SPOILER: Het verhaal van de musical:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar Joseph!
Op zoek naar Joseph! #2
Op zoek naar Joseph! #3
Op zoek naar Joseph #4
Op zoek naar Joseph #5 Pezzaazz!!!
Op Zoek Naar Joseph #6 Dag, Baer
Op Zoek Naar Joseph #7
Op Zoek Naar Joseph #8
Op Zoek Naar Joseph #9
Op zoek naar Joseph #10 Op naar de finale!!
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2008 00:06:24 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Toch maar voor Freek gekozen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
oeh ik kan niet kiezen tussen Freek en John!
Je mag wel wat rustiger doen hoor. Net zo goed alsdat jij dat doet, mag ik zeggen wat ik wil. En dat heeft niets met miepen te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei jij eens een keer uit met je gemiep over dat Freek het lievelingetje is.... als er iemand de afgelopen weken onterecht is gepushed dan is het toch echt Roy... magere optredens worden door de regie opgeleukt en door de jury onterecht bewierrookt...
Freek is van de 10 finalisten qua zang, dans en presentatie de absolute top.... alleen John kan dat niveau bijbenen maar die vind ik dan weer niet geschikt voor deze rol...
Het was vorig jaar ook zo dat Brigitte met Het is Over al een nummer zong uit de audities en volgens mij mogen de kandidaten dat lied namelijk zelf kiezen... heeft niks met voorkeuren te maken....
Was niet lullig bedoeld verderquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mag wel wat rustiger doen hoor. Net zo goed alsdat jij dat doet, mag ik zeggen wat ik wil. En dat heeft niets met miepen te maken.
Robin wordt in ieder geval al understudy farao las ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Cee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of een van de ex-kandidaten die sowieso in het ensemble zitten, nu ook groter kans maken om understudy te worden van Joseph. Is zo'n understudy-rol al vantevoren toebedeeld of kijkt 'men' eerst na een aantal repetities wie er het meest geschikt voor is?
Helemaal mee eens....en wat betreft John, hij verdient een finaleplek op basis van zangkwaliteiten maar hij doet me heel weinig tot niks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds voor Freek, en ik vind niet dat hij elke keer de makkelijkste nummers krijgt, ik vind dat er een goede verdeling is, iedereen krijgt moeilijke en makkelijke nummers. En ik vind Freek het goed doen, ik vind zijn inleving wél leuk en goed.
Volgens mij hebben mensen last (ik zelf ook) van het blindstaren en een vooraf ingenomen standpunt waardoor ze niet meer helder kunnen kijken/denken over andere optredens. Vooraf ingenomen "freek krijgt alle makkelijke nummers" of "Robin heeft een poepstem" of iets dergelijks en dan zie je dat natuurlijk in alle nummers. en ik doe daar net zo hard aan mee, want ik vindt John ook niet interessant en weinig varierend. Nu niet vorige week niet, volgende week ziet
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
En de kerstshow met de laatste 6 Josephs en laatste 6 Evita's is gewoon binnen een halfuur uitverkocht!![]()
Zo is het met Evita ook gegaan toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Cee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of een van de ex-kandidaten die sowieso in het ensemble zitten, nu ook groter kans maken om understudy te worden van Joseph. Is zo'n understudy-rol al vantevoren toebedeeld of kijkt 'men' eerst na een aantal repetities wie er het meest geschikt voor is?
Jemiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
En de kerstshow met de laatste 6 Josephs en laatste 6 Evita's is gewoon binnen een halfuur uitverkocht!![]()
Kerstshow??? Gaaaaaf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
Roy is ook blij..waarom zou hij niet blij zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:33 schreef Treezz het volgende:
D'r is een nieuw filmpje op de joseph site.. ze zijn blij.
leuk filmpje.. behalve roy.. die lach is zoo .. yuk
Ik kreeg om 14:12 uur een mailtje.. maar helaas keek ik later in mijn mailbox bleek dat al uitverkocht is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
Mag je ze monteren? De ongecensureerde stukjes eruit knippen en zo?quote:
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag je ze monteren? De ongecensureerde stukjes eruit knippen en zo?![]()
Oh, wat een baanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.
idd.. wat een baanquote:
Werk jij bij Eyeworksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.
Wat een kutbaan zeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Wat leuheeukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:41 schreef Cee het volgende:
Van Freek's weblog
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu moet ik zeggen dat Lee er zeer onflatteus op staat ware het niet dat hij op doktersadvies een week niet op de planken mag staan. Dus eigenlijk is ie strontziek. Dus z'n verlopen koppie is 'm vergeven.
Maar dan wel met een andere etniciteitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Freek en Lee lijken wel broertjes
Volgens mij zie ik daar een fluimpje vliegen richting Royquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahaha, straks steekt ie er eentje aan!!!
Het wordt wel verdacht dan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahaha, straks steekt ie er eentje aan!!!
Agos hij ziet er ziekjes uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:41 schreef Cee het volgende:
Van Freek's weblog
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu moet ik zeggen dat Lee er zeer onflatteus op staat ware het niet dat hij op doktersadvies een week niet op de planken mag staan. Dus eigenlijk is ie strontziek. Dus z'n verlopen koppie is 'm vergeven.
22 jaar wordt ie, en mooi verjaardagskado krijgt idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Kinga het volgende:
Freek krijgt wel een mooi verjaardagskado dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk dat Freek Gethsemane krijgt. Vanwaar de 'verdorie' ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:51 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa hoor.
Freek - Gethsemane (Verdorie..)
John - die uit Aida
Roy - daar buiten
En dan Erwin die zegt, er is bewust gezorgd dat iedereen een nummer heeft gekregen die feilloos bij hun vocalen past.![]()
Opening met alle Josephs:
Go go go Joseph en Give me my coloured coat
Einde eerste show:
trio - Do you love me
Opening Resultshow:
duet - Uit chicago - mijn beste vriend
Afsluiting als soort sing off voor het publiek:
duet - Close every door
Finalist:
Any dream will do
Alle Joseph liedjes in het Nederlands
YES De yes... ooh yea .. freek die - Gethsemane gaat zingen !! whoehoeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:51 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa hoor.
Freek - Gethsemane (Verdorie..)
John - die uit Aida
Roy - daar buiten
En dan Erwin die zegt, er is bewust gezorgd dat iedereen een nummer heeft gekregen die feilloos bij hun vocalen past.![]()
Opening met alle Josephs:
Go go go Joseph en Give me my coloured coat
Einde eerste show:
trio - Do you love me
Opening Resultshow:
duet - Uit chicago - mijn beste vriend
Afsluiting als soort sing off voor het publiek:
duet - Close every door
Finalist:
Any dream will do
Alle Joseph liedjes in het Nederlands
heb net net 1 seconden ontvangenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Kinga het volgende:
http://www.avro.nl/pages/player.aspx?movie=http://avrostream/laatste_nummercall.wmv&reurl=http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_joseph/&rid=1
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef Marissje het volgende:
Meerdere Joseph-nummers!Freek-Gethsemane! Do You Love Me! Lendendoekjes!
![]()
Wordt echt heel leuk, heb nu al zin in zondag!![]()
Enne..ik wil nou eigenlijk ook wel gewoon die JM..![]()
krijg je welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb ook nog geen mail? Terwijl ik 'm tot nu toe altijd gehad heb...
Ehmm..ik ben lid van de Josephmailquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Treezz het volgende:
[..]
![]()
dan had je op de site moete aanmelden voor een joseph mail, maar ik heb geen id of je te laat bent?
en het is nederlands he. any dream will do.. maar dat maakt niks uit
lendendoekje
![]()
![]()
ik verheug er nu al op![]()
komt goequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:41 schreef Marissje het volgende:
[..]
Ehmm..ik ben lid van de Josephmail, ik heb m alleen nog niet ontvangen (en ik ben niet de enige)
Wat een leuke foto's! Vooral die laatstequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Marissje het volgende:
Op www.televizier.nl/site/page/17507:fotos?data[page]=1 staan ook nog hele leuke foto's van de laatste 4 Josephs trouwens!!
Onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een kutbaan zeg.
Lijkt me wel stressen en late avonden/nachten en dus veel zwarte koffie.Heb zelf een audiovisuele studie gedaan maar toch maar voor 't grafische gekozen want het leek me te veel rennen vliegen duiken springen stressen knippen plakken renderen. Hulde.
Hey!! Is dat ergens te streamen? Ik wil wel zien hoe Paulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:39 schreef Marissje het volgende:
Vanavond openen de Josephs het Televizierringgala met het nummer Goud, aldus Roy's weblog.![]()
Godskolere, ik dacht al "Hoor ik dat goed? Nahh, zal wel Frits of Paul hebben gezegd." Chantal, briljant. Waarom presenteert die niet OZNJ of SYTYCD?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Ook zo leuk van Chantal...
"Zag je hoe verrast die grote ogen van Freek stonden? Hij had voor het eerst in z'n leven een doosje vast!"![]()
Daar zat ik me laatst zóóó aan te ergeren bij een of andere presentator, om de 4 woorden (ja ik heb echt zitten tellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik hoop wel dat het op uitzending gemist komt, maar dat zal wel.
Chantal is fantastisch!!! Ik ben echt dol op het mens. Ze heeft maar 1 irritante gewoonte () , net als Linda de Mol overigens, ze zegt nooit ' ehhhh' tijdens het presenteren. Met andere woorden, ze hapert nooit. Dat is zooooo, zoooooo... benijdenswaardig!!! Er zijn er maar weinigen die dat kunnen. Dan ben je grote klasse.
Volgend jaar "Op zoek naar Joseph" bij de genomineerden... en die gaat de ring natuurlijk wel winnen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:08 schreef Naamah het volgende:
Naja, wel een beetje jammer dat Evita het niet is geworden, maar had ik ook niet verwacht. Vind het wel terecht dat Paul 'm heeft..
Chantal is super vind ik ook..Leuke meid!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik hoop wel dat het op uitzending gemist komt, maar dat zal wel.
Chantal is fantastisch!!! Ik ben echt dol op het mens. Ze heeft maar 1 irritante gewoonte () , net als Linda de Mol overigens, ze zegt nooit ' ehhhh' tijdens het presenteren. Met andere woorden, ze hapert nooit. Dat is zooooo, zoooooo... benijdenswaardig!!! Er zijn er maar weinigen die dat kunnen. Dan ben je grote klasse.
Die reactie van Chantal daarna ook: "Wat kan ze goed hockeyen he?"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:56 schreef Treezz het volgende:
Volgens mij was het een moetje..
flut tekstjeetje.. arme jongens
nee nee, dit was niet veel...
trouwens.. een bibberende fatima die nederlands zong.. zou willem ook luisteren of ze goed nederlands zong![]()
Dat is sportief van jou..Al weet jij dat Freek wintquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Cee het volgende:
p.s Mocht John of Roy winnen dan heb ik daar ook vrede mee, heb stiekum gewoon opeens weer zin gekregen om die musical weer een keer te zien.
Ik heb de kaartjes vorige week gekocht - met Evita was ik ook te laat - maar heb er nu ook vrede mee als John zou winnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Cee het volgende:
I'm caving in... Ik fiets zometeen even naar de Schouwburg om een kaartje te bestellen voor Freek's homecoming voordat ze na de uitslag van morgen de toonbank over vliegen en ik te laat ben.
p.s Mocht John of Roy winnen dan heb ik daar ook vrede mee, heb stiekum gewoon opeens weer zin gekregen om die musical weer een keer te zien.
Neuh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Naamah het volgende:
Ik ga 't wel missen trouwens als het morgen is afgelopen!!! Ik denk niet dat ik naar de musical ga.. trekt me om de een of andere reden niet echt.. Of bega ik nu een doodzonde? :p
Je begaat geen doodzonde hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Naamah het volgende:
Ik ga 't wel missen trouwens als het morgen is afgelopen!!! Ik denk niet dat ik naar de musical ga.. trekt me om de een of andere reden niet echt.. Of bega ik nu een doodzonde? :p
Dat klopt in Oss zijn de kaarten nog beschikbaar..maar in NIjmegen lopen de kaartjes goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:33 schreef happyme28 het volgende:
Heb zowiezo begrepen dat de kaartverkoop nog niet echt storm loopt. Hopenlijk komt het na de finale flink op gang.
Wij hebben uiteindelijk ook besloten niet te gaan. Vind het zowiezo niets dat het een doorgecomponeerde musical is. Daarnaast is hij kort en de vertaling is van Martine Bijl... vaak tenenkrommend.
Maar als John wint, denk ik er nog een keer over na
Ik ga in november al ..valt de musical tegen, dan kan ik mijn tweede kaartje te koop zetten op marktplaats.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Je begaat geen doodzonde hoor.Maar ik ben toch gewoon benieuwd hoe deze productie eruit ziet, het is geen hoogstaande musical (plat gezegd gewoon melig en bij vlagen te kinderlijk voor woorden) maar verstand op nul en lekker kijken maar.
![]()
Heb trouwens een kaartje op rij 4.
Oss in alleen maar Try out, maar wel voor de volle mep betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt in Oss zijn de kaarten nog beschikbaar..maar in NIjmegen lopen de kaartjes goed.
In Oss betaal ik 46 euro zit ik op rij 4.. In Nijmegen betaalde ik 49 euro en zit ik op rij 6 Maar in Nijmegen is groter. Try-outs zijn net zo duur als geen Try-out..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oss in alleen maar Try out, maar wel voor de volle mep betalen.
Musicals van Joop komen altijd in Oss oefenen
Vroeger was een try out voorstelling wel goedkoper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In Oss betaal ik 46 euro zit ik op rij 4.. In Nijmegen betaalde ik 49 euro en zit ik op rij 6 Maar in Nijmegen is groter. Try-outs zijn net zo duur als geen Try-out..![]()
2 uur duurt deze. Best kort vergeleken met veel andere musicals. Ik ga in mei en betaal zelfs 55 euro. I know, I know, het is een hele mep geld. Maar ik betaal liever dan dat ik thuis zit omdat het zo duur is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef zwartekoffie het volgende:
49 euro? Hoe lang duurt zo'n voorstelling?
Ligt aan Lievekampquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vroeger was een try out voorstelling wel goedkoper.
Vreemde is echter dat de Joseph tickets in Oss bijna 6 euro duurder zjn dan Eindhoven in jan 2009
Geen loon gehad?!quote:zwartekoffie schreef het volgende:
Fok, geen studio 24 voor mij vanavond.Ik heb geen geld voor een treinkaartje.
Oeps! Das K*T!quote:
Ik blijf lekker thuis, en op tv (en internet uiteraard) kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:43 schreef t_igger het volgende:
[..]
Oeps! Das K*T!
Niemand in de buurt die je wat kan lenen?!
Ik ook, maar ja, Freek is zo'n lekker ding....quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop toch dat het John gaat worden.
Moet je niet werken? Niet naar een afterparty?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:49 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis, en op tv (en internet uiteraard) kijken.Wie gaat er vanavond wel naar Hilversum?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef Cee het volgende:
Vertel ik te veel informatie als ik zeg dat ik iets oranjes aantrek maar paarse onderkleding zodat ik toch beide kleuren aanmoedig?
En als Roy wint zeik ik in m'n broek van angst dus dan wordt het vanzelf geel.
Je moet niet doen alsof Freek niet kan zingen en totaal geen musicaltalent heeft, want dan gaat je geloofwaardigheid wel erg achteruit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, Freek is zo'n lekker ding....![]()
Ik zou me trouwens kapot schamen als ik voornamelijk op mijn uiterlijk zo'n contest won.
Volgens mij wel. Dus dan kan je weer van voor af aan voor John en Freek stemmen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef VegaKip het volgende:
Als de eerste Joseph de show verlaten heeft, gaat het aantal stemmen dan weer terug naar 0 trouwens?
Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dus dan kan je weer van voor af aan voor John en Freek stemmen.
Dat heb ik ook nooit beweerd. Freek en John doen qua talent totaal niet voor elkaar onder!! En toch gaat Freek winnen omdat ie 'zo'n lekker ding' is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet niet doen alsof Freek niet kan zingen en totaal geen musicaltalent heeft, want dan gaat je geloofwaardigheid wel erg achteruit.
't Is het finale-event, da's vrij zitten/staan. Ben zeer benieuwd of ik achteraf zal denken dat het misschien een beter idee was om gewoon lekker met 'n bak macchiato thuis voor de buis te zitten.quote:
Dat had ik dan verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd. Freek en John doen qua talent totaal niet voor elkaar onder!! En toch gaat Freek winnen omdat ie 'zo'n lekker ding' is.
Leuk hoor!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is het finale-event, da's vrij zitten/staan. Ben zeer benieuwd of ik achteraf zal denken dat het misschien een beter idee was om gewoon lekker met 'n bak macchiato thuis voor de buis te zitten.![]()
Maar we krijgen in de pauze een optreden van Remkoen na de liveshow van de winnaar en ik denk dat de rest van de kandidaten ook nog wel even hun neus om de hoek komen steken.
lijkt me niet zo veilig, zometeen wint die puber nogquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef happyme28 het volgende:
Go Go Go Johnseph! Ik hoop stiekem dat niemand op Freek stemt omdat ze denken dat hij het toch wel wordt
Wat slaat dat opquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet zo veilig, zometeen wint die puber nog
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef Naamah het volgende:
Blegh, als er nou geen wintertijd was geweest dan was het al bijna tijd geweest.. Heb het echt al helemaal gehad met de wintertijd!
t begint niet om half 8, dr is nu nog sport en zometeen t journaal en om 20.20 begint t pasquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:27 schreef ElizabethR het volgende:
Het begint toch om half acht?? Potverdikkemie, die live stream begint pas om 20:15.
En dan is er ook een neiuwe episode van House
ja idd..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hoe kun je het Roy nu gunnen, die gast kan niet eens tijdens 1 nummer alles zuiver zingen
ik heb die andere ook wel eens als een kraai horen zingen. maar zet je tv ff zuiver het begint!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hoe kun je het Roy nu gunnen, die gast kan niet eens tijdens 1 nummer alles zuiver zingen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste liedje natuurlijk weer gemist.
Is toch niet gek dat ie extra goed wil zijn en extra op wil vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:
valt t jullie niet ook op dat Roy altijd baas boven baas wil zijn
altijd een stapje voor de ander, zn hand net iets hoger als de rest, etc
precies... ik vind het gewoon net teveel niveautje buurthuisquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is toch geen finalist.....
Ik vind 'm leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand die vader een toupet in zijn mond stoppen
dit was één van z'n betere nummers de afgelopen weken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Nouja zeg, zo slecht was ie echt niet hoor!
Zodat ze Robin eindelijk konden lozenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk eens wijze woorden van Van Lambaert... die weet ook dat een hoofdrol voor Roy te hoog gegrepen is maar waarom die jongen dan zo ophemelen de afgelopen weken
Inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Freek heeft net als Brigitte vorig jaar in elk optreden overtuigd....
Kusjequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:48 schreef Merel het volgende:
Ik krijg er geen kippenval van, ik vind het nep.. Terwijl ik bij andere versies kan zitten huilen van ontroering om dit nummer.
quote:
Ik dacht dat ze ditmaal zelf mochten kiezenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze hebben Freek natuurlijk een veel beter nummer gegeven dan Roy..
OOOOH ik wist niet dat ik het kon gaan volgen via backstage !quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik vind John nog steeds een gluiperd hoor
Is het een beetje te volgen via die streams trouwens?
Het gaat. Ik kijk het nog wel een keer terug, maar dan sla ik Freek effe over. Mijn lievelingsnummer zo verkrachten!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik vind John nog steeds een gluiperd hoor
Is het een beetje te volgen via die streams trouwens?
Dit dus....quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Roy de hemel in prijzen en twijfelen over Frekemans..
Nog iemand die het zietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is, wat voor broek draagt ie in godsnaam.. drie maten te lang?
Jij houdt dus gewoon van schreeuwende (beltendequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo blij zijn als Freek wint. Ik moest in het begin niets van hem hebben, maar nu is hij mijn absolute favoriet, zeker na vorige week (You raise me up) en daarnet.
Jezus, heb jij het geluid uitstaan ofzo... hij zong het gewoon perfect... je mag geen fan van hem zijn maar het was gewoon subliem gezongen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gaat. Ik kijk het nog wel een keer terug, maar dan sla ik Freek effe over. Mijn lievelingsnummer zo verkrachten!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Jammer, toch nog een paar flinke valse noten.
Ja, aan het eind ging hij er toch even naast. Subtiel, maar wel hoorbaar. Al denk ik dat dat over het algemeen niet gehoord is. Overigens is dat niet altijd erg hoor, als je er niet door afgeleid wordt. Maar John zingt zelden tot nooit vals, dus vandaar dat het me verwonderde.quote:
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus, heb jij het geluid uitstaan ofzo... hij zong het gewoon perfect... je mag geen fan van hem zijn maar het was gewoon subliem gezongen...
Hij kan geweldig zingen maar toch doet Freek me net iets meer... John is iets teveel 'man' voor deze rol....quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef happyme28 het volgende:
Echt absoluut mijn favoriet: John!!
Luisteren is ook een kwaliteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |