quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
Kip Madrasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Fems het volgende:
Hey bobbie!
Weet jij iets wat ik kan gaan eten vanavond?
Die ik nog niet heb! Volgens de aquarium mevrouw, moet alles minstens een week draaien om het water op ideale waardes te krijgen enz. enz.quote:
Nee, maar het is beter. En opzich is het maar goed ook, want mijn water is nog troebelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger flikkerden we goudvissen, guppies en van die zwarte bol-ogen zo in een koud aquarium met vers kraanwater en dat ging altijd goed. Kweken ze tegenwoordig zwakke visjes dat ze die onzin nodig hebben ofzo?
dat is toch niet het enigste eten?quote:
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Sigaretje! Lekker.
maar daavoor blijf ik toch mooi binnen.
Wat ga je maken?quote:
zoals gezegd, het moet eerst allemaal op orde, wordt het vanzelf helderquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het is beter. En opzich is het maar goed ook, want mijn water is nog troebel
Nee, en ik heb soep gehaald.. Ik vind het altijd zo saai om voor me alleen te koken, en aangezien ik vandaag een baaldag heb ik besloten het maar makkelijk te houden. Soepje, sla, stokbrood en chocoladeijs toe (troostvoer)quote:
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, en ik heb soep gehaald.. Ik vind het altijd zo saai om voor me alleen te koken, en aangezien ik vandaag een baaldag heb ik besloten het maar makkelijk te houden. Soepje, sla, stokbrood en chocoladeijs toe (troostvoer)
jij bent echt een kookgek onie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.![]()
Ik kook bijna dagelijks iets voor mezelf. Lekkere soepjes die Bert niet hoeft, voor de lunch bijvoorbeeld.![]()
Ik ga nog even een arretjescake maken trouwens, morgen komt een vriendin theedrinken en ik had het beloofd.
Ik vind koken leuker als ik met mijn vader in de keuken sta, die is kookgek!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is juist leuk! Allemaal dingetjes maken die je lekker vindt.![]()
Ik kook bijna dagelijks iets voor mezelf. Lekkere soepjes die Bert niet hoeft, voor de lunch bijvoorbeeld.![]()
Ik ga nog even een arretjescake maken trouwens, morgen komt een vriendin theedrinken en ik had het beloofd.
heb ik laatst ook gemaakt met de vriendin samen, hij was goed gelukt en erg lekker (we hebben niet al te veel cacao gebruikt)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |