Ik moest lachen. Maar dat wordt volgens mij de nieuwe MMORPG en dan is het nog niet zo gek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe project van Lucasarts en Bioware.
[ afbeelding ]
![]()
Die omhaal is nog steeds niet gelukt. Wat een kut achievementquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef emokid het volgende:
Ik stond hiervoor ook al op een 2. Die achievement van 19 punten erop gekregen dus die ene moet nog komen.
Stiekem zijn we allemaal achievementhoeren van binnen.
heb ik gedaan met halo3 toen die net uitwas , maar die was toch echt onderschept met een boete van 12.50quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Alternatief is normale post, wordt niet onderschept, kost ook niets maar duurt 7 dagen+
Ik was er al bang voor,... er zal wel een markt voor zijn denk ik, anders zouden ze dit niet doen. Zelf hoor ik niet bij die markt. Geef mij maar een KOTOR SP game. Het zou de ultieme klaar zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe project van Lucasarts en Bioware.
[ afbeelding ]
![]()
Klopt Chocobo ik heb ook 10 keer liever een SP KoTOR maarja!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor,... er zal wel een markt voor zijn denk ik, anders zouden ze dit niet doen. Zelf hoor ik niet bij die markt. Geef mij maar een KOTOR SP game. Het zou de ultieme klaar zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die vuilakken helpen je gewoon actief om de belasting om de tuin te leiden![]()
Dit gaat niet gebeuren!
Ja ze verpesten dan denk ik zelf hun hobby door alles 10 minuutjes te spelen en dan weer de disc in de prullenbak, moeten hun lekker weten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geweldige kerel die AQuila360.
Bijna iedereen uit mn lijst heeft zn 360 omgebouwd...gaat echt de verkeerde kant op.
Er zit geen rem op hun gamesgedrag, ze downloaden alles wat los en vast zit.
Saints Row 2 moet nog binnen komen bij mij, maar niemand van hun speelt dat spel al niet meer.
Mijn gedachten voor Fable2 al zal ik wel 20 minutenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zolang wij nog kunnen genieten van een spel in de winkel halen, even 10 minuten langzo kijken naar het hoesje en dan het spel pas opstart, en dan nog kunnen genieten, dan heb jij het goed.*
*kan overdreven zijn
Helemaal waar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ze verpesten dan denk ik zelf hun hobby door alles 10 minuutjes te spelen en dan weer de disc in de prullenbak, moeten hun lekker weten.
Zolang wij nog kunnen genieten van een spel in de winkel halen, even 10 minuten langzo kijken naar het hoesje en dan het spel pas opstart, en dan nog kunnen genieten, dan heb jij het goed.*
*kan overdreven zijn
Geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand Far Cry al bij de MM gespot?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geweldige kerel die AQuila360.
Want dat zijn kutgames?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Sommige games verdienen het gewoon om gedownload te worden, vooral als het spelletjes van EA en Ubisoft zijn
Een game die het niet waard is om te kopen is het ook niet waard om te spelen. Er is geen excuus voor warez dat het rechtvaardigt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Kijk maar eens naar Spore, de splinter cell serie die verkracht is, assassins creed. Een kleine greep van spellen die 50 euro niet waard waren.
Dat heb ik ook, precies hetzelfdequote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Met mn reeds verkochte psp en ps2 downloade ik ook altijd. En met de pc ook een tijdje. Maar sinds ik legaal game geniet ik dr veel meer van.
Nadeel is wel weer dat ik maar blijf kopen, bijna om t hebben alleen al. Nou heb ik de laatste tijd ook weinig tijd om te gamen maar ik heb minstens 8games die ik nog nooit erin heb gestopt
Jij verdient vandaag de Darwin awardquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Sommige games verdienen het gewoon om gedownload te worden, vooral als het spelletjes van EA en Ubisoft zijn
Ik heb er ook ongeveer zoveel en ik moet zeker 75% nog uitspelen maar ik heb er op dit moment de tijd niet voor. Ik heb geen behoefte om mijn xdoos te modden, want alle spellen die ik wil ruil ik met games die ik al heb en beu ben. Een hoop games verkrijg ik sowieso al gewoon door het reviewenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, precies hetzelfdeHeb nu 35 Xbox 360 games en minimaal de helft moet ik nog uitspelen
Wat een drogreden om je xbox om te bouwen... als die spellen zo slecht zijn, speel ze dan gewoon niet en koop de toppers wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Kijk maar eens naar Spore, de splinter cell serie die verkracht is, assassins creed. Een kleine greep van spellen die 50 euro niet waard waren.
Ik ken wel mensen die met een omgebouwde xbox toch de toppers kopen. Wel met een andere gedachte, namelijk dat als ze niet meer op Live kunnen ze de belangrijke games door kunnen spelen op een andere xbox.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat een drogreden om je xbox om te bouwen... als die spellen zo slecht zijn, speel ze dan gewoon niet en koop de toppers wel.
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 29quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef existenz het volgende:
Iemand trouwens interesse in BAJA: Edge of Control of A-Train HX?Ik kan het centrale ruil topic niet vinden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 29
Inderdaad. Games waar ik over twijfel, wacht ik gewoon reviews en demo's af.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef Devz het volgende:
Daar heb je toch demo's en reviews voor, ik vind dat een behoorlijk kut argument.
bij mij is het met 2 spellen gebeurt en moest bijde keren iets van 12-13 euro betalen .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik lees hier steeds dat jullie bij Gamehubs kopen. Ik heb net eventjes op die site gekeken en de prijzen zijn daar wel veel lager dan hier. Kan iemand mij vertellen wat het kost als een spel van Gamehubs wordt onderschept bij de Duane? M.a.w, is het dan nog steeds goedkoper?
Dan ben je alsnog een tientje goedkoper uit in vergelijking met de goedkoopste aanbieder hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bij mij is het met 2 spellen gebeurt en moest bijde keren iets van 12-13 euro betalen .
De game is gewoon enorm goed, maar je moet er natuurlijk wel van houden. Sowieso vind ik dat er de laatste tijd veel te makkelijk enorm hoge cijfers worden gegeven. Krijgt een spel een keer een 7,5 dan is het meteen een matige game. Terwijl een 7,5 voor een tentamen toch behoorlijk hoog is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
reviews zijn ook lekker betrouwbaar.
net als GTA4. dikke vette hype. overal 10en. Heb t ongeveer 3 dagen gespeeld.dat was die 60euro helemaal waard ja.
Dat wilde ik horen, ik ga maar eens een bestelling plaatsen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog een tientje goedkoper uit in vergelijking met de goedkoopste aanbieder hier.
[..]
Dat bedoel ik. Mocht Alan Wake nog een keer uitkomen dan ga ik deze zeker downloaden. Maar zodra de game maar 10% van de laatste trailer waar maakt dan ren/race/rijdt/vlieg/teleporteer ik als een mongool naar de gameshop en haal ik t origineel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Devz het volgende:
De game is gewoon enorm goed, maar je moet er natuurlijk wel van houden. Sowieso vind ik dat er de laatste tijd veel te makkelijk enorm hoge cijfers worden gegeven. Krijgt een spel een keer een 7,5 dan is het meteen een matige game. Terwijl een 7,5 voor een tentamen toch behoorlijk hoog is.
Nee, want we hebben Portal allemaal allang gespeeld via de Oranje Doosquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb alleen EndWar, Banjo & Kazooie en Gears 2 onder een UPS verzekering staan.
De rest staat onder normale verzending.
Vandaag trouwens Portal op XBLA, zijn we dat niet vergeten?
Naja, dat is nog steeds vrijwel hetzelfde als wat er in de Orange Box zatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef Scarface2004 het volgende:
hehe touché.
Portal : still alive dus.
When it's done.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:10 schreef _GdR_ het volgende:
Is er btw al een geschatte release datum voor alan wake?
Hmm heb nog geen verzendbevestiging gehad van Far Cry 2. Heb je met of zonder UPS?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef Un4 het volgende:
Far Cry 2 en Fable 2 verzonden bij Gamehubs!
Nu maar hopen dat de Douane niet raar doet, maar bij Saints Row had ik er gelukkig geen last van.
Heb je het grijze knopje naar rechts geklikt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:23 schreef druide het volgende:
De meegeleverde koptelefoon krijg ik maar niet aan de praat.Na de aansluiting op mijn controller ontvang ik wel geluid, maar kan ik niets versturen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn negers en andere inferieure rassen
Gamehubsssssquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn negers en andere inferieure rassen
Waar kan ik het goedkoopst xbox LIVE GOLD weghalen? (internet)
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
beantwoordt mijn vraag, anders zullen jullie allemaal een RROD krijgen binnenkort. Aquila maakt het zelfs zo ver dat hij een red square of death krijgt, want ondertussen zit ie met zn swans gewoon in de playstation 3.
--edit--
Dank u, morpheus2002
Nu zit ik na te denken of ik ook niet misschien far cry 2 moet aanschaffen. Oh en ik zit ook nog te twijfelen over fallout 3, iedereen zit wel erg te hypen maar volgens mij is het de hype niet waard.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
beantwoordt mijn vraag, anders zullen jullie allemaal een RROD krijgen binnenkort. Aquila maakt het zelfs zo ver dat hij een red square of death krijgt, want ondertussen zit ie met zn swans gewoon in de playstation 3.
Waar kan ik het goedkoopst xbox LIVE GOLD weghalen? (internet)quote:
Dwaas, niet daar kopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Oké, zijn jullie klaar voor ronde 2?
Let op dit is alleen voor geavanceerde userts!
"Och heden, rickokuntje is boos, hij kijkt bij www.gamehubs.com voor zoen kekke xbox live 12 maanden + 1 maand, wil hij hem in het karretje doen, ziet rickokun dat die xbox live 12 maanden ook nog eens verscheept moet worden?"
Is dat niet een code die gewoon naar mijn mail kan worden gemailed?
Ik zit niet met m'n swans in de PS3 ik heb heul geen PS3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef RickoKun het volgende:
--edit--
Dank u, morpheus2002
Nu zit ik na te denken of ik ook niet misschien far cry 2 moet aanschaffen. Oh en ik zit ook nog te twijfelen over fallout 3, iedereen zit wel erg te hypen maar volgens mij is het de hype niet waard.
Ze doen niet andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Zelfs UPS doet mee aan capslockdag
Blijkbaar hebben ze bij gamehubs de waarde opgevraagd en is hij nu doorgestuurd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef christvs het volgende:
Mijn Fable 2 van Gamehubs is verzonden!
Alleen nu staat dit er bij UPS:
APELDOORN,
NL
22/10/2008 16:16 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
22/10/2008 15:44 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / DE INVOER WERD GEANNULEERD OMDAT DE UITZONDERING FOUTIEF WERD INGEVOERD.
Wat moet je daar nu weer mee.. behalve douanekosten betalen.
Volgens mij alleen maar importbelasting betalen maar ze kunnen je spel nog wel weken vasthoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef christvs het volgende:
Mijn Fable 2 van Gamehubs is verzonden!
Alleen nu staat dit er bij UPS:
APELDOORN,
NL
22/10/2008 16:16 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
22/10/2008 15:44 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / DE INVOER WERD GEANNULEERD OMDAT DE UITZONDERING FOUTIEF WERD INGEVOERD.
Wat moet je daar nu weer mee.. behalve douanekosten betalen.
Tja als de overheid geld ruikt zijn de super snelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef christvs het volgende:
Volgens mij is elke gameshubber nu de sjaak.
Dat heb ik ook, maar er is niets aan de handquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef christvs het volgende:
Nou ik snap er niks meer van, eerst vertrok hij uit penang, toen kwam hij aan in sepang, vertrok uit sepang, komt weer aan in penang? Volgens mij is het spel gewoon terug gestuurd!
Alweer op weg naar Duitsland, mijn game gaat altijd heel de wereld rond maar is altijd in 2 dagen bij mij thuisquote:23:04:00 KOELN (COLOGNE) DE IN TRANSIT TO
Terecht ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja als de overheid geld ruikt zijn de super snel
Vreemd, de UPS site zegt niet in transit to keulen, maar bij gamehubs zegt ie van welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Maar goed, er staat nu al bij dat die maandag komt, dus ik denk met boete, erg jammer.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Devz het volgende:
Neeeeeeeeee, mijn Xbox 360 geeft bij iedere game ´Unreadable Disc´
Waarom net nu
Met UPS.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm heb nog geen verzendbevestiging gehad van Far Cry 2. Heb je met of zonder UPS?
Nigga please...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:32 schreef _GdR_ het volgende:
Laat mn xbox van t weekend ook modden.
brother in arms gekocht en dat doet gewoon pijn aan je anjer. dat je de hoofdprijs betaald voor zo'n kut game. Dat zelfde had ik met rainbox6vegas2. assassins creed etc.
lees t topic is terug kindje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef PP. het volgende:
[..]
Nigga please...![]()
Nog nooit van reviews gehoord? Wederom een drogreden.
Gaat dat altijd zo? Komt in de slagerij, je hoorde van je familie en op het nieuws dat ossehaas de shit wasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees t topic is terug kindje.
Games worden dik gehyped zodat de re/previews irrelevant zijn. IK wil een vette game kopen en daar zeker voor betalen. Maar wil ze eerst eens even in actie zien voordat ik mijn euros over de toonbank schuif. 9 van de 10 games die uit komen zuigen maximaal. Wat ben ik blij dat farcry2 van te voren uitgelekt is. wou die game heel graag in mn bezit hebben. mensen uit mn friendslist kotsen dr op. Zodra ik dat hoort ben ik er klaar mee.
'Ik' kan de industrie zogezegd kapot maken. maar laat die developers gewoon eens hun praatjes waarmaken. Elke triple A game die ons het laatste jaar beloofd werd viel heeeeel erg tegen. dus fuk hun. ik ga mn xbox modden. ben er helemaal klaar mee.
Zodra er een game uitkomt die de moeite echt waard is KOOP ik m gelijk.
Met nadruk op mogen ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:13 schreef RickoKun het volgende:
ik heb 2 spellen bij gamehubs besteld, elk spel binnen 2 dagen mogen ontvangen
Hij lust toch geen ossehaas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat dat altijd zo? Komt in de slagerij, je hoorde van je familie en op het nieuws dat ossehaas de shit was
Dus jij zo kopen, GADVER je vond er maar niets aan, dus de volgende keer gaan wij een kilo ossenhaas stelen, dát zal ze leren!
Ja ik las het in de verkeerde context maar i see.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij vind die games toch ook niet leuk? Dus gaat die ze maar downloaden.
Met GdR eens. Ze kunnen games zóveel beter maken. Ik weet niet wat voor 12-jarige debielen die spellen altijd reviewen, maar ze geven alleen al om de hype een 80-100 score. Goed goed, soms wat minder omdat er dan wel érruuuug veel bugs in zitten. Net zoals bijv. bioshock, krijgt ook overal 100% terwijl ik er binnen een half uur op uitgekeken was.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees t topic is terug kindje.
Games worden dik gehyped zodat de re/previews irrelevant zijn. IK wil een vette game kopen en daar zeker voor betalen. Maar wil ze eerst eens even in actie zien voordat ik mijn euros over de toonbank schuif. 9 van de 10 games die uit komen zuigen maximaal. Wat ben ik blij dat farcry2 van te voren uitgelekt is. wou die game heel graag in mn bezit hebben. mensen uit mn friendslist kotsen dr op. Zodra ik dat hoort ben ik er klaar mee.
'Ik' kan de industrie zogezegd kapot maken. maar laat die developers gewoon eens hun praatjes waarmaken. Elke triple A game die ons het laatste jaar beloofd werd viel heeeeel erg tegen. dus fuk hun. ik ga mn xbox modden. ben er helemaal klaar mee.
Zodra er een game uitkomt die de moeite echt waard is KOOP ik m gelijk.
Jep. Is dat alles wat je moet doen??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je het grijze knopje naar rechts geklikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |