Beetje Kim Holland...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik vind die lange blonde mevrouw een beetje eng
monique, had de vrouw van eric kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik ook, ze doet me een beetje denken aan een zongedroogde tomaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Dacht eerst dat ze vroeger man was ofzoquote:
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef Adelante het volgende:
wie? the rollettes?
dirty dancing is toch grease?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!
....dat zegt me vriendin net tegen me
Dit is dus gewoonweg discriminatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, loop niet zo te zeuren. Daar wil je toch niet naar kijken als dat over het podium waggelt?
In de showbizz draait het nu eenmaal niet om alleen 'een keigoede stem'.
Hej, er zijn ook fans hier hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is dus gewoonweg discriminatie.
Ik vind dat zielig. Zielig voor die vrouw en ook zielig voor diegenen die er zo over denken.
Nee die 'terroriseert' de boelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef Ladyxima het volgende:
Samya ook. Zie je die al in een popgroepje?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee die 'terroriseert' de boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |