Haske.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent echt een kookgek onie?
dat laatste geloof ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haske.![]()
En ik ben er ook goed in.
je quote is vernaggeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.![]()
En het huis ruikt beter.
Dat klopt, maar ik woon in een studentenhuis dus de geur van sigaretten hangt hier sowieso wel.
(alhoewel heel stiekum mijn vriendin en ik de 2 zijn die roken, de 3de persoon rookt niet maar die is er toch nooit... )
dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker om even buiten te zijn.![]()
En het huis ruikt beter.
Dat klopt, maar ik woon in een studentenhuis dus de geur van sigaretten hangt hier sowieso wel.
(alhoewel heel stiekum mijn vriendin en ik de 2 zijn die roken, de 3de persoon rookt niet maar die is er toch nooit... )
Ik ook wel! Ik kan best redelijk koken onder begeleidingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:04 schreef Fems het volgende:
MM, ik vind dat jij wel eens voor ons allemaal mag koken dan, op de pyjamaparty! Hulp wil ik wel bieden:P
200 gr. boter (roomboter! GEEN croma, frituurvet of plantaardige margarine!)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik laatst ook gemaakt met de vriendin samen, hij was goed gelukt en erg lekker (we hebben niet al te veel cacao gebruikt)
niet bij nadenken, gewoon maken en etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
200 gr. boter (roomboter! GEEN croma, frituurvet of plantaardige margarine!)
200 gr. suiker
Een zakje vanillesuiker
50 gr. cacao
Een theelepeltje oploskoffie
2 eieren of 4 lepels vanillevla (salmonellatjes enzo)
Een pak biscuitjes
Koekjes in stukjes breken. Suiker, vanillesuiker, cacao en oploskoffie mengen. Boter langzaam smelten. Boter over het suikermengel gieten. Eieren loskloppen en toevoegen of vanillevla toevoegen en goed roeren. Koekjes erdoor roeren. Cakevorm bedekken met bakpapier, in een cakevorm gooien en in de koelkast laten opstijven.
Ik wil wel zeggen goddelijk maar het is zo freaking zondig dat je zelfs na het lezen van het recept eigenlijk je ogen al zou moeten uitspoelen.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ROFLOL!L!!1111!!!1einz!!!!1111!!!111111!1!!11111!!1L1O!!!11LZ, een typo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Joh nee! Ik dacht dat ie zo hoorde!
ben ik ff blont.
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp biedenquote:
Wat betekend MAO eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp bieden
preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij LOLde zo hard dat hij ging ROFLen en uiteindelijk moest de lollercopter hulp bieden
Uh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Geef dat ding eens door dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Uh.
* Lastlivingsoul is te stoned om dit helemaal te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |