abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62597262
Het ligt ook altijd aan andere.

"Ja MS/Sony/Nintendo heeft toch al teveel geld"
"Games van tegenwoordig zijn crap...daar ga ik geen geld aan uitgeven"
"Pietje doet het ook"
"Het wordt echt te duur"

Niet dat redenen als "Ik ben arm" goed zijn om wel te downloaden, maar toch.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_62598645
Gamehubs fuckt gewoon alle zendingen van vandaag up, want vrijwel iedereen heeft zo'n gare melding bij die UPS status. Zal in ieder geval weining met de douane hier te maken hebben.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 23:24:36 #228
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62599500
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef Un4 het volgende:
Gamehubs fuckt gewoon alle zendingen van vandaag up, want vrijwel iedereen heeft zo'n gare melding bij die UPS status. Zal in ieder geval weining met de douane hier te maken hebben.
Dit staat er bij mij
quote:
Uw pakket bevindt zich in het UPS-systeem. Er is een nieuwe afleveringsdatum vastgesteld: 27/10/2008.
Dus kan wel zeker zijn wanneer die aankomt
.....Kennedy
pi_62600042
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Het ligt ook altijd aan andere.

"Ja MS/Sony/Nintendo heeft toch al teveel geld"
"Games van tegenwoordig zijn crap...daar ga ik geen geld aan uitgeven"
"Pietje doet het ook"
"Het wordt echt te duur"

Niet dat redenen als "Ik ben arm" goed zijn om wel te downloaden, maar toch.
Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...

Als je geen geld hebt om elke week een nieuwe game te kopen, gek, elke maand, misschien moet je dan je smaak aanpassen, stoppen met roken, minder bier drinken of gewoon minder vaak games kopen. Langer er van genieten. Meer freeware en demo's proberen. Huur een spel in plaats van dat je het koopt. Kijk eens goed in de budgetbakken en op diverse sites. Verkoop je oude collectie om weer nieuwe middelen vrij te maken. De truc is dat je beter kiest. Dat je uberhaubt kiest, in plaats van maar gewoon alles te willen hebben.

Maar vooral moet je rustiger aan gamen. Niet als een gestoorde er doorheen razen en het daarna wegmikken. Games kiezen op lange speelduur, en op replay value. Hee, dat zou wel eens een column kunnen worden. Gamers, doe rustiger met je games!
pi_62600979
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:43 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Blijven drogredenen. Ik ben er ook mee gekapt met downloaden. Moet je even denken dat ik zo'n beetje alles binnenhengelde. Echt letterlijk alles. En als je nu kijkt wat ik daadwerkelijk goed, met plezier gespeeld heb en uitgespeeld heb... Ik was meer tijd bezig met downloaden dan met gamen...

Als je geen geld hebt om elke week een nieuwe game te kopen, gek, elke maand, misschien moet je dan je smaak aanpassen, stoppen met roken, minder bier drinken of gewoon minder vaak games kopen. Langer er van genieten. Meer freeware en demo's proberen. Huur een spel in plaats van dat je het koopt. Kijk eens goed in de budgetbakken en op diverse sites. Verkoop je oude collectie om weer nieuwe middelen vrij te maken. De truc is dat je beter kiest. Dat je uberhaubt kiest, in plaats van maar gewoon alles te willen hebben.

Maar vooral moet je rustiger aan gamen. Niet als een gestoorde er doorheen razen en het daarna wegmikken. Games kiezen op lange speelduur, en op replay value. Hee, dat zou wel eens een column kunnen worden. Gamers, doe rustiger met je games!
alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooit
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62601017
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

alleen is de gemiddelde fokker in dit topic 12 jaar en lukt dat dus nooit
Kudos voor jou en je zelfkennis.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62601261
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef PP. het volgende:

[..]

Ten eerste.. demo's. Of koop je een motor omdat ie er zo leuk uitziet?
Ten tweede, een review is altijd de mening van de reviewer, en als een fps liefhebber een turnbased RPG moet reviewen, kan je een lager cijfer verwachten dan wanneer een rpg kenner dat doet. En omgekeerd. Oftewel reviews zijn niet volledig objectief.
Sterker nog, reviews voor de 360 zijn vrijwel altijd kut.
De cijfers die de games van tegenwoordig scoren gaan nergens meer over.
GTA4 is leuk hoor, maar een 10? Een 10 bestaat niet

Heb ik gelukkig op mn andere systemen niet zoveel last van
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_62601559
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:25 schreef PP. het volgende:

[..]

Kudos voor jou en je zelfkennis.
thanks , kudos kocht je toch auto's mee in forza2 ?
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62601585
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!

Wat supervet toch dat we zo populair zijn onder onze users!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_62602213
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat tof! Jullie zijn het dus allemaal eens met FOK!games! De site die GTA IV géén 10 gaf, een game MGS4 durft te wijzen op kritische punten en STALKER de grond in boort!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
klinkt als een goede eerlijke score , als ik zo de reviews van andere sites heb gelezen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:45:14 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62603498
Spanky is dan ook een toffe, eerlijke en betrouwbare reviewert
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:06:58 #237
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62603789
waar blijft tie dan!!!!!EINS111
The line is a dot to you!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:08:03 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62603804
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Spanky is dan ook een toffe, eerlijke en betrouwbare reviewert
En daarbij ook nog de beste ER in den wereld

Jij ook trouwens Rossdale
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62603920
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En daarbij ook nog de beste ER in den wereld

Nooouuu weet je dat wel heel zeker?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:38:09 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62604378
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef kepler het volgende:
waar blijft tie dan!!!!!EINS111
Sorry, als ik spellcheck dan lees ik nogal traag. Zeker als mijn baas steeds langs loopt

Maar hij staat online
pi_62604447
Hmm gister een tijdje Farcry 2 gespeeld maar ik krijg er een beetje een goudvis gevoel bij. Elke 5 seconden vraag je jezelf af: "hmm ben ik hier net ook al niet geweest?" Alleen loop je dan geen rondjes maar ga je de halve map over. Op de stukken waar ik ben geweest heb je ook niet echt veel vrijheid want alles is omringd door van die hoge rotswanden
Gelukkig ben ik op normal begonnen want die ventjes gaan ook haast niet dood Maargoed vanavond weer verder spelen misschien wordt het nog beter en anders breek ik hem

oja en ik ging ergens naar binnen en toen ik weer buitenkwam was mijn auto verdwenen Kon ik een klere end gaan lopen
pi_62604764
Fable 2 eindelijk binnen, weet niet wat ik er van moet verwachten dus ik ben benieuwd
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:01:45 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62604838
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef ach het volgende:
en anders breek ik hem
Oh wat zijn we stoer

Dan kun je morgen weer heerlijk opscheppen tegen de andere kinderen in de zandbak.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:11:23 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_62605010
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:

Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:19:43 #245
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62605162
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zo waar,... ik hecht zoveel waarde aan de goed overwogen reviews,.... altijd op tijd,... totaal niet rebellerig maar gewoon to the point. De geweldige layout en de kwaliteit van de geweldige reacties. Zoveel kennis en ervaring. Ik koop geen games zonder FOK!games approval uiteraard!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:24:56 #246
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62605252
quote:

[..]

dus jij al sinds het begin een Gameboy Micro in huis?

GameBoy Micro
The line is a dot to you!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:31:20 #247
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_62605362
Hecht sowieso weinig waarde aan een review. Het is en blijft de mening en smaak van een persoon. Ik kijk meestal naar de eindcijfers, eventuele plus en minpunten, de korte conclusie en het gemiddelde op gamerankings na 20 reviews. Om hele lappen tekst te lezen waarom een persoon dit goed en dat slecht vindt in een game boeit me totaal niet. Je hoeft het daar namelijk niet mee eens te zijn.

Ik lach me dan ook altijd kapot om van die mensen die gaan zitten klagen dat hun geliefde gamesite hun topgame afkraakt. Over tunnelvisie gesproken
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_62605466
quote:

[..]

Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:31 schreef DooD het volgende:
Hecht sowieso weinig waarde aan een review. Het is en blijft de mening en smaak van een persoon. Ik kijk meestal naar de eindcijfers, eventuele plus en minpunten, de korte conclusie en het gemiddelde op gamerankings na 20 reviews. Om hele lappen tekst te lezen waarom een persoon dit goed en dat slecht vindt in een game boeit me totaal niet. Je hoeft het daar namelijk niet mee eens te zijn.
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.
Stel ik vind een spel kut want het is teveel gericht op het vinden van items en inventory management (laten we Diablo zeggen), en geef het spel daarom een 6 omdat er gewoon echt geen zak aan is, stomme kutgame
Maar jij geilt op inventory management en hersenloos geweld! Dus jij ziet de 6, denkt "kutgame, bah!", terwijl als je de review daadwerkelijk zou lezen je erachter zou komen "oh krijg nou tieten! DIt is precies wat ik leuk vind!"

(al zal het zo in principe nooit voorkomen, reviewers houden natuurlijk van hun genre, en kijken vanuit de ogen van de liefhebber! het is dan ook slechts een voorbeeld)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:41:14 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_62605572
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
[..]
Graag gedaan,... bedankt voor FOK!games,.... en ga zo door. Jullie zijn niet te stoppen! Ik wordt al nerveus als ik alleen al aan de innovatie denk die jullie voor 2009 gepland hebben.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:45:09 #250
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_62605641
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij met auto's of motoren doet, maar ook daar doe ik eerst een proefrit . Daar backfired je voorbeeld even kei hard

juist.

proefrit met t uiteindelijke product.
niet met een gare prototype.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')