avond Peterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Rumille het volgende:
Tukkers, ik ga naar bedje toe. Fems sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Slaap lekker. En je niet te veel zorgen maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Het is een zware operatie, haar blaas wordt verwijderd en ze krijgt dan een stoma. De doktoren hopen dat ze dan kunnen zien dat de kanker niet uitgezaaid is. En dan kan ze na het herstellen weer normaal en zonder pijn leven, hoeft ze niet meer elke 3 minuten naar de wc! Maar het zou ook kunnen zijn dat ze de operatie niet overleefd, aangezien ze al 84 is. Netzoals de doktoren niet kunnen zeggen of er geen uitzaaiingen zijn. Het is afwachten dus!
Slaap lekker Bob!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
slaap lekker Femsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
ruk ze en trustequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
Jij ook trusten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Truste gasten. Ik zoek nog even de buitenlucht op met de hond.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga gewoon! Je bent jong, wie doet je wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga dan op donderdag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Op dinsdagavond is het niet echt heel gezellig. Voornamelijk oud volk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |