quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:[..]
Schei jij eens een keer uit met je gemiep over dat Freek het lievelingetje is.... als er iemand de afgelopen weken onterecht is gepushed dan is het toch echt Roy... magere optredens worden door de regie opgeleukt en door de jury onterecht bewierrookt...
Freek is van de 10 finalisten qua zang, dans en presentatie de absolute top.... alleen John kan dat niveau bijbenen maar die vind ik dan weer niet geschikt voor deze rol...
Het was vorig jaar ook zo dat Brigitte met Het is Over al een nummer zong uit de audities en volgens mij mogen de kandidaten dat lied namelijk zelf kiezen... heeft niks met voorkeuren te maken....
Je mag wel wat rustiger doen hoor. Net zo goed alsdat jij dat doet, mag ik zeggen wat ik wil. En dat heeft niets met miepen te maken.
Roy heeft afgelopen show zijn tweede nummer gezongen zonder ook maar enige extra belichting danwel anderssoortige opleuking. Freek zat bij 'vanmorgen vloog ze nog' op een hutkoffer, met een sterrengobo op het achterdoek, een mooi straatje licht van de zijkant op hem gericht en een projectie van achteren, plus een celliste op de voorgrond. En Freek krijgt wel degelijk easy scoren nummers telkens, grote ballads, kippenvelnummers. Hoewel ik nog geen enkele keer kippenvel heb gehad bij een nummer van Freek.
En verder verschillen smaken. Ik vind Freek een dooie robot met niet meer dan een zangstrot en een manische gezichtsuitdrukking, waar ik echt geen kaartje van 51 euro voor ga neertellen. Dus als ik in het voorjaar in nederland ben, dan ga ik naar Joseph, maar wel op een dag dat Freek beslist niet speelt.
Verder is er geen één die er qua dans echt uitspringt. Ook Freek niet. Wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd.
En maak je niet zo druk. Roy wordt het echt niet.
Ik heb net nog eens naar John gekeken en geluisterd, wat zet ie een prachtprestatie neer met dat moeilijke 'nooit een acht'!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden