Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaal zuiver, dat hoorde ik dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
ik zag het ja.. helemaal verstrooit dat ie er uit ligrquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"quote:Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh sorry, ik gooide 'm dicht hè?
Wat een aaaaaanfluiting dit! Als je dat vergelijkt met het afscheid vorige week...
Maar wat is de eerste zin nou die ze zingen? Ze zetten zo zachtjes en ongelijk in, ik versta het niet!
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingenquote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef Kinga het volgende:
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"
Bedoel je die?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaalhelemaal niet zuiver, dat hoorde ik dan weer wel
Nee, bij het eindlied. Als de jas wordt uitgedaan moet ie doorzingen... hij zong niks.quote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Ze moesten ieder op zijn beurt zingenquote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Die zin wordt ook echt gebruikt in de musical. Had ik trouwens destijds bij Evita niet door, die eerste paar regels van de sing-out, dat ze ook in de show voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingen
Ja, bij Evita op een bepaald moment wel, bijna zeker.. Hoop nu ook!quote:Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doen ze vanaf volgende week eigenlijk twee nummers? Of hoe zat dat bij Evita eigenlijk?
Hij heeft wel een Joseph-hoofd...quote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En wat die jury toch dweept met die Roy is me een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |