dat je dat van je eigen moeder kan zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Fipotje het volgende:
Zo Fable 2 is binnenme allerliefste mams heeft hem even opgepikt in de winkel
(eigenlijk mag die nog niet verkocht worden maarja me ma is die gekke milf dus)...... strakkies lekkah spelen
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef existenz het volgende:
Mijne Fable 2 LE is nog niet eens verzonden
Die had ik toen al besteldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?
Je kijkt wat het referentiecodetje is. (als je bij gamehubs haalt) en dan ga je naar www.ups.com en vul je daar je referentie code in bij 'tracking'quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe werkt die track-trace bij gamehubs precies?
Heb nu Saints Row 2...duurt precies een week.
ik heb hem ook , had hem besteld en betaald voor dat ze er dingen uit gingen trekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus dude waarom die LE? Daar zat toch geen reet meer bij?
Maar, maar, maar!!! Die is toch nog heul niet uit??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Egamer het volgende:
Ik ben terug van een hartoperatie (niks ernstig, kleine ingreep)Dus eindelijk lekker gamen, te beginnen met Fallout 3.
Redactie games..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar, maar, maar!!! Die is toch nog heul niet uit??
bastardsquote:
wtf hebben ze gedaan dan? Dingen met je hart kan toch geen klein iets zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Egamer het volgende:
Ik ben terug van een hartoperatie (niks ernstig, kleine ingreep)
Sorry hoor, maar ik mag er (gelukkig voor jullie) niets over vertellen. Dus ik ga even zeggen dat de Xbox 360 tof is.quote:
Heb een aangeboren hartafwijking, die er soms wel eens voor zorgde dat m'n op hol sloeg. Mja je kunt er aan doodgaan, maar wanneer het bekend is bij het ziekenhuis is de kans op overlijden 1%.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf hebben ze gedaan dan? Dingen met je hart kan toch geen klein iets zijn?
Ik dacht dat we ze naar AQwiiwii360 moesten sturen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:24 schreef Rkatier het volgende:
Woot de spellen zijn binnenNogmaals dankje FOK!
![]()
Ja tuurlijk is de 360 tof, maar hoe is het spel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef Egamer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik mag er (gelukkig voor jullie) niets over vertellen. Dus ik ga even zeggen dat de Xbox 360 tof is.
Ik heb me eerste co-op sessie met hem achter de rugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ze naar AQwiiwii360 moesten sturen?
Co-op is echt schitterendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb me eerste co-op sessie met hem achter de rugHij mag niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |