quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
Kip Madrasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Fems het volgende:
Hey bobbie!
Weet jij iets wat ik kan gaan eten vanavond?
Die ik nog niet heb! Volgens de aquarium mevrouw, moet alles minstens een week draaien om het water op ideale waardes te krijgen enz. enz.quote:
Nee, maar het is beter. En opzich is het maar goed ook, want mijn water is nog troebelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger flikkerden we goudvissen, guppies en van die zwarte bol-ogen zo in een koud aquarium met vers kraanwater en dat ging altijd goed. Kweken ze tegenwoordig zwakke visjes dat ze die onzin nodig hebben ofzo?
dat is toch niet het enigste eten?quote:
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Sigaretje! Lekker.
maar daavoor blijf ik toch mooi binnen.
Wat ga je maken?quote:
zoals gezegd, het moet eerst allemaal op orde, wordt het vanzelf helderquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het is beter. En opzich is het maar goed ook, want mijn water is nog troebel
Nee, en ik heb soep gehaald.. Ik vind het altijd zo saai om voor me alleen te koken, en aangezien ik vandaag een baaldag heb ik besloten het maar makkelijk te houden. Soepje, sla, stokbrood en chocoladeijs toe (troostvoer)quote:
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, en ik heb soep gehaald.. Ik vind het altijd zo saai om voor me alleen te koken, en aangezien ik vandaag een baaldag heb ik besloten het maar makkelijk te houden. Soepje, sla, stokbrood en chocoladeijs toe (troostvoer)
jij bent echt een kookgek onie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.![]()
Ik kook bijna dagelijks iets voor mezelf. Lekkere soepjes die Bert niet hoeft, voor de lunch bijvoorbeeld.![]()
Ik ga nog even een arretjescake maken trouwens, morgen komt een vriendin theedrinken en ik had het beloofd.
Ik vind koken leuker als ik met mijn vader in de keuken sta, die is kookgek!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.![]()
Ik kook bijna dagelijks iets voor mezelf. Lekkere soepjes die Bert niet hoeft, voor de lunch bijvoorbeeld.![]()
Ik ga nog even een arretjescake maken trouwens, morgen komt een vriendin theedrinken en ik had het beloofd.
heb ik laatst ook gemaakt met de vriendin samen, hij was goed gelukt en erg lekker (we hebben niet al te veel cacao gebruikt)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Haske.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent echt een kookgek onie?
dat laatste geloof ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haske.![]()
En ik ben er ook goed in.
je quote is vernaggeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.![]()
En het huis ruikt beter.
Dat klopt, maar ik woon in een studentenhuis dus de geur van sigaretten hangt hier sowieso wel.
(alhoewel heel stiekum mijn vriendin en ik de 2 zijn die roken, de 3de persoon rookt niet maar die is er toch nooit... )
dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.![]()
En het huis ruikt beter.
Dat klopt, maar ik woon in een studentenhuis dus de geur van sigaretten hangt hier sowieso wel.
(alhoewel heel stiekum mijn vriendin en ik de 2 zijn die roken, de 3de persoon rookt niet maar die is er toch nooit... )
Ik ook wel! Ik kan best redelijk koken onder begeleidingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:04 schreef Fems het volgende:
MM, ik vind dat jij wel eens voor ons allemaal mag koken dan, op de pyjamaparty! Hulp wil ik wel bieden:P
200 gr. boter (roomboter! GEEN croma, frituurvet of plantaardige margarine!)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik laatst ook gemaakt met de vriendin samen, hij was goed gelukt en erg lekker (we hebben niet al te veel cacao gebruikt)
niet bij nadenken, gewoon maken en etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
200 gr. boter (roomboter! GEEN croma, frituurvet of plantaardige margarine!)
200 gr. suiker
Een zakje vanillesuiker
50 gr. cacao
Een theelepeltje oploskoffie
2 eieren of 4 lepels vanillevla (salmonellatjes enzo)
Een pak biscuitjes
Koekjes in stukjes breken. Suiker, vanillesuiker, cacao en oploskoffie mengen. Boter langzaam smelten. Boter over het suikermengel gieten. Eieren loskloppen en toevoegen of vanillevla toevoegen en goed roeren. Koekjes erdoor roeren. Cakevorm bedekken met bakpapier, in een cakevorm gooien en in de koelkast laten opstijven.
Ik wil wel zeggen goddelijk maar het is zo freaking zondig dat je zelfs na het lezen van het recept eigenlijk je ogen al zou moeten uitspoelen.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ROFLOL!L!!1111!!!1einz!!!!1111!!!111111!1!!11111!!1L1O!!!11LZ, een typo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Joh nee! Ik dacht dat ie zo hoorde!
ben ik ff blont.
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp biedenquote:
Wat betekend MAO eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp bieden
preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp bieden
Uh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Geef dat ding eens door dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Uh.
* Lastlivingsoul is te stoned om dit helemaal te volgen
geen idee. ik ken die termen ook allemaal nietquote:
quote:
Er gaat vanavond vast nog wel eentje doorheen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer.
volgende keer wel doorgeven
oeh, bitchfightquote:
wel doorgeven hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Er gaat vanavond vast nog wel eentje doorheen hoor
heel liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:33 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Hoe lief kan je kijken als je die vraag stelt?
en dan ben je er ineens weer oniequote:
joowquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DOAR BIT WIE WEAR!
* Drizzt_DoUrden luistert nu naar het nieuwe album van Nine Inch Nails en keurt het goed![]()
druk met mixen, ondertussen ff op FOK koekeloerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan ben je er ineens weer onie
* MinderMutsig mept Fems met een prei om de oren.quote:
quote:
pannenkoekmix?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
druk met mixen, ondertussen ff op FOK koekeloeren
Femsquote:
niet veel veranderd Walter, beetje ander kapsel en baardje had je toen ook alquote:
* rulerofdeath pakt popcornquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig mept Fems met een prei om de oren.
ik ben eigelijk niet liefquote:
ik jaquote:
ik heb toch een foboquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Fems het volgende:
Nu heb ik ook een beeld van jou rudolf! Yes!
doe maar een hijsje danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Bijdeweg, op die 3de kijk je echt zielig!
Via een vriendin van mij die nu in Ierland woont!quote:
dat baardje is luiigheidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet veel veranderd Walter, beetje ander kapsel en baardje had je toen ook al
*geeft door*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe maar een hijsje dan![]()
misschien dat ik dan minder zielig kijk
Chantal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via een vriendin van mij die nu in Ierland woont!
kun jij mij dat leren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
NOH !
Dat moet je dan nodig eens leren!
groeten terugquote:
kan dat tegenwoordig ook al via de computerquote:
Agutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand in mn guild in WoW noemde me ooit es Sallypancakes, en nu doen ze dat allemaal
Sta je daar stoer te zijn als een undead warrior, word je Sally genoemd
quote:
henig anquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik peer hem voor vanavond, los ballosvoor de lady ToF-fers
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik peer hem voor vanavond, los ballosvoor de lady ToF-fers
Wie weet.quote:
Nee, motorrijles!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je weer in het bos gezeten?
het gebaar waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Wie weet.
En nope, maar geen id waar je woont en zo lang is mijn arm waarschijnlijk niet..
Maar kom op ey, het gaat om het gebaar!
* rulerofdeath heeft mudvayne opstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*headbangt op Machine FUCKING Head*
Gaat het dan om mij of om de joint?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het gebaar waardeer ik zeer
denk trouwens niet dat m'n pa en ma het waarderen als jij hier zou staan met een joint in de handen voor mij
wat wil je horen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Gaat het dan om mij of om de joint?
*foute vraag*
bliksems. dat zou ik dus nooit hier in huis mogen. ze begonnen toendertijd al te piepen over gewoon roken.quote:Goed... Mijn moeder weet dat ik wiet rook, die is er ook niet heel blij mee.
Bij mijn pa deed ik het gewoon in huis
kutstreek oniequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar is Nathalie nou? Daar moet iemand toch eens met haar over praten hoor. Je kunt niet iemand zo nieuwsgierig maken en dan ineens verdwijnen.
Nouja, mij kon het zoveel meer schelen wat mijn pa dachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil je horen?
[..]
bliksems. dat zou ik dus nooit hier in huis mogen. ze begonnen toendertijd al te piepen over gewoon roken.
ik moest denken aan de keer dat ik na vakantie met een hanekam voor de deur stondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Nouja, mij kon het zoveel meer schelen wat mijn pa dachthahaha
Mijn moeder is er per ongeluk achtergekomen, haar reactie was ; "Hoe voelt dat dan nou?"
het gaat om jou natuurlijkquote:Oh en op wat ik wil horen? Jahgoed, dat lijkt me duidelijk... Ook zonder antwoord.
OH! Nouzeg, nu voel ik me diep beledigt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest denken aan de keer dat ik na vakantie met een hanekam voor de deur stond
[..]
het gaat om jou natuurlijk
kijk zequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga in bed liggen. Lekker warm tv kijken
Doeii
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik kan me nu al verheugen op de volgende reclame! Heerlijk een kopje thee:)
Zelf natuurlijk! Net zoals mijn autorijbewijs, al mocht ik daarna wel weer men B rijbewijs halen voor de militaire variant, dus heb twee keer B examen gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk! Op kosten van de baas of zelf?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
OH! Nouzeg, nu voel ik me diep beledigt.
tot zoquote:Jouw hoofd met een Hanekam, moeilijk voor te stellen...
Kweenie wrom...
MAAR.
Coffeeshop Miami roept So I'll be back ik 15 minutes!
Met een zoetje graagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Zal ik beleefd zijn? Wil je ook een kopje?
Bob!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zelf natuurlijk! Net zoals mijn autorijbewijs, al mocht ik daarna wel weer men B rijbewijs halen voor de militaire variant, dus heb twee keer B examen gedaanbeide keren gehaald trouwens
Haha, geweldig..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik met hanekam:
[ afbeelding ]
niet op mijn gezichtsuitdrukking letten
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Zal ik beleefd zijn? Wil je ook een kopje?
foto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, geweldig..
Ik heb tijden gehad dat ik het leuk vond om me heeeeel zwart op te maken, dus eigenlijk een beetje met oogpotlood opmn gezicht te kleuren en er dan foto's van te maken!![]()
Jij wordt bediend in huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
ik heb net sinaasappelsap gekregen
quote:
morgen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Fems het volgende:
[..]
op de gewone computer, en ik zit vandaag op de laptop!
skippieeeequote:
moet ik je troosten?quote:
dat had ik in de gatenquote:
Ben verhuisdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
skippieeee
das een tijd geleden
uit huis getrapt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben verhuisdHeb al een week geen internet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
sorry lievtert, het moest deze:zijn. Ik was in verwarring met m'n msn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga weer Mijn laptop wordt wat te heet
ik lijk wel helderziendquote:
Ook dezelfde als mijn Flickr!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
hey je username is hetzelfde als die van je op hyves, handig, ff foto´s loeren
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:40 schreef skippy22 het volgende:
Nou ik ga echt Morgen internet ik weer bij de meterkast
Je flickr kan ik niet vinden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ook dezelfde als mijn Flickr!
Haar grote broer was vroeger dikke vriendjes met mijn kleine broertje.quote:
jaquote:
je bent zelf een flikkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ook dezelfde als mijn Flickr!
quote:
quote:
Zitten een paar mooie foto's tussen, voor hoever ik er verstand van heb!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
OH wacht, daar staat er een x voor...
http://www.flickr.com/photos/xlastlivingsoul/
Dankjewel! Verstand ervan hebben of niet, tis leuk als sowieso iemand je frutsels leuk vindquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Zitten een paar mooie foto's tussen, voor hoever ik er verstand van heb!
ik kwijl nietquote:
Damn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwijl niet
das jou natte poes die ik aant likken ben
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwijl niet
das jou natte poes die ik aant likken ben
quote:
quote:
heb je het tegen mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry lieverdquote:
de paashaas?quote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond!
Wat een gekloot met mijn profiel zeg. Ik zal nog eens een nieuw emailadres instellen.
* rulerofdeath gaat op goed geluk luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:
verplichte kost voor iedereen! luisteren totdat je ook inziet dat ze een godin is
Wel als je per ongeluk een niet bestaand emailadres opgeeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
is dat zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Zullen wij anders ook een kamer nemen Kirsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
'Lo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nu ben ik hier ook actiever
Dat ik niet op Fok! kon was een minpuntje, maar ik heb wel een leuke game gehaald bij de locale gameshop. En een vrije dag op z'n tijd is altijd lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef Fems het volgende:
maar daar hebben we rikketik wel!
Leuke dag gehad?:)
Ben m nu helemaal aan het schoonmaken. Hij is al gestemd en hij is mooooooi!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef Bob-B het volgende:
hoi meisje van de buren, hoe is het met je basgitaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]Wat moeten we dan doen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel als je per ongeluk een niet bestaand emailadres opgeeft.Maar met dank aan Shmoopy is alles weer goed en wel.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben m nu helemaal aan het schoonmaken. Hij is al gestemd en hij is mooooooi!!
Hmm, joah.. het gaat wel weer wat beter. Ik was niet te genieten vandaag... Stomme oma's die ziek zijn:(quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat ik niet op Fok! kon was een minpuntje, maar ik heb wel een leuke game gehaald bij de locale gameshop. En een vrije dag op z'n tijd is altijd lekker.
Hoe is het met jou dan?
oma is ziek en dan ben jij niet te genieten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, joah.. het gaat wel weer wat beter. Ik was niet te genieten vandaag... Stomme oma's die ziek zijn:(
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:
verplichte kost voor iedereen! luisteren totdat je ook inziet dat ze een godin is
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oma is ziek en dan ben jij niet te genieten?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen?!Ik ga wel zorgen dat jij een keer iets fatsoenlijks te eten krijgt in plaats van die vette happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
hmmzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.
Damn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Damn.Is nu alles (relatief) goed met haar?
Ze klinkt in elk geval als mijn opa. Die had een longontsteking en weigerde nog een dokter op te bellen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga wel zorgen dat jij een keer iets fatsoenlijks te eten krijgt in plaats van die vette happen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed idee!
Dan hoop ik wel dat ze op tijd wat opknapt. Zou shit zijn als ze die operatie uitstellen omdat ze zich niet goed voelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is wel shit Fems.Hoe is de prognose?
hmmz. naja sterkte aan die kant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!
Das wel mooi poep...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Het is een zware operatie, haar blaas wordt verwijderd en ze krijgt dan een stoma. De doktoren hopen dat ze dan kunnen zien dat de kanker niet uitgezaaid is. En dan kan ze na het herstellen weer normaal en zonder pijn leven, hoeft ze niet meer elke 3 minuten naar de wc! Maar het zou ook kunnen zijn dat ze de operatie niet overleefd, aangezien ze al 84 is. Netzoals de doktoren niet kunnen zeggen of er geen uitzaaiingen zijn. Het is afwachten dus!
Doe eens een foto!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van mijn basgitaar!
Mooi opgepoetst en hij klinkt goed, en dat zonder versterker nog!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef Fems het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt een spannend weekje zo te horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Het is een zware operatie, haar blaas wordt verwijderd en ze krijgt dan een stoma. De doktoren hopen dat ze dan kunnen zien dat de kanker niet uitgezaaid is. En dan kan ze na het herstellen weer normaal en zonder pijn leven, hoeft ze niet meer elke 3 minuten naar de wc! Maar het zou ook kunnen zijn dat ze de operatie niet overleefd, aangezien ze al 84 is. Netzoals de doktoren niet kunnen zeggen of er geen uitzaaiingen zijn. Het is afwachten dus!
bliksems. dat is inderdaad niet niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
84! Dus al een redelijk oude tante!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. naja sterkte aan die kant.
hoe oud is je oma?
dat zou ze inderdaad nog doenquote:
Bah, sterkte. Hopelijk heeft ze nu dan geen griepje onder de leden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Rumille het volgende:
Tukkers, ik ga naar bedje toe. Fems sterkte!
avond Peterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Rumille het volgende:
Tukkers, ik ga naar bedje toe. Fems sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Slaap lekker. En je niet te veel zorgen maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker Bob!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
slaap lekker Femsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
ruk ze en trustequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
Jij ook trusten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Truste gasten. Ik zoek nog even de buitenlucht op met de hond.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga gewoon! Je bent jong, wie doet je wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga dan op donderdag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Op dinsdagavond is het niet echt heel gezellig. Voornamelijk oud volk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.
Hehe, ik had het tegen Peter en Femke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |