SPOILER: Het verhaal van de musical:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar Joseph!
Op zoek naar Joseph! #2
Op zoek naar Joseph! #3
Op zoek naar Joseph #4
Op zoek naar Joseph #5 Pezzaazz!!!
Op Zoek Naar Joseph #6 Dag, Baer
Op Zoek Naar Joseph #7
Op Zoek Naar Joseph #8
Op Zoek Naar Joseph #9
Op zoek naar Joseph #10 Op naar de finale!!
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2008 00:06:24 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Toch maar voor Freek gekozen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
oeh ik kan niet kiezen tussen Freek en John!
Je mag wel wat rustiger doen hoor. Net zo goed alsdat jij dat doet, mag ik zeggen wat ik wil. En dat heeft niets met miepen te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei jij eens een keer uit met je gemiep over dat Freek het lievelingetje is.... als er iemand de afgelopen weken onterecht is gepushed dan is het toch echt Roy... magere optredens worden door de regie opgeleukt en door de jury onterecht bewierrookt...
Freek is van de 10 finalisten qua zang, dans en presentatie de absolute top.... alleen John kan dat niveau bijbenen maar die vind ik dan weer niet geschikt voor deze rol...
Het was vorig jaar ook zo dat Brigitte met Het is Over al een nummer zong uit de audities en volgens mij mogen de kandidaten dat lied namelijk zelf kiezen... heeft niks met voorkeuren te maken....
Was niet lullig bedoeld verderquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mag wel wat rustiger doen hoor. Net zo goed alsdat jij dat doet, mag ik zeggen wat ik wil. En dat heeft niets met miepen te maken.
Robin wordt in ieder geval al understudy farao las ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Cee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of een van de ex-kandidaten die sowieso in het ensemble zitten, nu ook groter kans maken om understudy te worden van Joseph. Is zo'n understudy-rol al vantevoren toebedeeld of kijkt 'men' eerst na een aantal repetities wie er het meest geschikt voor is?
Helemaal mee eens....en wat betreft John, hij verdient een finaleplek op basis van zangkwaliteiten maar hij doet me heel weinig tot niks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds voor Freek, en ik vind niet dat hij elke keer de makkelijkste nummers krijgt, ik vind dat er een goede verdeling is, iedereen krijgt moeilijke en makkelijke nummers. En ik vind Freek het goed doen, ik vind zijn inleving wél leuk en goed.
Volgens mij hebben mensen last (ik zelf ook) van het blindstaren en een vooraf ingenomen standpunt waardoor ze niet meer helder kunnen kijken/denken over andere optredens. Vooraf ingenomen "freek krijgt alle makkelijke nummers" of "Robin heeft een poepstem" of iets dergelijks en dan zie je dat natuurlijk in alle nummers. en ik doe daar net zo hard aan mee, want ik vindt John ook niet interessant en weinig varierend. Nu niet vorige week niet, volgende week ziet
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
En de kerstshow met de laatste 6 Josephs en laatste 6 Evita's is gewoon binnen een halfuur uitverkocht!![]()
Zo is het met Evita ook gegaan toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Cee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of een van de ex-kandidaten die sowieso in het ensemble zitten, nu ook groter kans maken om understudy te worden van Joseph. Is zo'n understudy-rol al vantevoren toebedeeld of kijkt 'men' eerst na een aantal repetities wie er het meest geschikt voor is?
Jemiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
En de kerstshow met de laatste 6 Josephs en laatste 6 Evita's is gewoon binnen een halfuur uitverkocht!![]()
Kerstshow??? Gaaaaaf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
Roy is ook blij..waarom zou hij niet blij zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:33 schreef Treezz het volgende:
D'r is een nieuw filmpje op de joseph site.. ze zijn blij.
leuk filmpje.. behalve roy.. die lach is zoo .. yuk
Ik kreeg om 14:12 uur een mailtje.. maar helaas keek ik later in mijn mailbox bleek dat al uitverkocht is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Marissje het volgende:
Mag je ze monteren? De ongecensureerde stukjes eruit knippen en zo?quote:
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag je ze monteren? De ongecensureerde stukjes eruit knippen en zo?![]()
Oh, wat een baanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.
idd.. wat een baanquote:
Werk jij bij Eyeworksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Yep, aanwezig bij de repetities, naar alle liveshows, filmen, monteren. Is erg grappig altijd.
Wat een kutbaan zeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Wat leuheeukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:41 schreef Cee het volgende:
Van Freek's weblog
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu moet ik zeggen dat Lee er zeer onflatteus op staat ware het niet dat hij op doktersadvies een week niet op de planken mag staan. Dus eigenlijk is ie strontziek. Dus z'n verlopen koppie is 'm vergeven.
Maar dan wel met een andere etniciteitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Freek en Lee lijken wel broertjes
Volgens mij zie ik daar een fluimpje vliegen richting Royquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahaha, straks steekt ie er eentje aan!!!
Het wordt wel verdacht dan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahaha, straks steekt ie er eentje aan!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |