Haar grote broer was vroeger dikke vriendjes met mijn kleine broertje.quote:
jaquote:
je bent zelf een flikkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ook dezelfde als mijn Flickr!
quote:
quote:
Zitten een paar mooie foto's tussen, voor hoever ik er verstand van heb!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
OH wacht, daar staat er een x voor...
http://www.flickr.com/photos/xlastlivingsoul/
Dankjewel! Verstand ervan hebben of niet, tis leuk als sowieso iemand je frutsels leuk vindquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Zitten een paar mooie foto's tussen, voor hoever ik er verstand van heb!
ik kwijl nietquote:
Damn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwijl niet
das jou natte poes die ik aant likken ben
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwijl niet
das jou natte poes die ik aant likken ben
quote:
quote:
heb je het tegen mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry lieverdquote:
de paashaas?quote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond!
Wat een gekloot met mijn profiel zeg. Ik zal nog eens een nieuw emailadres instellen.
* rulerofdeath gaat op goed geluk luisterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:
verplichte kost voor iedereen! luisteren totdat je ook inziet dat ze een godin is
Wel als je per ongeluk een niet bestaand emailadres opgeeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
is dat zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Zullen wij anders ook een kamer nemen Kirsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
'Lo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nu ben ik hier ook actiever
Dat ik niet op Fok! kon was een minpuntje, maar ik heb wel een leuke game gehaald bij de locale gameshop. En een vrije dag op z'n tijd is altijd lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef Fems het volgende:
maar daar hebben we rikketik wel!
Leuke dag gehad?:)
Ben m nu helemaal aan het schoonmaken. Hij is al gestemd en hij is mooooooi!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef Bob-B het volgende:
hoi meisje van de buren, hoe is het met je basgitaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]Wat moeten we dan doen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel als je per ongeluk een niet bestaand emailadres opgeeft.Maar met dank aan Shmoopy is alles weer goed en wel.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben m nu helemaal aan het schoonmaken. Hij is al gestemd en hij is mooooooi!!
Hmm, joah.. het gaat wel weer wat beter. Ik was niet te genieten vandaag... Stomme oma's die ziek zijn:(quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat ik niet op Fok! kon was een minpuntje, maar ik heb wel een leuke game gehaald bij de locale gameshop. En een vrije dag op z'n tijd is altijd lekker.
Hoe is het met jou dan?
oma is ziek en dan ben jij niet te genieten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, joah.. het gaat wel weer wat beter. Ik was niet te genieten vandaag... Stomme oma's die ziek zijn:(
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Bob-B het volgende:
verplichte kost voor iedereen! luisteren totdat je ook inziet dat ze een godin is
Mijn oma is ontzettend eigenwijs. Ze belt niet zomaar als ze ziek is. Ze belde vanochtend mijn ouders wakker om half 5 of mijn moeder wilde komen. Dus dan moet ze zich wel echt niet goed vonden, dus ik was redelijk bezorgd. Ook omdat er laatst blaaskanker geconstateerd is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oma is ziek en dan ben jij niet te genieten?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen?!Ik ga wel zorgen dat jij een keer iets fatsoenlijks te eten krijgt in plaats van die vette happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |