Wel jammer dat ie al een artiestennaam gebruiktquote:
Whehequote:
Ook mijn idee, anders wordt het de nieuwe spice girlsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
Bij gebrek aan mannen is de rest maar door
Ik voel me heel emotioneel vandaagquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:40 schreef Adelante het volgende:
whehehe Shahir: ik vind het een kutnummer, ik ben een neger
Die slisbek met die krullen.quote:
rare smaak hebben de FOK! vrouwenquote:
Die Landzaat look a likequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Welke is nou die ruben?
Ja me vriendin ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
rare smaak hebben de FOK! vrouwen
toen ie de tekst weer had zekerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vond 'ik vind het een kutlied. Ik ben een neger' t lied eigenlijk nog het beste zingen
"It's Ruben-time"quote:
Wacht dat is die surimaanse donkere gast en niet die ene die naast de neger stond?quote:
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeikenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wacht dat is die surimaanse donkere gast en niet die ene die naast de neger stond?
Fauve mag zich nog niets een jailbait noemen.quote:
Waarom keek jij eigenlijk nooit Idols?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeiken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Ladyxima het volgende:
Vind die Eric een beetje sneu worden. Die man had allang doorgebroken moeten zijnas if
In elk geval, dat gaat m nu niet meer lukken .. gevalletje karikatuur van zichzelf.
Ik vind m wel iets weghebben van die zingende kerel uit de mcdonalds reclame, ook zo'n droopy hoofd
Dat is van voor onze tijd denk ik.quote:
Belachelijk!quote:
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom keek jij eigenlijk nooit Idols?
Ja hallo, die hele Erik is van voor onze tijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is van voor onze tijd denk ik.
Met een stem alleen moet je op de radio, voor een popstar moet je er lekker uitzien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Belachelijk!
Dat iemand zoals zij, die al zoveel lef nodig heeft om op tv te komen en hier gewoonweg belachelijk wordt gemaakt.![]()
Shame on you!
Ze heeft echt een keigoede stem, alsof je vies, uitschot, dirty, zum kotzen en smerig bent oid als je te dik bent?![]()
Echt wat stupide zielig dit topic.
Dan hoop ik dat vriendinlief in januari ook X Factor gaat kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te maken
Ach, loop niet zo te zeuren. Daar wil je toch niet naar kijken als dat over het podium waggelt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Belachelijk!
Dat iemand zoals zij, die al zoveel lef nodig heeft om op tv te komen en hier gewoonweg belachelijk wordt gemaakt.![]()
Shame on you!
Ze heeft echt een keigoede stem, alsof je vies, uitschot, dirty, zum kotzen en smerig bent oid als je te dik bent?![]()
Echt wat stupide zielig dit topic.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te maken
wederom een net niet voor de meestenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat ze anders niet genoeg trio's kunnen vormen
Zit je misschien bij Ziggo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:59 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie krijgen volgens mij veel eerder beeld dan ik. Soms lees ik hier al dingen en dan zie ik het pas
Zoals net met Randy eruit enzo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
waar is rebecca, is die in d'r eentje een trio ofzo?
Deon inderdaad, zingt zo vals als een koolmeesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Nou die mogen alledrie wel weg...ook die Ronaldo
Beetje Kim Holland...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik vind die lange blonde mevrouw een beetje eng
monique, had de vrouw van eric kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik ook, ze doet me een beetje denken aan een zongedroogde tomaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Dacht eerst dat ze vroeger man was ofzoquote:
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef Adelante het volgende:
wie? the rollettes?
dirty dancing is toch grease?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!
....dat zegt me vriendin net tegen me
Dit is dus gewoonweg discriminatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, loop niet zo te zeuren. Daar wil je toch niet naar kijken als dat over het podium waggelt?
In de showbizz draait het nu eenmaal niet om alleen 'een keigoede stem'.
Hej, er zijn ook fans hier hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is dus gewoonweg discriminatie.
Ik vind dat zielig. Zielig voor die vrouw en ook zielig voor diegenen die er zo over denken.
Nee die 'terroriseert' de boelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef Ladyxima het volgende:
Samya ook. Zie je die al in een popgroepje?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee die 'terroriseert' de boel
Helemaal niet, ik zeg toch niet dat ik haar een kutwijf vind? Het is helemaal niet erg dat ze dik is, maar ze moet gewoon niet in een popgroep! Ze moet ook niet naar de kwalificatierondes voor het WK Turnen en ze moet ook niet Spuiten en Slikken gaan presenteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is dus gewoonweg discriminatie.
Ik vind dat zielig. Zielig voor die vrouw en ook zielig voor diegenen die er zo over denken.
Dat is het iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:12 schreef Silenus het volgende:
nee ze is gewoon een beetje onsmakelijk.
Hmmm.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
degenen die hier z'n tekst vergeet moeten ze tegen de muur zetten
Idd vroeg ik mij ook al af. Hij was enthousiast ook nog.quote:[b]Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef
kiest die neger nou wel hier voor en niet voor marco borsato
precies, gewoon de nieuwe paul pott, alleen ik zie de overige bandleden nog niet...quote:
én hij zat nog vol energie! Gekke negertquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd vroeg ik mij ook al af. Hij was enthousiast ook nog.
Ja dag, we gaan van Rebecca niet de Urzaiz van Popstars maken, er zíjn grenzen!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind die negert koel, zijn stem lijkt op die van Seal!
ik moest heel erg aan een zeehond denken, maar da's een te flauw grapjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind die negert koel, zijn stem lijkt op die van Seal!
Net zoiets als Milli Vanilli bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dag, we gaan van Rebecca niet de Urzaiz van Popstars maken, er zíjn grenzen!
Ze mag best een cdtje maken, want ze kan best zingen, maar dan doen we op de cover wel gewoon een foto van een lekker wijf. Dat lijkt me een prima deal!
Nee ik mis Greys nooit. En nee, ik had gewoon geen internetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Missen jullie Greys ook zo?![]()
Hee Liqui, was je op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful![]()
whehehe, die zeehond![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Toch maar snel terug de zee inquote:
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
J Me houdt zich behoorlijk op de achtergrond.. want hij is een beetje schor
they say a dirty mind is a joy forever...![]()
Die ene guest die zo erg gelovig is vind ik ook maar een natte tosti, ongelofelijk zeg.Gourmetten of steengrillen?![]()
eind was hoopvoller dan het begin
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
bwaaah up town girl![]()
Met zo'n liedjes kún je gewoon ook niet mooi zingen
uptown girl van billy joel
niet die van boyzooi dusquote:
Eric, Ruben en "Gary barlow" zijn wel echt 3 boyband jongens bij elkaar. Nou ja, jongens...
Mijn Ipod playlistquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
godtering welke debiel heeft die liedjes geselecteerd
A little bit hateful![]()
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
Wat heeft die ruben een oranje spray on kleurtje.
![]()
Maar goed dat ik dat gemist heb danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....
Dat meisje is leukOok leuk dat ze er een ik-variant van maakt
Idd, en dat meisje met haar wowhoooh ook trouwens. En die jongen met dat streepjes ding ook.quote:A little bit hateful![]()
Echt een dramatisch niveau wat nu nog meezingt in dit programma.
Ik kan me niet herinneren dat zo'n programma ooit zulke slechte deelnemers heeft gehad.![]()
De streepjesschildpad was nog t bestequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, en dat meisje met haar wowhoooh ook trouwens. En die jongen met dat streepjes ding ook.
hij vond het ook het zwaarste dat ie tot nu toe heeft gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....
en Irma... I don't need a man... --? duh, je bent er een!quote:
quote:.
[ Bericht 3% gewijzigd door static op 17-10-2008 22:56:35 ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze gaat vast ook lekker sexy doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen
Ja, echt té grappig gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
veel sex. veeeel sex.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen*gruwel*
haar man/vriend staat buiten toch, of is het d'r vader?quote:
Ik heb wel een paar keer een man bij haar in de buurt gezien, volgens mij is dat haar vriend/man o.i.d. Ndus....quote:Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Je hebt smaak geil ding van mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef conleche het volgende:
Dat meisje met die blote buik is wel sexy!!
![]()
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef starla het volgende:
AAARGHH de anorexia negerin met het alienhoofd is back!
rebecca weer door
Ik krijg wel spontaan zin om de chips die ik net heb gegeten, weer uit te kotsen.
En denk dat dit het einde was van Lotusze wilden attitude... maar wat een bang muisje. Ook aan het einde zichzelf gaan verdedigen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je hebt smaak geil ding van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is ook geen 14 natuurlijk, dat zal ook wel voor je meetellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef NoNickOne het volgende:
jezus wat is Rebecca vies zeg, ik drink nog liever chocomelk met curry.
MOKUM XXX RATED![]()
Hahaha die is errruugggg...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Volgens mij was Patricia vroeger ook heel dik. Dat ze Rebecca steeds weer aan het egoboosten is... Want we weten allemaal dat ze nooit tot door de eindrondes komt..A little bit hateful![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.
I feel kinda Locrian today![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef Silenus het volgende:
Heel veel seks?? Rebecca?!
ZAPPEN NU HET NOG KAN!!!![]()
![]()
Kan niet.. vriedin heeft de remote.... ik moet er doorheen... heb meelij
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrreclameMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOKUM XXX RATED![]()
Pfff die neger met die bos haar moet er echt uit, hij was kei slecht!!!!Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
2e groep wordt gespiltst, niet in mannen vrouwen, maar in door/niet door
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemen![]()
Gourmetten of steengrillen?![]()
de zeehond is niet door
eric, samya wel
Groep 2 eruit!
Oh nee toch niet, boy zit in 2.quote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
NEEE DIT MEEN JE NIET!
Gadverdamme zeg, de hele mongolenbende mag door, wat een kutprogrammaGourmetten of steengrillen?![]()
Irma het veenlijk er uit, Rebecca door
Rebecca in de liveshow![]()
!
Whaaa. Wat is de grand plan omtrent Rebecca
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is ze zo zacht he en ruikt ze naar heerlijke frietjes, oksel en uitjes
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is dat zo zacht he en ruikt ze naar heerlijk frietjes, oksel en uitjes
![]()
Is de crackhoer oook door? Crackhoer eruit!
HELD!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef starla het volgende:
[..]
waar vindt die liveshow plaats, Artis?
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is ze zo zacht he en ruikt ze naar heerlijke frietjes, oksel en uitjes
!!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is ze zo zacht he en ruikt ze naar heerlijke frietjes, oksel en uitjes![]()
![]()
Ik zit al klaar voor de nodige ONZ topics..
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell![]()
Zit er uberhaupt een nieuw iemand bij die we nog nooit eerder gezien hebben dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef SayDay. het volgende:
Waar ken ik die Naomi toch van? Heeft die niet vaker meegedaan met een "talenten"jachtshow?![]()
![]()
Geweldig die stem!//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Sarah McLachlan - Angel
Ja, we kunnen wel doen alsof we een eigen paul potts hebben maar deze excuusolifant komt dus echt niet in de popgroep. Dus die lobby hoeft hier ook niet gestart te worden!Gourmetten of steengrillen?![]()
Je mag iets ook gewoon mooi vinden zonder er een fanclub voor op te willen richten hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, we kunnen wel doen alsof we een eigen paul potts hebben maar deze excuusolifant komt dus echt niet in de popgroep. Dus die lobby hoeft hier ook niet gestart te worden!
![]()
Ik vind dat ze mooi kan zingen.. en wat ik er verder van vind doet er niet toe.
Vind dat je eigenlijk wel net iets te hard roept dat je haar lelijk vind... bijna te hard...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeiken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Over dat laatste heb je gelijk, het is iets te makkelijk om haar te pakken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag iets ook gewoon mooi vinden zonder er een fanclub voor op te willen richten hoor![]()
Ik vind dat ze mooi kan zingen.. en wat ik er verder van vind doet er niet toe.
Vind dat je eigenlijk wel net iets te hard roept dat je haar lelijk vind... bijna te hard...
Hou er verder ook over op, anders is het inhakken op een bepaald persoon terwijl je punt is gemaakt, maar ik blijf erbij dat ze niet in de popgroep past.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Rebecca word op 10 Mei 1981 geboren te Den Haag. Ze zong al voor ze kon lopen .Tijdens haar brugklas gaf ze zich op voor een grote karaoke wedstrijd.Daar vertolkte ze een nummer van Whitney Houston en ze eindigde als eerste .
Sindsdien heeft het zingen haar niet meer losgelaten . Ze deed vervolgens mee aan tal van talentenjachten en karaoke wedstrijden .Waar ze ook steeds bij de top 3 eindigde . Door de jaren heen , heeft ze haar repertoire verbreed . Waardoor ze nu als een all round cover zangeres beschouwd kan worden .
Tot haar repertoire behoren de genres , soul , blues , soft rock , ballads , top 40 , pop , '70s,'80s en '90s met o.a. nummers van Sam Brown , Anouk , Aretha Franklin en nog vele anderen. Door het meedoen aan al die talentenjachten en wedstrijden , heeft Rebecca ruime ervaring opgedaan in het entertainen van het publiek. Ze geniet ook van wat ze op het podium doet en dat weet ze ook goed over te brengen op haar publiek . Die door hun enthousiasme , dit ook laten blijken .
Rebecca heeft o.a. in het voorprogamma van Gorden gestaan, de feestweek in IJmuiden geopend en op Port Zeelande het Oud & Nieuwfeest verzorgt.
Naast haar muzikale talent is Rebecca een trotse moeder van haar dochtertje Luna . Haar stiefzoontje Michael Jr en haar nieuwe telg Raphaell . Ook houd ze zich bezig met het vervaardigen van haar eigen sieraden.
whehehe... cabaretquote:
Ik denk dat ze het wel gaat redden. Misschien moet ze niet in die popgroep willen maar gewoon solo gaan. Ze is eigen, authentiek en heeft uitstraling en wordt gewoon onze Nederlandse Alison Moyetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, we kunnen wel doen alsof we een eigen paul potts hebben maar deze excuusolifant komt dus echt niet in de popgroep. Dus die lobby hoeft hier ook niet gestart te worden!![]()
![]()
Ik vind dat niet zo heel ergquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....![]()
Maar de oudere versie vanavond was tóch leuker!
Ik ga het morgen lekker terugkijken
Heb jullie ook wel een beetje gemist
En Liqui, ik was in het Zuidplein Theater. En ik haat ook veel van jou
Ik zou toch wat gaan werken aan je spellings- en grammaticakunsten Adelante.quote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Verdomd...ik denken ze lijkt op die ene eh...alison...ehm ehm...kwam er ff niet op..maar echt qua stem enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel gaat redden. Misschien moet ze niet in die popgroep willen maar gewoon solo gaan. Ze is eigen, authentiek en heeft uitstraling en wordt gewoon onze Nederlandse Alison Moyet
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Gelukkig maar dat niemand haar kent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
en wordt gewoon onze Nederlandse Alison MoyetMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
copy/paste werk van d'r boekingsbureauquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou toch wat gaan werken aan je spellings- en grammaticakunsten Adelante.
www.bornfree-eventz.nl"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Godzakke staat die aflevering maar half op de site van sbs. Heb je wat aan.Zing met me mee tot morgenvroeg....![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Maar de geluidskaart in de laptop is kwijt en/of stuk
![]()
Maar op sbsgemist mist het laatste deel! Is lotusnou door ofnie!?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Lotus is door ja.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ik heb de uitslag vrijdag gemist, maar begrijp ik het goed dat de volgende mensen er nog inzitten?
* Rebecca
* koefnoen look a like
* die vrouw van 43
* piepjonge meisje
Wat voor band willen ze uberhaupt samenstellen als deze mensen er nog in zitten?
Je zou toch verwachten dat ze een bandje voor tieners samenstellen, wat moeten die nou met die koefnoen look a like bijvoorbeeld.![]()
Piepjonge meisje en vrouw van 43 zijn niet door hoor, geloof ik.
Hoe groot wordt de popgroep eigenlijk? 5?
Slecht dat fatty door is, ze is behalve dik ook nog lelijk en onverzorgd, alsof ze heur haar met frituurvet wast. Ruben door! Maar hij past niet in een popgroep, denk ik.
Ik vind Saskia leuken die Floor oid vind ik echt verschrikkelijk, dat arrogante mens die niet kan zingen. Deon is ook maar een arrogant mannetje, en zo knap is hij nou ook weer niet. Hij kan wel goed dansen. Dat dont blame it on the boogie dansje was trouwens wel megagay zeg, ongelofelijk
.
Ik denk dat Saskia, Naomi en Deon sowieso wel in de groep komen. Nog een mannelijke allochtoon erbij en een ouder type en het plaatje is compleet.![]()
WAAR KAN IK HET ANDERE DEEL ZIEN OP DE SBS6 SITE IS ALLEEN HET EERSTE DEEL TE ZIEN GODVERDOMME HELP DAN SUKKELSlooooooooooooooooool lol![]()
Boy.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog een mannelijke allochtoon erbijMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Die 'geile' blikken van Gerard steeds
Ik vind Patricia trouwens best leuk! Had altijd een beetje een hekel aan haar, maar ik ben het wel vaak met haar eens en ze komt best vaak leuk uit de hoek
. Maurice daarentegen vind ik minder sympathiek.
![]()
Idd. Patricia is leuker dan verwacht en Maurice is een ongeïnteresseerde lulhannes.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die 'geile' blikken van Gerard steeds
Ik vind Patricia trouwens best leuk! Had altijd een beetje een hekel aan haar, maar ik ben het wel vaak met haar eens en ze komt best vaak leuk uit de hoek
. Maurice daarentegen vind ik minder sympathiek.
De hele aflevering staat er nu op. ik had ook het laatste stukje gemistquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:11 schreef MrKawada het volgende:
WAAR KAN IK HET ANDERE DEEL ZIEN OP DE SBS6 SITE IS ALLEEN HET EERSTE DEEL TE ZIEN GODVERDOMME HELP DAN SUKKELS![]()
thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De hele aflevering staat er nu op. ik had ook het laatste stukje gemist
looooooooooooooooool lol![]()
ja, we zijn er weer
wie gaan ze nou doen, eternal
![]()
Meld!
Ik vond het best oke klinken, die vier meiden samen!
En dat na kort repeteren, daar kunnen nog veel 'bekende' live optredende artiesten een voorbeeld aan nemen
hej, is iedereen afgehaakt!
Nee mop, ik laat je toch niet in de steek!quote:![]()
Oh ik zag net Ruben met dat kontje dansen, die is dus écht wel gay![]()
"Ze helpen me gewoon"
ze zetten hem gewoon voor lul om er zelf beter uit te komen..."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
wie is ruben nou weer? die net aan gerard zat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, ik laat je toch niet in de steek!![]()
Oh ik zag net Ruben met dat kontje dansen, die is dus écht wel gay
ik moet zelf ook zeggen dat ik de auditierondes altijd het leukst vind van dit soort shows, hoe verder ze komen, hoe meer losers er afvallen en dan is het leedvermaak wegquote:
Whoeiiiiiiiiiiiiiii!quote:![]()
Adelante: dit is Ruben:
Ik adoreerde hem nogal, maar dat wordt met de week minder
Saaie aflevering tot nu toe.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
oh, ik dacht dat hij anders heettenicolao ofzo
Dit klinkt voor geen meter!
Man wil televisiergala zienniet dat popstars zo geweldig is, maar kan me zo heerlijk ergeren aan het non-talent. Morgen maar even terugkijken.
![]()
Ah, dit is een tof nummer!
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: