Is niet lief, PS3-fanboys pestenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:33 schreef Rkatier het volgende:
Zoals ze vandaag nog tegen me zeiden: moet je geen far cry 2 halen bij FRS. Ik van nee is al onderwegen Gears of wars 2 trouwens ook. Zegt die verkoper: jammer dat die niet voor de PS3 uitkomt. Waarom ik zei: wat maakt mij dat nu uit!! Mij wel was het antwoord.
Ik kon toen niet meer laten om ook nog ff over Tekken en Final Fantasy te hebben
en heb veel geluk gewenst dat hij het ook ooit kon spelen hehe
HIj voelde zich niet beledigdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:40 schreef Egamer het volgende:
[..]
Is niet lief, PS3-fanboys pesten
Wel tof van je hoor
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar had ook wel gegaan iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je met je TT op de te kèke demo van Madagascar 2 doelde AQwiiwii360
Welk plaatje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:54 schreef existenz het volgende:
Waar is mijn plaatje Aquila??$?@$?@?
Dat is snelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Alan Wake geeft teken van leven met screens en trailer
Ik ben verliefd.
Alan woke upquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Ik ben verliefd.
Hetzelfde hier. Been there done that gevoel. Ik durf nu al te zeggen dat hij op het einde wakker wordt in een mental institute en dat die alles gedroomd heeft. En dat wij een droom hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is snel
Tja,... ik zie gewoon weer een trailer met een Silent Hill 2 sfeer? Geen gameplay,... eigenlijk weet ik nog niks. Ik zie het allemaal wel. Ze maken mij er niet warm mee in ieder geval!
assumptions assumptionsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Been there done that gevoel. Ik durf nu al te zeggen dat hij op het einde wakker wordt in een mental institute en dat die alles gedroomd heeft. En dat wij een droom hebben gespeeld.
quote:Microsoft patenteert real-time censuur voor geluid
Nieuws | 21 oktober 2008 - Microsoft heeft een patent binnengesleept over het real-time-censuur van geluid. Het bedrijf is hier al sinds 2004 mee bezig. Dankzij het patent kan Microsoft in de toekomst geluidscensuur gaan toepassen op gesprekken via de headset. De gesprekken worden real-time gescand op grove woorden en vervangt deze door bijvoorbeeld piepjes, andere geluiden of gewoon stilte.
Voor iedereen die zich ergert aan scheldende mensen, wanneer ze weer eens zwaar worden ingemaakt, is dit een uitkomst. Het is overigens nog maar de vraag of en wanneer Microsoft het gaat toepassen. Voorlopig blijft het dus alleen bij de aankondiging van het patent, maar in de toekomst zou het dus zomaar voor de nodige veranderingen kunnen gaan zorgen
De sfeer is gewoon erg tofquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom wordt iedereen nat bij het zien van de screens en trailer van alan wake? Wat is er zo speciaal aan dit spel?
quote:Some tidbits from a finnish gaming mag (quick translations so ask if you don't understand):
- AW had 4 clear goals for the design:
1) Psychological action thriller
2) Introduces light as a part of the new gameplay mechanic
3) A movie like story, set in a big, free roam environment
4) Must score 9+ from reviews
- No set release date. They'll work for as long as they feel they need to. Quality is the highest priority.
- Remedy consists of only 30 people. (They outsource a lot)
- They couldn't find a suitable engine, so they made their own.
- Their SDK are so flexible that they can test all changes on both platforms as soon as they are made.
- They've taken 40 000 pictures for the game in the northwest US. They might take antoher 40 000 before they are done.
- Story is told like a TV-series, where doing missions advances the plot. Some "episodes" end in cliffhangers, others are slower paced and geared towards character development and showing Alan's past. They want to get that "Just one more episode" addiction in the game.
- The script for Max Payne 2 was 650 pages long (with a page for every mintue of action in the game). The script for AW will be multiple times longer.
- The plot in AW is tied to episodes, but the world isn't. You'll be able to wander around Bright Falls freely and without any artificial rush, but the story won't advance if you just roam the forests aimlessly.
- Lots of exploring and talking to other people can reveal surprising secrets.
- A strong light vs dark theme. A setting sun means bad news for mr Wake. At night you have to find shelter or arm yourself. Light is the only weapon against the shadowy figures, since they are invulnerable in the dark. Too bad Alan is allergic to light (?).
- "What is real and what is just Alan's nightmare?"
- Battles will be desgined with "quality over quantity" in mind. They want the battles to feel special and exciting.
- "The furhter the 'first season of Alan Wake' progresses, the longer the night for the writer becomes"
Tja,... of nuchterheid? Een positieve reactie op de trailer is ook een assumption. Het is net hoe je het bekijkt! Alan Wake krijgt van mij geen standaard hype puur omdat een vent met een zaklamp iets zoekt, waarvan de echte gameplay of laat staan het genre bekend is.quote:
Real-time censuur, prachtig. Wat een stille amerikanen zal dat opleveren zeg.quote:
genre: Psychological action thrillerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... of nuchterheid? Een positieve reactie op de trailer is ook een assumption. Het is net hoe je het bekijkt! Alan Wake krijgt van mij geen standaard hype puur omdat een vent met een zaklamp iets zoekt, waarvan de echte gameplay of laat staan het genre bekend is.
Die vond ik best geinig nogquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je met je TT op de te kèke demo van Madagascar 2 doelde AQwiiwii360
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is snel
Tja,... ik zie gewoon weer een trailer met een Silent Hill 2 sfeer? Geen gameplay,... eigenlijk weet ik nog niks. Ik zie het allemaal wel. Ze maken mij er niet warm mee in ieder geval!
Ik zei het ook alquote:Maarten zegt:
Alan Wake trailer gezien?
Maarten zegt:
net een filmtrailer
Roy zegt:
Ga ik nu kijken
Roy zegt:
Silent Hill achtig?
Maarten zegt:
ken ik niet
Roy zegt:
Naja, man op onderzoek uit komt in dorp waar iets supernatural aan de gang is
Maarten zegt:
tja, dat zijn veel films
Maarten zegt:
maar het heeft niet met het dorp te maken, maar met hem zelf
Wow. had ik niet meer verwacht maar dit ziet er super uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Egamer het volgende:
Ik ben verliefd.
quote:Far Cry 2 is unforgettable rather than perfect, then; brilliant, frustrating, sombre and comical, it offers freedom within extremely curtailed limits, and strives to treat its players like adults. In the end it remains, true to its source material, a game that was born to struggle with itself.
8/10
Heb hem net helemaal gelezen,... erg goede review! Ik heb nu nog meer zinquote:
Das weer jammer.quote:Eurogamer: Essentially they say some of the things that set the game apart (the realism that Ubi injected by repairs, disease-management, and roadside checkpoints) actually hamper the experience because they're not fully realistic, and yet still restrict the player.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Mehh games als PES2009, Far Cry 2 zijn ook in het buitenland uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |