofzo... Het kan nergens...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan weer ff in je MAKO en dan een stukje verplaatsen en dan nog een keer proberen want je moet gewoon terug kunnen idd!
Uitgestapt en dan geprobeerd? zo ja: het spel is fucked upquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd al een half uur rondjes ofzo... Het kan nergens...
Ik heb zelfs gereboot en opnieuw geladen van de autosave aan het begin van de planeet. Kan nog niet weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uitgestapt en dan geprobeerd? zo ja: het spel is fucked up
Wat is het voor planeet? Gewoon zon random kut planeet waar geen reet te doen is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gereboot en opnieuw geladen van de autosave aan het begin van de planeet. Kan nog niet weg.
Ik ben een beetje laat met quoten maar toch: dit gaat dus totaal niet werken. Je kunt niet eens het woord kunt zeggen en je krijgt al een piep. Dat probleem had ik in WoW al. Als je bepaalde Nederlandse woorden zegt dan lijkt dat op Engelse scheldworden. En als die al weg worden gepiept kun je net zo goed de hele chat weghalen. Damnquote:
Weet niet, volgens mij is het wel in een systeem waar iets te doen is ofzo, waren wel geth op die planeet. Maar ja, die had ik allemaal uitgemoord en toen was er niks meer te doen. En kan ik ook niet weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is het voor planeet? Gewoon zon random kut planeet waar geen reet te doen is?
Het kan idd alleen via de map en dan X dus dan denk ik dat het gewoon naar de klote is? Dat wordt een ouwe save zoeken van voor die planeetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij is het wel in een systeem waar iets te doen is ofzo, waren wel geth op die planeet. Maar ja, die had ik allemaal uitgemoord en toen was er niks meer te doen. En kan ik ook niet weg.
Bah.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef ROFLOL het volgende:
23,49 he. 13,49 voor omzetbelasting en 10 euro voor voorschot provisie, dat is voor de administratie van UPS
Hier idem dito.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ooit één keer iets uit het buitenland besteld en had meteen douane er overheen.
Hier idem dito.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ooit één keer iets uit het buitenland besteld en had meteen douane er overheen.
Diie is er niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kan idd alleen via de map en dan X dus dan denk ik dat het gewoon naar de klote is? Dat wordt een ouwe save zoeken van voor die planeet
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier idem dito.
Of we even 5000 euro aan Sony wilden betalen.
Ik moest lachen. Maar dat wordt volgens mij de nieuwe MMORPG en dan is het nog niet zo gek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe project van Lucasarts en Bioware.
[ afbeelding ]
![]()
Die omhaal is nog steeds niet gelukt. Wat een kut achievementquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef emokid het volgende:
Ik stond hiervoor ook al op een 2. Die achievement van 19 punten erop gekregen dus die ene moet nog komen.
Stiekem zijn we allemaal achievementhoeren van binnen.
heb ik gedaan met halo3 toen die net uitwas , maar die was toch echt onderschept met een boete van 12.50quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Alternatief is normale post, wordt niet onderschept, kost ook niets maar duurt 7 dagen+
Ik was er al bang voor,... er zal wel een markt voor zijn denk ik, anders zouden ze dit niet doen. Zelf hoor ik niet bij die markt. Geef mij maar een KOTOR SP game. Het zou de ultieme klaar zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe project van Lucasarts en Bioware.
[ afbeelding ]
![]()
Klopt Chocobo ik heb ook 10 keer liever een SP KoTOR maarja!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor,... er zal wel een markt voor zijn denk ik, anders zouden ze dit niet doen. Zelf hoor ik niet bij die markt. Geef mij maar een KOTOR SP game. Het zou de ultieme klaar zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leiden![]()
Dit gaat niet gebeuren!
Ja ze verpesten dan denk ik zelf hun hobby door alles 10 minuutjes te spelen en dan weer de disc in de prullenbak, moeten hun lekker weten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geweldige kerel die AQuila360.
Bijna iedereen uit mn lijst heeft zn 360 omgebouwd...gaat echt de verkeerde kant op.
Er zit geen rem op hun gamesgedrag, ze downloaden alles wat los en vast zit.
Saints Row 2 moet nog binnen komen bij mij, maar niemand van hun speelt dat spel al niet meer.
Mijn gedachten voor Fable2 al zal ik wel 20 minutenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zolang wij nog kunnen genieten van een spel in de winkel halen, even 10 minuten langzo kijken naar het hoesje en dan het spel pas opstart, en dan nog kunnen genieten, dan heb jij het goed.*
*kan overdreven zijn
Helemaal waar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ze verpesten dan denk ik zelf hun hobby door alles 10 minuutjes te spelen en dan weer de disc in de prullenbak, moeten hun lekker weten.
Zolang wij nog kunnen genieten van een spel in de winkel halen, even 10 minuten langzo kijken naar het hoesje en dan het spel pas opstart, en dan nog kunnen genieten, dan heb jij het goed.*
*kan overdreven zijn
Geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand Far Cry al bij de MM gespot?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geweldige kerel die AQuila360.
Want dat zijn kutgames?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Sommige games verdienen het gewoon om gedownload te worden, vooral als het spelletjes van EA en Ubisoft zijn
Een game die het niet waard is om te kopen is het ook niet waard om te spelen. Er is geen excuus voor warez dat het rechtvaardigt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Kijk maar eens naar Spore, de splinter cell serie die verkracht is, assassins creed. Een kleine greep van spellen die 50 euro niet waard waren.
Dat heb ik ook, precies hetzelfdequote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Met mn reeds verkochte psp en ps2 downloade ik ook altijd. En met de pc ook een tijdje. Maar sinds ik legaal game geniet ik dr veel meer van.
Nadeel is wel weer dat ik maar blijf kopen, bijna om t hebben alleen al. Nou heb ik de laatste tijd ook weinig tijd om te gamen maar ik heb minstens 8games die ik nog nooit erin heb gestopt
Jij verdient vandaag de Darwin awardquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Sommige games verdienen het gewoon om gedownload te worden, vooral als het spelletjes van EA en Ubisoft zijn
Ik heb er ook ongeveer zoveel en ik moet zeker 75% nog uitspelen maar ik heb er op dit moment de tijd niet voor. Ik heb geen behoefte om mijn xdoos te modden, want alle spellen die ik wil ruil ik met games die ik al heb en beu ben. Een hoop games verkrijg ik sowieso al gewoon door het reviewenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, precies hetzelfdeHeb nu 35 Xbox 360 games en minimaal de helft moet ik nog uitspelen
Wat een drogreden om je xbox om te bouwen... als die spellen zo slecht zijn, speel ze dan gewoon niet en koop de toppers wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Kijk maar eens naar Spore, de splinter cell serie die verkracht is, assassins creed. Een kleine greep van spellen die 50 euro niet waard waren.
Ik ken wel mensen die met een omgebouwde xbox toch de toppers kopen. Wel met een andere gedachte, namelijk dat als ze niet meer op Live kunnen ze de belangrijke games door kunnen spelen op een andere xbox.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat een drogreden om je xbox om te bouwen... als die spellen zo slecht zijn, speel ze dan gewoon niet en koop de toppers wel.
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 29quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef existenz het volgende:
Iemand trouwens interesse in BAJA: Edge of Control of A-Train HX?Ik kan het centrale ruil topic niet vinden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 29
Inderdaad. Games waar ik over twijfel, wacht ik gewoon reviews en demo's af.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef Devz het volgende:
Daar heb je toch demo's en reviews voor, ik vind dat een behoorlijk kut argument.
bij mij is het met 2 spellen gebeurt en moest bijde keren iets van 12-13 euro betalen .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik lees hier steeds dat jullie bij Gamehubs kopen. Ik heb net eventjes op die site gekeken en de prijzen zijn daar wel veel lager dan hier. Kan iemand mij vertellen wat het kost als een spel van Gamehubs wordt onderschept bij de Duane? M.a.w, is het dan nog steeds goedkoper?
Dan ben je alsnog een tientje goedkoper uit in vergelijking met de goedkoopste aanbieder hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bij mij is het met 2 spellen gebeurt en moest bijde keren iets van 12-13 euro betalen .
De game is gewoon enorm goed, maar je moet er natuurlijk wel van houden. Sowieso vind ik dat er de laatste tijd veel te makkelijk enorm hoge cijfers worden gegeven. Krijgt een spel een keer een 7,5 dan is het meteen een matige game. Terwijl een 7,5 voor een tentamen toch behoorlijk hoog is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
reviews zijn ook lekker betrouwbaar.
net als GTA4. dikke vette hype. overal 10en. Heb t ongeveer 3 dagen gespeeld.dat was die 60euro helemaal waard ja.
Dat wilde ik horen, ik ga maar eens een bestelling plaatsen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog een tientje goedkoper uit in vergelijking met de goedkoopste aanbieder hier.
[..]
Dat bedoel ik. Mocht Alan Wake nog een keer uitkomen dan ga ik deze zeker downloaden. Maar zodra de game maar 10% van de laatste trailer waar maakt dan ren/race/rijdt/vlieg/teleporteer ik als een mongool naar de gameshop en haal ik t origineel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Devz het volgende:
De game is gewoon enorm goed, maar je moet er natuurlijk wel van houden. Sowieso vind ik dat er de laatste tijd veel te makkelijk enorm hoge cijfers worden gegeven. Krijgt een spel een keer een 7,5 dan is het meteen een matige game. Terwijl een 7,5 voor een tentamen toch behoorlijk hoog is.
Nee, want we hebben Portal allemaal allang gespeeld via de Oranje Doosquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb alleen EndWar, Banjo & Kazooie en Gears 2 onder een UPS verzekering staan.
De rest staat onder normale verzending.
Vandaag trouwens Portal op XBLA, zijn we dat niet vergeten?
Naja, dat is nog steeds vrijwel hetzelfde als wat er in de Orange Box zatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef Scarface2004 het volgende:
hehe touché.
Portal : still alive dus.
When it's done.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:10 schreef _GdR_ het volgende:
Is er btw al een geschatte release datum voor alan wake?
Hmm heb nog geen verzendbevestiging gehad van Far Cry 2. Heb je met of zonder UPS?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef Un4 het volgende:
Far Cry 2 en Fable 2 verzonden bij Gamehubs!
Nu maar hopen dat de Douane niet raar doet, maar bij Saints Row had ik er gelukkig geen last van.
Heb je het grijze knopje naar rechts geklikt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:23 schreef druide het volgende:
De meegeleverde koptelefoon krijg ik maar niet aan de praat.Na de aansluiting op mijn controller ontvang ik wel geluid, maar kan ik niets versturen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn negers en andere inferieure rassen
Gamehubsssssquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn negers en andere inferieure rassen
Waar kan ik het goedkoopst xbox LIVE GOLD weghalen? (internet)
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
beantwoordt mijn vraag, anders zullen jullie allemaal een RROD krijgen binnenkort. Aquila maakt het zelfs zo ver dat hij een red square of death krijgt, want ondertussen zit ie met zn swans gewoon in de playstation 3.
--edit--
Dank u, morpheus2002
Nu zit ik na te denken of ik ook niet misschien far cry 2 moet aanschaffen. Oh en ik zit ook nog te twijfelen over fallout 3, iedereen zit wel erg te hypen maar volgens mij is het de hype niet waard.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
beantwoordt mijn vraag, anders zullen jullie allemaal een RROD krijgen binnenkort. Aquila maakt het zelfs zo ver dat hij een red square of death krijgt, want ondertussen zit ie met zn swans gewoon in de playstation 3.
Waar kan ik het goedkoopst xbox LIVE GOLD weghalen? (internet)quote:
Dwaas, niet daar kopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Oké, zijn jullie klaar voor ronde 2?
Let op dit is alleen voor geavanceerde userts!
"Och heden, rickokuntje is boos, hij kijkt bij www.gamehubs.com voor zoen kekke xbox live 12 maanden + 1 maand, wil hij hem in het karretje doen, ziet rickokun dat die xbox live 12 maanden ook nog eens verscheept moet worden?"
Is dat niet een code die gewoon naar mijn mail kan worden gemailed?
Ik zit niet met m'n swans in de PS3 ik heb heul geen PS3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
--edit--
Dank u, morpheus2002
Nu zit ik na te denken of ik ook niet misschien far cry 2 moet aanschaffen. Oh en ik zit ook nog te twijfelen over fallout 3, iedereen zit wel erg te hypen maar volgens mij is het de hype niet waard.
Ze doen niet andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Zelfs UPS doet mee aan capslockdag
Blijkbaar hebben ze bij gamehubs de waarde opgevraagd en is hij nu doorgestuurd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef christvs het volgende:
Mijn Fable 2 van Gamehubs is verzonden!
Alleen nu staat dit er bij UPS:
APELDOORN,
NL
22/10/2008 16:16 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
22/10/2008 15:44 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / DE INVOER WERD GEANNULEERD OMDAT DE UITZONDERING FOUTIEF WERD INGEVOERD.
Wat moet je daar nu weer mee.. behalve douanekosten betalen.
Volgens mij alleen maar importbelasting betalen maar ze kunnen je spel nog wel weken vasthoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef christvs het volgende:
APELDOORN,
NL
22/10/2008 16:16 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
22/10/2008 15:44 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / DE INVOER WERD GEANNULEERD OMDAT DE UITZONDERING FOUTIEF WERD INGEVOERD.
Tja als de overheid geld ruikt zijn de super snelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef christvs het volgende:
Volgens mij is elke gameshubber nu de sjaak.
Dat heb ik ook, maar er is niets aan de handquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef christvs het volgende:
Nou ik snap er niks meer van, eerst vertrok hij uit penang, toen kwam hij aan in sepang, vertrok uit sepang, komt weer aan in penang? Volgens mij is het spel gewoon terug gestuurd!
Alweer op weg naar Duitsland, mijn game gaat altijd heel de wereld rond maar is altijd in 2 dagen bij mij thuisquote:23:04:00 KOELN (COLOGNE) DE IN TRANSIT TO
Terecht ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja als de overheid geld ruikt zijn de super snel
Vreemd, de UPS site zegt niet in transit to keulen, maar bij gamehubs zegt ie van welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Maar goed, er staat nu al bij dat die maandag komt, dus ik denk met boete, erg jammer.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Devz het volgende:
Neeeeeeeeee, mijn Xbox 360 geeft bij iedere game ´Unreadable Disc´
Waarom net nu
Met UPS.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm heb nog geen verzendbevestiging gehad van Far Cry 2. Heb je met of zonder UPS?
Nigga please...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:32 schreef _GdR_ het volgende:
Laat mn xbox van t weekend ook modden.
brother in arms gekocht en dat doet gewoon pijn aan je anjer. dat je de hoofdprijs betaald voor zo'n kut game. Dat zelfde had ik met rainbox6vegas2. assassins creed etc.
lees t topic is terug kindje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef PP. het volgende:
[..]
Nigga please...![]()
Nog nooit van reviews gehoord? Wederom een drogreden.
Gaat dat altijd zo? Komt in de slagerij, je hoorde van je familie en op het nieuws dat ossehaas de shit wasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees t topic is terug kindje.
Games worden dik gehyped zodat de re/previews irrelevant zijn. IK wil een vette game kopen en daar zeker voor betalen. Maar wil ze eerst eens even in actie zien voordat ik mijn euros over de toonbank schuif. 9 van de 10 games die uit komen zuigen maximaal. Wat ben ik blij dat farcry2 van te voren uitgelekt is. wou die game heel graag in mn bezit hebben. mensen uit mn friendslist kotsen dr op. Zodra ik dat hoort ben ik er klaar mee.
'Ik' kan de industrie zogezegd kapot maken. maar laat die developers gewoon eens hun praatjes waarmaken. Elke triple A game die ons het laatste jaar beloofd werd viel heeeeel erg tegen. dus fuk hun. ik ga mn xbox modden. ben er helemaal klaar mee.
Zodra er een game uitkomt die de moeite echt waard is KOOP ik m gelijk.
Met nadruk op mogen ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:13 schreef RickoKun het volgende:
ik heb 2 spellen bij gamehubs besteld, elk spel binnen 2 dagen mogen ontvangen
Hij lust toch geen ossehaas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat dat altijd zo? Komt in de slagerij, je hoorde van je familie en op het nieuws dat ossehaas de shit was
Dus jij zo kopen, GADVER je vond er maar niets aan, dus de volgende keer gaan wij een kilo ossenhaas stelen, dát zal ze leren!
Ja ik las het in de verkeerde context maar i see.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij vind die games toch ook niet leuk? Dus gaat die ze maar downloaden.
Met GdR eens. Ze kunnen games zóveel beter maken. Ik weet niet wat voor 12-jarige debielen die spellen altijd reviewen, maar ze geven alleen al om de hype een 80-100 score. Goed goed, soms wat minder omdat er dan wel érruuuug veel bugs in zitten. Net zoals bijv. bioshock, krijgt ook overal 100% terwijl ik er binnen een half uur op uitgekeken was.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Games worden dik gehyped zodat de re/previews irrelevant zijn. IK wil een vette game kopen en daar zeker voor betalen. Maar wil ze eerst eens even in actie zien voordat ik mijn euros over de toonbank schuif. 9 van de 10 games die uit komen zuigen maximaal. Wat ben ik blij dat farcry2 van te voren uitgelekt is. wou die game heel graag in mn bezit hebben. mensen uit mn friendslist kotsen dr op. Zodra ik dat hoort ben ik er klaar mee.
'Ik' kan de industrie zogezegd kapot maken. maar laat die developers gewoon eens hun praatjes waarmaken. Elke triple A game die ons het laatste jaar beloofd werd viel heeeeel erg tegen. dus fuk hun. ik ga mn xbox modden. ben er helemaal klaar mee.
Jep. Is dat alles wat je moet doen??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je het grijze knopje naar rechts geklikt?
Ricko dat ligt aan jezelf! Bioshock is en blijft een vette game die al die hoge cijfers meer dan waard was en is!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met GdR eens. Ze kunnen games zóveel beter maken. Ik weet niet wat voor 12-jarige debielen die spellen altijd reviewen, maar ze geven alleen al om de hype een 80-100 score. Goed goed, soms wat minder omdat er dan wel érruuuug veel bugs in zitten. Net zoals bijv. bioshock, krijgt ook overal 100% terwijl ik er binnen een half uur op uitgekeken was.
Deze vergelijking ging ook op van t weekend van een maat van me.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat dat altijd zo? Komt in de slagerij, je hoorde van je familie en op het nieuws dat ossehaas de shit was
Dus jij zo kopen, GADVER je vond er maar niets aan, dus de volgende keer gaan wij een kilo ossenhaas stelen, dát zal ze leren!
Zoiets is ook persoonlijke smaak, ik vond BioShock met stip GOTY van 2007.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met GdR eens. Ze kunnen games zóveel beter maken. Ik weet niet wat voor 12-jarige debielen die spellen altijd reviewen, maar ze geven alleen al om de hype een 80-100 score. Goed goed, soms wat minder omdat er dan wel érruuuug veel bugs in zitten. Net zoals bijv. bioshock, krijgt ook overal 100% terwijl ik er binnen een half uur op uitgekeken was.
Yep, althans je moet de headset wel aansluiten op je controller natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:20 schreef druide het volgende:
[..]
Jep. Is dat alles wat je moet doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelden zulke onzin gehoord. Alsof iemand anders kan bepalen wat jij wel of niet leuk gaat vinden. Zoiets weet je toch alleen zelf. En als zo'n overhyped spel toch tegen blijkt te vallen, dan verkoop je 'm toch weer gelijk? kost je hooguit een 10/15 euro dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef Reintji het volgende:
Bovenste beste SpankmasterC,
Zeer geïnteresseerd ben ik in uw bevindingen van het spel "Fable 2". Heeft u enig idee wanneer we uw review kunnen verwachten op fok.games?
Een game groet, Baas NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nu net de review te tikken, als ik iemand zo gek krijg om hem te spellchecken dan staat ie vannacht om 00:00 online, anders ASAP nadat ie nagelopen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
jij kan het onzin vinden maar hoe moet ik dan een reviewer vertrouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:54 schreef PP. het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin gehoord. Alsof iemand anders kan bepalen wat jij wel of niet leuk gaat vinden. Zoiets weet je toch alleen zelf. En als zo'n overhyped spel toch tegen blijkt te vallen, dan verkoop je 'm toch weer gelijk? kost je hooguit een 10/15 euro dan.
Zo trok ik Halo3 en Bioshock niet, ik heb ze dan ook weer vrij snel doorverkocht, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede spellen waren.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zit nu net de review te tikken, als ik iemand zo gek krijg om hem te spellchecken dan staat ie vannacht om 00:00 online, anders ASAP nadat ie nagelopen is!
ik spellcheck hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
vieze apeldoorner , dan krijg je datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef christvs het volgende:
APELDOORN,
NL
Net als een auto of motor kun je een game toch ook uitproberen in de winkel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef _GdR_ het volgende:
jij kan het onzin vinden maar hoe moet ik dan een reviewer vertrouwen?
Als ik bijv. een auto (in mijn geval motor) koop en daar betaal je dikke centjes voor dan verwacht je kwaliteit. Helaas is het met games de laatste tijd het tegen overgestelde.
Gaat idd nergens overquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Net als een auto of motor kun je een game toch ook uitproberen in de winkel?
Ten eerste.. demo's. Of koop je een motor omdat ie er zo leuk uitziet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Als ik bijv. een auto (in mijn geval motor) koop en daar betaal je dikke centjes voor dan verwacht je kwaliteit. Helaas is het met games de laatste tijd het tegen overgestelde.
Ik weet niet wat jij met auto's of motoren doet, maar ook daar doe ik eerst een proefritquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Tis kaput!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er toch gebeurd met het 360 topic
quote:
inhoudelijke discussie bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er toch gebeurd met het 360 topic
Ohh was dat het?quote:
haha, dat is een mooie: 'Ze kunnen games veel beter maken'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit staat er bij mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef Un4 het volgende:
Gamehubs fuckt gewoon alle zendingen van vandaag up, want vrijwel iedereen heeft zo'n gare melding bij die UPS status. Zal in ieder geval weining met de douane hier te maken hebben.
Dus kan wel zeker zijn wanneer die aankomtquote:Uw pakket bevindt zich in het UPS-systeem. Er is een nieuwe afleveringsdatum vastgesteld: 27/10/2008.
Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Het ligt ook altijd aan andere.
"Ja MS/Sony/Nintendo heeft toch al teveel geld"
"Games van tegenwoordig zijn crap...daar ga ik geen geld aan uitgeven"
"Pietje doet het ook"
"Het wordt echt te duur"
Niet dat redenen als "Ik ben arm" goed zijn om wel te downloaden, maar toch.
alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...
Als je geen geld hebt om elke week een nieuwe game te kopen, gek, elke maand, misschien moet je dan je smaak aanpassen, stoppen met roken, minder bier drinken of gewoon minder vaak games kopen. Langer er van genieten. Meer freeware en demo's proberen. Huur een spel in plaats van dat je het koopt. Kijk eens goed in de budgetbakken en op diverse sites. Verkoop je oude collectie om weer nieuwe middelen vrij te maken. De truc is dat je beter kiest. Dat je uberhaubt kiest, in plaats van maar gewoon alles te willen hebben.
Maar vooral moet je rustiger aan gamen. Niet als een gestoorde er doorheen razen en het daarna wegmikken. Games kiezen op lange speelduur, en op replay value. Hee, dat zou wel eens een column kunnen worden. Gamers, doe rustiger met je games!
Kudos voor jou en je zelfkennis.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooit
Sterker nog, reviews voor de 360 zijn vrijwel altijd kut.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef PP. het volgende:
[..]
Ten eerste.. demo's. Of koop je een motor omdat ie er zo leuk uitziet?
Ten tweede, een review is altijd de mening van de reviewer, en als een fps liefhebber een turnbased RPG moet reviewen, kan je een lager cijfer verwachten dan wanneer een rpg kenner dat doet. En omgekeerd. Oftewel reviews zijn niet volledig objectief.
thanks , kudos kocht je toch auto's mee in forza2 ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!
Wat supervet toch dat we zo populair zijn onder onze users!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt als een goede eerlijke score , als ik zo de reviews van andere sites heb gelezen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
En daarbij ook nog de beste ER in den wereldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Spanky is dan ook een toffe, eerlijke en betrouwbare reviewert
Nooouuu weet je dat wel heel zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En daarbij ook nog de beste ER in den wereld![]()
Sorry, als ik spellcheck dan lees ik nogal traag. Zeker als mijn baas steeds langs looptquote:
Oh wat zijn we stoerquote:
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!
Wat supervet toch dat we zo populair zijn onder onze users!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
dus jij al sinds het begin een Gameboy Micro in huis?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:31 schreef DooD het volgende:
Hecht sowieso weinig waarde aan een review. Het is en blijft de mening en smaak van een persoon. Ik kijk meestal naar de eindcijfers, eventuele plus en minpunten, de korte conclusie en het gemiddelde op gamerankings na 20 reviews. Om hele lappen tekst te lezen waarom een persoon dit goed en dat slecht vindt in een game boeit me totaal niet. Je hoeft het daar namelijk niet mee eens te zijn.
Graag gedaan,... bedankt voor FOK!games,.... en ga zo door. Jullie zijn niet te stoppen! Ik wordt al nerveus als ik alleen al aan de innovatie denk die jullie voor 2009 gepland hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met auto's of motoren doet, maar ook daar doe ik eerst een proefrit. Daar backfired je voorbeeld even kei hard
Je geeft het eigenlijk zelf al aan.Het is daarom belangrijk als gamer dat je zelf een beetje hersenen hebt en voorwerk doet. Ik vind daarom previews/interviews met makers (zonder hun hype bullshit te geloven natuurlijk)/ een vroege hands on altijd veel belangrijker. Een beetje goede preview verteld wat voor soort game het is, een indicatie van wat je voorgeschoteld krijgt en stelt je dan namelijk zelf in staat om te beslissen of deze game iets voor jou is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.
Stel ik vind een spel kut want het is teveel gericht op het vinden van items en inventory management (laten we Diablo zeggen), en geef het spel daarom een 6 omdat er gewoon echt geen zak aan is, stomme kutgame
Maar jij geilt op inventory management en hersenloos geweld! Dus jij ziet de 6, denkt "kutgame, bah!", terwijl als je de review daadwerkelijk zou lezen je erachter zou komen "oh krijg nou tieten! DIt is precies wat ik leuk vind!"
(al zal het zo in principe nooit voorkomen, reviewers houden natuurlijk van hun genre, en kijken vanuit de ogen van de liefhebber! het is dan ook slechts een voorbeeld)
Eens,... een goede preview vind ik ook erg belangrijk. Ik ben wel benieuwd naar naar het eindoordeel uiteraard (met Eurogamer en 1UP als persoonlijke leidraad), maar een goede preview bepaald bij mij mijn interesse.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef DooD het volgende:
[..]
Je geeft het eigenlijk zelf al aan.Het is daarom belangrijk als gamer dat je zelf een beetje hersenen hebt en voorwerk doet. Ik vind daarom previews/interviews met makers (zonder hun hype bullshit te geloven natuurlijk)/ een vroege hands on altijd veel belangrijker. Een beetje goede preview verteld wat voor soort game het is, een indicatie van wat je voorgeschoteld krijgt en stelt je dan namelijk zelf in staat om te beslissen of deze game iets voor jou is.
Het probleem is enkel dat er steeds meer in previews al zaken geconstateerd worden waarmee het begint te lijken op een vroege review. Mensen krijgen één segment, level voorgeschoteld en denken daarmee precies te weten wat er goed/slecht is aan de complete game. Maar goed dit is weer een hele andere discussie
Welke winkel was dat?? En hoe duur?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Fipotje het volgende:
Zo Fable 2 is binnenme allerliefste mams heeft hem even opgepikt in de winkel
(eigenlijk mag die nog niet verkocht worden maarja me ma is die gekke milf dus)...... strakkies lekkah spelen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
[..]
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.
Stel ik vind een spel kut want het is teveel gericht op het vinden van items en inventory management (laten we Diablo zeggen), en geef het spel daarom een 6 omdat er gewoon echt geen zak aan is, stomme kutgame
Maar jij geilt op inventory management en hersenloos geweld! Dus jij ziet de 6, denkt "kutgame, bah!", terwijl als je de review daadwerkelijk zou lezen je erachter zou komen "oh krijg nou tieten! DIt is precies wat ik leuk vind!"
(al zal het zo in principe nooit voorkomen, reviewers houden natuurlijk van hun genre, en kijken vanuit de ogen van de liefhebber! het is dan ook slechts een voorbeeld)
MediaMarkt Rotterdam Alexander prijs was 55 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Welke winkel was dat?? En hoe duur?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef RickoKun het volgende:
NOooooooooOOooooooooooooooooOOooo
bij UPS bij mijn fable 2 pakje:
CHEK LAP KOK,
HK 23/10/2008 11:41 A FLIGHT DELAY OCCURRED BECAUSE OF MECHANICAL REASONS
PUquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Rkatier het volgende:
Dit moest ik gewoon posten, zo slecht
Komt uit de PU van november over onze 'helden' Kane en Lynch
http://members.home.nl/rkatier/KaneLynch.jpg
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!quote:
Ik ga hem daar morgen ook gelijk oppikkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Fipotje het volgende:
[..]
MediaMarkt Rotterdam Alexander prijs was 55 euro
Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!
Mijn Fable en die van Kepler zitten in hetzelfde vliegtuigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!
Ze lagen nog niet in de winkel omdat ze nog niet verkocht mochten worden maar meestal hebben ze daar ruim voldoende op voorraadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ga hem daar morgen ook gelijk oppikkenWoon daar toch in de buurt.
Hadden ze nog genoeg liggen ?
Dit staat er al sinds gisteren in mijn order history. Heb ik nu geluk of?quote:1. Far Cry 2- Release on Oct 2008 (XBOX360) - Shipped (Tracking ID: Pending eCheck)
Hoe heeft je moeder hem dan meegekregen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ze lagen nog niet in de winkel omdat ze nog niet verkocht mochten worden maar meestal hebben ze daar ruim voldoende op voorraad
haha echt een hosselaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef Fipotje het volgende:
Haha net even gebelt ze heeft het gewoon gevraagt.
Een jongen was ze aan het zoeken en toen kwam er een andere aan die zei dat ze nog niet verkocht mochten worden. Maar toen hij weg was zei die naja 1tje zullen we niet missen toch? En nu heb ik er dus 1 en jullie niet
dat je dat van je eigen moeder kan zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Fipotje het volgende:
Zo Fable 2 is binnenme allerliefste mams heeft hem even opgepikt in de winkel
(eigenlijk mag die nog niet verkocht worden maarja me ma is die gekke milf dus)...... strakkies lekkah spelen
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef existenz het volgende:
Mijne Fable 2 LE is nog niet eens verzonden
Die had ik toen al besteldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?
Je kijkt wat het referentiecodetje is. (als je bij gamehubs haalt) en dan ga je naar www.ups.com en vul je daar je referentie code in bij 'tracking'quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe werkt die track-trace bij gamehubs precies?
Heb nu Saints Row 2...duurt precies een week.
ik heb hem ook , had hem besteld en betaald voor dat ze er dingen uit gingen trekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?
Maar, maar, maar!!! Die is toch nog heul niet uit??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Egamer het volgende:
Ik ben terug van een hartoperatie (niks ernstig, kleine ingreep)Dus eindelijk lekker gamen, te beginnen met Fallout 3.
Redactie games..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar, maar, maar!!! Die is toch nog heul niet uit??
bastardsquote:
wtf hebben ze gedaan dan? Dingen met je hart kan toch geen klein iets zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Egamer het volgende:
Ik ben terug van een hartoperatie (niks ernstig, kleine ingreep)
Sorry hoor, maar ik mag er (gelukkig voor jullie) niets over vertellen. Dus ik ga even zeggen dat de Xbox 360 tof is.quote:
Heb een aangeboren hartafwijking, die er soms wel eens voor zorgde dat m'n op hol sloeg. Mja je kunt er aan doodgaan, maar wanneer het bekend is bij het ziekenhuis is de kans op overlijden 1%.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf hebben ze gedaan dan? Dingen met je hart kan toch geen klein iets zijn?
Ik dacht dat we ze naar AQwiiwii360 moesten sturen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:24 schreef Rkatier het volgende:
Woot de spellen zijn binnenNogmaals dankje FOK!
![]()
Ja tuurlijk is de 360 tof, maar hoe is het spel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef Egamer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik mag er (gelukkig voor jullie) niets over vertellen. Dus ik ga even zeggen dat de Xbox 360 tof is.
Ik heb me eerste co-op sessie met hem achter de rugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ze naar AQwiiwii360 moesten sturen?
Co-op is echt schitterendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb me eerste co-op sessie met hem achter de rugHij mag niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |