Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dus dan kan je weer van voor af aan voor John en Freek stemmen.
Dat heb ik ook nooit beweerd. Freek en John doen qua talent totaal niet voor elkaar onder!! En toch gaat Freek winnen omdat ie 'zo'n lekker ding' is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet niet doen alsof Freek niet kan zingen en totaal geen musicaltalent heeft, want dan gaat je geloofwaardigheid wel erg achteruit.
't Is het finale-event, da's vrij zitten/staan. Ben zeer benieuwd of ik achteraf zal denken dat het misschien een beter idee was om gewoon lekker met 'n bak macchiato thuis voor de buis te zitten.quote:
Dat had ik dan verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd. Freek en John doen qua talent totaal niet voor elkaar onder!! En toch gaat Freek winnen omdat ie 'zo'n lekker ding' is.
Leuk hoor!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is het finale-event, da's vrij zitten/staan. Ben zeer benieuwd of ik achteraf zal denken dat het misschien een beter idee was om gewoon lekker met 'n bak macchiato thuis voor de buis te zitten.![]()
Maar we krijgen in de pauze een optreden van Remkoen na de liveshow van de winnaar en ik denk dat de rest van de kandidaten ook nog wel even hun neus om de hoek komen steken.
lijkt me niet zo veilig, zometeen wint die puber nogquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef happyme28 het volgende:
Go Go Go Johnseph! Ik hoop stiekem dat niemand op Freek stemt omdat ze denken dat hij het toch wel wordt
Wat slaat dat opquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me niet zo veilig, zometeen wint die puber nog
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef Naamah het volgende:
Blegh, als er nou geen wintertijd was geweest dan was het al bijna tijd geweest.. Heb het echt al helemaal gehad met de wintertijd!
t begint niet om half 8, dr is nu nog sport en zometeen t journaal en om 20.20 begint t pasquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:27 schreef ElizabethR het volgende:
Het begint toch om half acht?? Potverdikkemie, die live stream begint pas om 20:15.
En dan is er ook een neiuwe episode van House
ja idd..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hoe kun je het Roy nu gunnen, die gast kan niet eens tijdens 1 nummer alles zuiver zingen
ik heb die andere ook wel eens als een kraai horen zingen. maar zet je tv ff zuiver het begint!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hoe kun je het Roy nu gunnen, die gast kan niet eens tijdens 1 nummer alles zuiver zingen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste liedje natuurlijk weer gemist.
Is toch niet gek dat ie extra goed wil zijn en extra op wil vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:
valt t jullie niet ook op dat Roy altijd baas boven baas wil zijn
altijd een stapje voor de ander, zn hand net iets hoger als de rest, etc
precies... ik vind het gewoon net teveel niveautje buurthuisquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is toch geen finalist.....
Ik vind 'm leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand die vader een toupet in zijn mond stoppen
dit was één van z'n betere nummers de afgelopen weken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Nouja zeg, zo slecht was ie echt niet hoor!
Zodat ze Robin eindelijk konden lozenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk eens wijze woorden van Van Lambaert... die weet ook dat een hoofdrol voor Roy te hoog gegrepen is maar waarom die jongen dan zo ophemelen de afgelopen weken
Inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Freek heeft net als Brigitte vorig jaar in elk optreden overtuigd....
Kusjequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:48 schreef Merel het volgende:
Ik krijg er geen kippenval van, ik vind het nep.. Terwijl ik bij andere versies kan zitten huilen van ontroering om dit nummer.
quote:
Ik dacht dat ze ditmaal zelf mochten kiezenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze hebben Freek natuurlijk een veel beter nummer gegeven dan Roy..
OOOOH ik wist niet dat ik het kon gaan volgen via backstage !quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik vind John nog steeds een gluiperd hoor
Is het een beetje te volgen via die streams trouwens?
Het gaat. Ik kijk het nog wel een keer terug, maar dan sla ik Freek effe over. Mijn lievelingsnummer zo verkrachten!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik vind John nog steeds een gluiperd hoor
Is het een beetje te volgen via die streams trouwens?
Dit dus....quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Roy de hemel in prijzen en twijfelen over Frekemans..
Nog iemand die het zietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is, wat voor broek draagt ie in godsnaam.. drie maten te lang?
Jij houdt dus gewoon van schreeuwende (beltendequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo blij zijn als Freek wint. Ik moest in het begin niets van hem hebben, maar nu is hij mijn absolute favoriet, zeker na vorige week (You raise me up) en daarnet.
Jezus, heb jij het geluid uitstaan ofzo... hij zong het gewoon perfect... je mag geen fan van hem zijn maar het was gewoon subliem gezongen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gaat. Ik kijk het nog wel een keer terug, maar dan sla ik Freek effe over. Mijn lievelingsnummer zo verkrachten!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Jammer, toch nog een paar flinke valse noten.
Ja, aan het eind ging hij er toch even naast. Subtiel, maar wel hoorbaar. Al denk ik dat dat over het algemeen niet gehoord is. Overigens is dat niet altijd erg hoor, als je er niet door afgeleid wordt. Maar John zingt zelden tot nooit vals, dus vandaar dat het me verwonderde.quote:
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus, heb jij het geluid uitstaan ofzo... hij zong het gewoon perfect... je mag geen fan van hem zijn maar het was gewoon subliem gezongen...
Hij kan geweldig zingen maar toch doet Freek me net iets meer... John is iets teveel 'man' voor deze rol....quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef happyme28 het volgende:
Echt absoluut mijn favoriet: John!!
Luisteren is ook een kwaliteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |