Dit staat er bij mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef Un4 het volgende:
Gamehubs fuckt gewoon alle zendingen van vandaag up, want vrijwel iedereen heeft zo'n gare melding bij die UPS status. Zal in ieder geval weining met de douane hier te maken hebben.
Dus kan wel zeker zijn wanneer die aankomtquote:Uw pakket bevindt zich in het UPS-systeem. Er is een nieuwe afleveringsdatum vastgesteld: 27/10/2008.
Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Het ligt ook altijd aan andere.
"Ja MS/Sony/Nintendo heeft toch al teveel geld"
"Games van tegenwoordig zijn crap...daar ga ik geen geld aan uitgeven"
"Pietje doet het ook"
"Het wordt echt te duur"
Niet dat redenen als "Ik ben arm" goed zijn om wel te downloaden, maar toch.
alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...
Als je geen geld hebt om elke week een nieuwe game te kopen, gek, elke maand, misschien moet je dan je smaak aanpassen, stoppen met roken, minder bier drinken of gewoon minder vaak games kopen. Langer er van genieten. Meer freeware en demo's proberen. Huur een spel in plaats van dat je het koopt. Kijk eens goed in de budgetbakken en op diverse sites. Verkoop je oude collectie om weer nieuwe middelen vrij te maken. De truc is dat je beter kiest. Dat je uberhaubt kiest, in plaats van maar gewoon alles te willen hebben.
Maar vooral moet je rustiger aan gamen. Niet als een gestoorde er doorheen razen en het daarna wegmikken. Games kiezen op lange speelduur, en op replay value. Hee, dat zou wel eens een column kunnen worden. Gamers, doe rustiger met je games!
Kudos voor jou en je zelfkennis.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooit
Sterker nog, reviews voor de 360 zijn vrijwel altijd kut.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef PP. het volgende:
[..]
Ten eerste.. demo's. Of koop je een motor omdat ie er zo leuk uitziet?
Ten tweede, een review is altijd de mening van de reviewer, en als een fps liefhebber een turnbased RPG moet reviewen, kan je een lager cijfer verwachten dan wanneer een rpg kenner dat doet. En omgekeerd. Oftewel reviews zijn niet volledig objectief.
thanks , kudos kocht je toch auto's mee in forza2 ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!
Wat supervet toch dat we zo populair zijn onder onze users!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt als een goede eerlijke score , als ik zo de reviews van andere sites heb gelezen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
En daarbij ook nog de beste ER in den wereldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Spanky is dan ook een toffe, eerlijke en betrouwbare reviewert
Nooouuu weet je dat wel heel zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En daarbij ook nog de beste ER in den wereld![]()
Sorry, als ik spellcheck dan lees ik nogal traag. Zeker als mijn baas steeds langs looptquote:
Oh wat zijn we stoerquote:
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!
Wat supervet toch dat we zo populair zijn onder onze users!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
dus jij al sinds het begin een Gameboy Micro in huis?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:31 schreef DooD het volgende:
Hecht sowieso weinig waarde aan een review. Het is en blijft de mening en smaak van een persoon. Ik kijk meestal naar de eindcijfers, eventuele plus en minpunten, de korte conclusie en het gemiddelde op gamerankings na 20 reviews. Om hele lappen tekst te lezen waarom een persoon dit goed en dat slecht vindt in een game boeit me totaal niet. Je hoeft het daar namelijk niet mee eens te zijn.
Graag gedaan,... bedankt voor FOK!games,.... en ga zo door. Jullie zijn niet te stoppen! Ik wordt al nerveus als ik alleen al aan de innovatie denk die jullie voor 2009 gepland hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met auto's of motoren doet, maar ook daar doe ik eerst een proefrit. Daar backfired je voorbeeld even kei hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |