quote:
henig anquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik peer hem voor vanavond, los ballosvoor de lady ToF-fers
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik peer hem voor vanavond, los ballosvoor de lady ToF-fers
Wie weet.quote:
Nee, motorrijles!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je weer in het bos gezeten?
het gebaar waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Wie weet.
En nope, maar geen id waar je woont en zo lang is mijn arm waarschijnlijk niet..
Maar kom op ey, het gaat om het gebaar!
* rulerofdeath heeft mudvayne opstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*headbangt op Machine FUCKING Head*
Gaat het dan om mij of om de joint?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het gebaar waardeer ik zeer
denk trouwens niet dat m'n pa en ma het waarderen als jij hier zou staan met een joint in de handen voor mij
wat wil je horen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Gaat het dan om mij of om de joint?
*foute vraag*
bliksems. dat zou ik dus nooit hier in huis mogen. ze begonnen toendertijd al te piepen over gewoon roken.quote:Goed... Mijn moeder weet dat ik wiet rook, die is er ook niet heel blij mee.
Bij mijn pa deed ik het gewoon in huis
kutstreek oniequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar is Nathalie nou? Daar moet iemand toch eens met haar over praten hoor. Je kunt niet iemand zo nieuwsgierig maken en dan ineens verdwijnen.
Nouja, mij kon het zoveel meer schelen wat mijn pa dachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil je horen?
[..]
bliksems. dat zou ik dus nooit hier in huis mogen. ze begonnen toendertijd al te piepen over gewoon roken.
ik moest denken aan de keer dat ik na vakantie met een hanekam voor de deur stondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Nouja, mij kon het zoveel meer schelen wat mijn pa dachthahaha
Mijn moeder is er per ongeluk achtergekomen, haar reactie was ; "Hoe voelt dat dan nou?"
het gaat om jou natuurlijkquote:Oh en op wat ik wil horen? Jahgoed, dat lijkt me duidelijk... Ook zonder antwoord.
OH! Nouzeg, nu voel ik me diep beledigt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest denken aan de keer dat ik na vakantie met een hanekam voor de deur stond
[..]
het gaat om jou natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |