Dat is een vooroordeel natuurlijk. Hardcore is maar 1 van de vele stromingen die daar vertegenwoordigd zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef Gupje het volgende:
Het gaat niet op Party-Flock maar om de paupers die er opzitten.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kan mezelf niet echt herkennen in de beschrijving in de klacht.
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
Dat vraag ik me ook af, hyves is puik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:19 schreef Teunebeun het volgende:
De vraag die ik stel: Wat is er mis met hyves?
Vampirefreaksquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef Beauregard het volgende:
Alto's zeiken op PF, omdat ze er zelf de ziekte in hebben dat er voor hun geen site als PF is.
In globale lijnen danquote:sugababes/superdudes.nl - breezahs en mooiboys
partyflock - hardcoremannetjes/vrouwtjes
partypeeps - alle allochtonen van Nederland
hyves - voor de "normale" mainstream mensen
vampirefreaks - goths en emo's
fok fobo - fokalto's die hun zaterdagavonden doorbrengen op een forum
gezien je inferieure muzieksmaak was dat inderdaad een naieve gedachte....quote:
Verbeterd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gezien je infsuperieure muzieksmaak was dat inderdaad een naieve gedachte....
Goh, gelukkig was dat nog niet gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
PF = Pink Floyd en niet een of andere paupereske site. Kthx.
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
PF = Pink Floyd en niet een of andere paupereske site. Kthx.
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflockquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflock
[..]
[..]
Goed gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:50 schreef Zwartbaard het volgende:
Het is SBS6 probleemwijken in online vorm.
Een tenenkrommende Sjonnie en Anita kolonie met bijbehorende discussies.
[NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL]
-Insert avatar van een aarslelijke pitbull met een Nederlandse vlag er overheen geshooped.-
(de naam [NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL] is een fictief karakter en overeenkomsten met echte personen zijn op toeval berust.
Kom me dus niet "kanka klappuh verkopeng" )
Of "Danny"quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?
Stof voor je volgende topic.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid hier laat ik niet afhangen van het plezier van anderen. Bovendien is het goed voor veel mensen hier om ook zo af en toe nog eens geconfronteerd te worden met 'normale' mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
Hier of daar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Biels het volgende:
Oh leuk, weer een topic waarin Crane zich komt verdedigen dat de dingen die hij doet toch echt voor normale mensen zijn, en de rest van de wereldfok een vuige alto is.
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.quote:
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.
Met je jaren-90 mentaliteit.
quote:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Ja graag, open nog zo'n vermakelijk topic!111one!11quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:05 schreef Biels het volgende:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?quote:En jij luistert ook Voicst he, vuige kankeralto!
Ik gebruik het zelf ook niet letterlijk. En ja, ik denk dat als je zegt dat je opgezwolle wel kan waarderen en vervolgens roept dat alle hip-hoppers allemaal in gare broeken lopen en alleen maar coke dealen op de straat (zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?) je een beetje suf bezig bent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?
[..]
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef Biels het volgende:
(zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een arrogante kut-opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Hm.. oké, met die mensen is geen discussie te voeren neequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".
Jaja, pleur nou maar op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Apfelsaft het volgende:
De afkorting PF zou alleen maar voor Pink Floyd () bestemd moeten zijn. Wat een anticlimax is dit topic zeg.
Daar lach ik dan weer om.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
De bazen hebben Hyves en eventueel Pp2g.
Ligt. Vuige alto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Echt waar ..
Kansloze debiel.
Er zijn zat sites voor alto's/metalheads en dergelijke.
PF is mischien een handige site voor party's en dergelijke.
Maar het gemiddelde IQ licht daar zelfs lager dan bij een troep gehandicapten op een uitje.
En kap nou eens met dat gekanker op alto's.
Tering ..
Heraldquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Herald het volgende:
FOK! is heel erg jaloers op PF omdat PF net wat groter is
FOK!: Er zijn 646 ingelogde gebruikers en 1391 gasten aanwezig.
PF: 3920 leden, 1002 gasten, 29 mobiel online
FOK! is jaloers omdat de mentaliteit wat vriendelijker is, minder pocherige pubers die zich zelf de beste vinden van Nederland
Nouja alles wat ik hier ook al zei: 'de grootste online community van Nederland'
Woehoe.quote:
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef Crane het volgende:
Herald![]()
Overigens dacht ik dat Fok veel groter was dan PF.
PP2gquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef Herald het volgende:
[..]
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.
Ik heb het hier ook eens aangekaart: wat is de lol van een ander forum afkraken?
Sarcasme herkennen behoort toch ook tot sociale vaardigheden?quote:Als ik op Tweakers rondkijk, zie ik mensen die elkaar op een normale manier te woord staan en helpen. Hier wordt in 60 % van de topics de TS alleen maar afgezeken. Wie heeft er nou moeite met sociale vaardigheden hier?
Eh, dat is op FOK! ook zo. Wat helpt is als je eens buiten KLB kijkt. Wat jij beschrijft is de situatie in KLB en niet op FOK!. KLB is dan ook de vergaarbak voor social outcasts en alternatief tuig. In subfora als VBL, DIG en K&W (om er maar een paar te noemen) gaat het er zeer gemoedelijk en volwassen aan toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.Wanneer je er wat van zegt, dan leef je echter opeens in een simpel wereldje volgens velen.
Hyves wordt idd ook als 'not done' gezien, ik denk om het feit dat bepaalde mensen hier zelfs nog geen eens 50 mensen vaag kennen om toe te voegen als 'vriendje'.![]()
Als ik op Tweakers rondkijk, zie ik mensen die elkaar op een normale manier te woord staan en helpen. Hier wordt in 60 % van de topics de TS alleen maar afgezeken. Wie heeft er nou moeite met sociale vaardigheden hier?
De enige site waar ze nog debieler reageren dan hier is Geenstijl, al blijf ik die site wel vermakelijk vinden af en toe.
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat is op FOK! ook zo. Wat helpt is als je eens buiten KLB kijkt. Wat jij beschrijft is de situatie in KLB en niet op FOK!. KLB is dan ook de vergaarbak voor social outcasts en alternatief tuig. In subfora als VBL, DIG en K&W (om er maar een paar te noemen) gaat het er zeer gemoedelijk en volwassen aan toe.
Meestal dan.
Klaagbaak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.
Tegenwoordig wel, maar vroegâh, way back in 2002 toen FOK! nog uit 8 subfora bestond, werd al menig site afgekraakt. Toen gingen de naar eigen mening beschaafde FOK!kers massaal naar andere fora om daar de boel te verzieken. Werden er FB topics geopend met "Danny Danny ze rippen je site man!" als in Nederland of Belgie iemand iets voor jongeren wilde doen. Ja voor jongeren, die doelgroep die op FOK! pas een eigen subforum kreeg in 2005, omdat het subforum R&P op de -naar eigen zeggen- grootste jongerensite van Nederland geen zin meer had in problemen van jongerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Crane het volgende:
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.
Een wat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Jij bent sowieso een van de meest kansloze users in KLBquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Hij bedoeld denk ik de kindertjes (vanaf 10jr oud al;( met plaatjes in hun album als "in het land van hoeren en kaas zijn blanken de baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een van de meest kansloze users in KLB
Partyflock is een fijne site om feesten en foto's op te checken idd
Verder is niks mis met Lonsdale of hardcore, maar daar zijn andere topics voor
Wees dan ook duidelijk met de TT, aap.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
Kan een mod ff al die kut-linkjes en OT-reacties over die vergane band weghalen?
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijk met de TT, aap.
Ik heb nog nooit gezien dat PartyFlock afgekort wordt als 'PF'.
De punten:quote:¶¶I'm a Hardstyle LOver, I Do WhAT I dO, I GOt my Hand on The Trigger, When it's pOinting at YOu¶¶
Juist, alsof iedereen moet weten dat de afkorting van PartyFlock PF is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef mafkees01 het volgende:
Idd.
Opzich niks mis met PF, maar ik zal even laten zien waarom dat beeld gecreeerd wordt.
Hiervoor pakken we een willekeurig profiel. En dat is geworden:
http://partyflock.nl/user/217149:S_Hardstyle_Ricardo_S.html
Nou, even een korte - doch grondige - analyse van dit profiel waarom PF als verkeerd beeld geprofileerd wordt:
Ik quote:
[..]
De punten:
- Denken dat je tof bent met zo'n foto.
- Denken dat je tof bent met zulke tekst bij deze foto.
- Denken dat je populair bent en een hoop feesten afgeweest bent.
- Tof doen dat je elke week wel een feest opzoekt.
- Denken tof te zijn met zijn hardcore vriendin
- Hyves hebben.
- ....
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben.
Sorry hoor kneus. Ik weet echt wel wat wat Partyflock Hyves etc. zijn. Ik kies er zelf voor om die sites niet te bezoeken. Dus rot nu maar op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.
Niet dat ik ooit m'n haar zo zou doen als dat van die gast, maar alsof je eigen haar en kleding zo geweldig zijn. Dat vind ik weer zo'n "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-look.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulk haar hebben als je ouder dan 16 bent
Eigenlijk sowieso dit soort haar
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Sorry hoor kneus. Ik weet echt wel wat wat Partyflock Hyves etc. zijn. Ik kies er zelf voor om die sites niet te bezoeken. Dus rot nu maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |