Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.quote:
Op Gamehubs staat nog steeds oktober 2008. Maar als je 'm morgen op de post doen zou ik het spel deze week nog moeten krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.
Als je met je Gamehubs bedoelt en ze het echt morgen verzenden en je hebt ook nog eens UPS en de douane bemoeit zich er ook niet mee en je woont NIET in Leeuwarden heb je er een grote kans op ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op Gamehubs staat nog steeds oktober 2008. Maar als je 'm morgen op de post doen zou ik het spel deze week nog moeten krijgen.
Hoe moet je je order bij Gamehubs cancellen? Ik wil Fable 2 ook cancellen en hier halen, maar ik kan het niet vinden hoe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je ne sais pas, maar PES is naar 11 november gezet terwijl die hier al lang en breed uit is en FC2 naar donderdag.
enquiry@gamehubs.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Hoe moet je je order bij Gamehubs cancellen? Ik wil Fable 2 ook cancellen en hier halen, maar ik kan het niet vinden hoe.
kan ik hem al pre-orderen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze je mailtje hebben geantwoord (meestal binnen 1 dag) heb je het na 10 minuten al, erg snel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Duurt het trouwens lang voordat je je geld terug hebt?
was als edit bedoeld![]()
Totaal niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:11 schreef existenz het volgende:
Gamehubs heeft Fable 2 LE weer op preorder!
En als je de game dan weigert, wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe, moest vanmiddag fuckin 23,49 bij betalen aan UPS voor mijn SR2. Kon ik hem net zo goed hier kopen. Gister avond mailtje gestuurd naar GH om Fable 2 en Far Cry 2 zonder UPS te laten verzenden maar nog niks gehoord.
Dan krijg je je game niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En als je de game dan weigert, wat gebeurt er dan?
quote:
Klein maar aanwezig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Oh die regel bestaat al heel lang dus?
Hoe groot is de kans dat de douane je pakt?
quote:Hi mate,
To be honest, recently Netherlands customs are very tight with UPS delivery. So we suggest you to use Registered Mail without any problem. This is the best way we could tell at the moment.
Please feel free to contact us if you have any enquiries. Thank you.
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leidenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef ROFLOL het volgende:
Douane kent Gamehubs nu wel goed, veel mensen zijn ondertussen gepakt. Beter is ( Zegt Gamehubs zelf ) om het via normal delivery te doen tot 1 December.
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leiden![]()
Dit gaat niet gebeuren!
Volgens mij moet je dan weer ff in je MAKO en dan een stukje verplaatsen en dan nog een keer proberen want je moet gewoon terug kunnen idd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef peristilius het volgende:
Ik zit met Mass Effect op een planeet waar niets meer te doen is volgens mij, maar ik kan er ook niet weg. Als ik in het menu naar map ga kan ik niet terug naar mn schip met X. Iemand een idee wat ik moet doen?
Ik rijd al een half uur rondjes ofzo... Het kan nergens...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan weer ff in je MAKO en dan een stukje verplaatsen en dan nog een keer proberen want je moet gewoon terug kunnen idd!
Uitgestapt en dan geprobeerd? zo ja: het spel is fucked upquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd al een half uur rondjes ofzo... Het kan nergens...
Ik heb zelfs gereboot en opnieuw geladen van de autosave aan het begin van de planeet. Kan nog niet weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uitgestapt en dan geprobeerd? zo ja: het spel is fucked up
Wat is het voor planeet? Gewoon zon random kut planeet waar geen reet te doen is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gereboot en opnieuw geladen van de autosave aan het begin van de planeet. Kan nog niet weg.
Ik ben een beetje laat met quoten maar toch: dit gaat dus totaal niet werken. Je kunt niet eens het woord kunt zeggen en je krijgt al een piep. Dat probleem had ik in WoW al. Als je bepaalde Nederlandse woorden zegt dan lijkt dat op Engelse scheldworden. En als die al weg worden gepiept kun je net zo goed de hele chat weghalen. Damnquote:
Weet niet, volgens mij is het wel in een systeem waar iets te doen is ofzo, waren wel geth op die planeet. Maar ja, die had ik allemaal uitgemoord en toen was er niks meer te doen. En kan ik ook niet weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is het voor planeet? Gewoon zon random kut planeet waar geen reet te doen is?
Het kan idd alleen via de map en dan X dus dan denk ik dat het gewoon naar de klote is? Dat wordt een ouwe save zoeken van voor die planeetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij is het wel in een systeem waar iets te doen is ofzo, waren wel geth op die planeet. Maar ja, die had ik allemaal uitgemoord en toen was er niks meer te doen. En kan ik ook niet weg.
Bah.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef ROFLOL het volgende:
23,49 he. 13,49 voor omzetbelasting en 10 euro voor voorschot provisie, dat is voor de administratie van UPS
Hier idem dito.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ooit één keer iets uit het buitenland besteld en had meteen douane er overheen.
Hier idem dito.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ooit één keer iets uit het buitenland besteld en had meteen douane er overheen.
Diie is er niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kan idd alleen via de map en dan X dus dan denk ik dat het gewoon naar de klote is? Dat wordt een ouwe save zoeken van voor die planeet
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier idem dito.
Of we even 5000 euro aan Sony wilden betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |