Je geeft het eigenlijk zelf al aan.Het is daarom belangrijk als gamer dat je zelf een beetje hersenen hebt en voorwerk doet. Ik vind daarom previews/interviews met makers (zonder hun hype bullshit te geloven natuurlijk)/ een vroege hands on altijd veel belangrijker. Een beetje goede preview verteld wat voor soort game het is, een indicatie van wat je voorgeschoteld krijgt en stelt je dan namelijk zelf in staat om te beslissen of deze game iets voor jou is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.
Stel ik vind een spel kut want het is teveel gericht op het vinden van items en inventory management (laten we Diablo zeggen), en geef het spel daarom een 6 omdat er gewoon echt geen zak aan is, stomme kutgame
Maar jij geilt op inventory management en hersenloos geweld! Dus jij ziet de 6, denkt "kutgame, bah!", terwijl als je de review daadwerkelijk zou lezen je erachter zou komen "oh krijg nou tieten! DIt is precies wat ik leuk vind!"
(al zal het zo in principe nooit voorkomen, reviewers houden natuurlijk van hun genre, en kijken vanuit de ogen van de liefhebber! het is dan ook slechts een voorbeeld)
Eens,... een goede preview vind ik ook erg belangrijk. Ik ben wel benieuwd naar naar het eindoordeel uiteraard (met Eurogamer en 1UP als persoonlijke leidraad), maar een goede preview bepaald bij mij mijn interesse.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef DooD het volgende:
[..]
Je geeft het eigenlijk zelf al aan.Het is daarom belangrijk als gamer dat je zelf een beetje hersenen hebt en voorwerk doet. Ik vind daarom previews/interviews met makers (zonder hun hype bullshit te geloven natuurlijk)/ een vroege hands on altijd veel belangrijker. Een beetje goede preview verteld wat voor soort game het is, een indicatie van wat je voorgeschoteld krijgt en stelt je dan namelijk zelf in staat om te beslissen of deze game iets voor jou is.
Het probleem is enkel dat er steeds meer in previews al zaken geconstateerd worden waarmee het begint te lijken op een vroege review. Mensen krijgen één segment, level voorgeschoteld en denken daarmee precies te weten wat er goed/slecht is aan de complete game. Maar goed dit is weer een hele andere discussie
Welke winkel was dat?? En hoe duur?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Fipotje het volgende:
Zo Fable 2 is binnenme allerliefste mams heeft hem even opgepikt in de winkel
(eigenlijk mag die nog niet verkocht worden maarja me ma is die gekke milf dus)...... strakkies lekkah spelen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Die pure dedicatie! Echt supertof vind ik dat
[..]
Volgens mij mis je dan het hele punt, juist als je review niet vertrouwt is het, lijkt mij, belangrijk om te weten waarom iemand tot zn oordeel komt, want dan kun je namelijk beoordelen of je het daarmee eens ben.
Stel ik vind een spel kut want het is teveel gericht op het vinden van items en inventory management (laten we Diablo zeggen), en geef het spel daarom een 6 omdat er gewoon echt geen zak aan is, stomme kutgame
Maar jij geilt op inventory management en hersenloos geweld! Dus jij ziet de 6, denkt "kutgame, bah!", terwijl als je de review daadwerkelijk zou lezen je erachter zou komen "oh krijg nou tieten! DIt is precies wat ik leuk vind!"
(al zal het zo in principe nooit voorkomen, reviewers houden natuurlijk van hun genre, en kijken vanuit de ogen van de liefhebber! het is dan ook slechts een voorbeeld)
MediaMarkt Rotterdam Alexander prijs was 55 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Welke winkel was dat?? En hoe duur?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef RickoKun het volgende:
NOooooooooOOooooooooooooooooOOooo
bij UPS bij mijn fable 2 pakje:
CHEK LAP KOK,
HK 23/10/2008 11:41 A FLIGHT DELAY OCCURRED BECAUSE OF MECHANICAL REASONS
PUquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Rkatier het volgende:
Dit moest ik gewoon posten, zo slecht
Komt uit de PU van november over onze 'helden' Kane en Lynch
http://members.home.nl/rkatier/KaneLynch.jpg
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!quote:
Ik ga hem daar morgen ook gelijk oppikkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Fipotje het volgende:
[..]
MediaMarkt Rotterdam Alexander prijs was 55 euro
Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!
Mijn Fable en die van Kepler zitten in hetzelfde vliegtuigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
God heeft je gestraft voor al dat getetter in die topics!
Ze lagen nog niet in de winkel omdat ze nog niet verkocht mochten worden maar meestal hebben ze daar ruim voldoende op voorraadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ga hem daar morgen ook gelijk oppikkenWoon daar toch in de buurt.
Hadden ze nog genoeg liggen ?
Dit staat er al sinds gisteren in mijn order history. Heb ik nu geluk of?quote:1. Far Cry 2- Release on Oct 2008 (XBOX360) - Shipped (Tracking ID: Pending eCheck)
Hoe heeft je moeder hem dan meegekregen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ze lagen nog niet in de winkel omdat ze nog niet verkocht mochten worden maar meestal hebben ze daar ruim voldoende op voorraad
haha echt een hosselaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef Fipotje het volgende:
Haha net even gebelt ze heeft het gewoon gevraagt.
Een jongen was ze aan het zoeken en toen kwam er een andere aan die zei dat ze nog niet verkocht mochten worden. Maar toen hij weg was zei die naja 1tje zullen we niet missen toch? En nu heb ik er dus 1 en jullie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |