hmmzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.
Damn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Damn.Is nu alles (relatief) goed met haar?
Ze klinkt in elk geval als mijn opa. Die had een longontsteking en weigerde nog een dokter op te bellen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga wel zorgen dat jij een keer iets fatsoenlijks te eten krijgt in plaats van die vette happen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed idee!
Dan hoop ik wel dat ze op tijd wat opknapt. Zou shit zijn als ze die operatie uitstellen omdat ze zich niet goed voelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is wel shit Fems.Hoe is de prognose?
hmmz. naja sterkte aan die kant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, de dokter zei dat ze niet eerder opgenomen hoefde te worden ( ze wordt zondag opgenomen en dinsdag geopereerd), maar hij kon niet verzekeren of het de kanker was of gewoon iets anders.. Maar ze was nog wel erg beroerd volgens mij moeder!
Das wel mooi poep...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Het is een zware operatie, haar blaas wordt verwijderd en ze krijgt dan een stoma. De doktoren hopen dat ze dan kunnen zien dat de kanker niet uitgezaaid is. En dan kan ze na het herstellen weer normaal en zonder pijn leven, hoeft ze niet meer elke 3 minuten naar de wc! Maar het zou ook kunnen zijn dat ze de operatie niet overleefd, aangezien ze al 84 is. Netzoals de doktoren niet kunnen zeggen of er geen uitzaaiingen zijn. Het is afwachten dus!
Doe eens een foto!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van mijn basgitaar!
Mooi opgepoetst en hij klinkt goed, en dat zonder versterker nog!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef Fems het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt een spannend weekje zo te horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Het is een zware operatie, haar blaas wordt verwijderd en ze krijgt dan een stoma. De doktoren hopen dat ze dan kunnen zien dat de kanker niet uitgezaaid is. En dan kan ze na het herstellen weer normaal en zonder pijn leven, hoeft ze niet meer elke 3 minuten naar de wc! Maar het zou ook kunnen zijn dat ze de operatie niet overleefd, aangezien ze al 84 is. Netzoals de doktoren niet kunnen zeggen of er geen uitzaaiingen zijn. Het is afwachten dus!
bliksems. dat is inderdaad niet niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
84! Dus al een redelijk oude tante!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. naja sterkte aan die kant.
hoe oud is je oma?
dat zou ze inderdaad nog doenquote:
Bah, sterkte. Hopelijk heeft ze nu dan geen griepje onder de leden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Rumille het volgende:
Tukkers, ik ga naar bedje toe. Fems sterkte!
avond Peterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Rumille het volgende:
Tukkers, ik ga naar bedje toe. Fems sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Slaap lekker. En je niet te veel zorgen maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker Bob!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
slaap lekker Femsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Fems het volgende:
Tukkers, ik duik ook mijn bedje in! Heerlijk slapen!
Tot morgen, eenen
ruk ze en trustequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
ik ga ook mijn kadaver in m'n rukbunker trappen
Trusten dames![]()
Slaap lekker mannen.
Jij ook trusten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Truste gasten. Ik zoek nog even de buitenlucht op met de hond.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga gewoon! Je bent jong, wie doet je wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Lastlivingsoul het volgende:
WAAROM heb ik nooit in het weekend zin om uit te gaan....
En krijg ik dan dinsdag/woensdag zin om uit te gaan???
Ga dan op donderdag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zal lekker gezellig zijn op een Dinsdag
Op dinsdagavond is het niet echt heel gezellig. Voornamelijk oud volk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan is Enschede écht achteruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |