Wel jammer dat ie al een artiestennaam gebruiktquote:
Whehequote:
Ook mijn idee, anders wordt het de nieuwe spice girlsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
Bij gebrek aan mannen is de rest maar door
Ik voel me heel emotioneel vandaagquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:40 schreef Adelante het volgende:
whehehe Shahir: ik vind het een kutnummer, ik ben een neger
Die slisbek met die krullen.quote:
rare smaak hebben de FOK! vrouwenquote:
Die Landzaat look a likequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Welke is nou die ruben?
Ja me vriendin ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
rare smaak hebben de FOK! vrouwen
toen ie de tekst weer had zekerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vond 'ik vind het een kutlied. Ik ben een neger' t lied eigenlijk nog het beste zingen
"It's Ruben-time"quote:
Wacht dat is die surimaanse donkere gast en niet die ene die naast de neger stond?quote:
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeikenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wacht dat is die surimaanse donkere gast en niet die ene die naast de neger stond?
Fauve mag zich nog niets een jailbait noemen.quote:
Waarom keek jij eigenlijk nooit Idols?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeiken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Ladyxima het volgende:
Vind die Eric een beetje sneu worden. Die man had allang doorgebroken moeten zijnas if
In elk geval, dat gaat m nu niet meer lukken .. gevalletje karikatuur van zichzelf.
Ik vind m wel iets weghebben van die zingende kerel uit de mcdonalds reclame, ook zo'n droopy hoofd
Dat is van voor onze tijd denk ik.quote:
Belachelijk!quote:
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom keek jij eigenlijk nooit Idols?
Ja hallo, die hele Erik is van voor onze tijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is van voor onze tijd denk ik.
Met een stem alleen moet je op de radio, voor een popstar moet je er lekker uitzien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Belachelijk!
Dat iemand zoals zij, die al zoveel lef nodig heeft om op tv te komen en hier gewoonweg belachelijk wordt gemaakt.![]()
Shame on you!
Ze heeft echt een keigoede stem, alsof je vies, uitschot, dirty, zum kotzen en smerig bent oid als je te dik bent?![]()
Echt wat stupide zielig dit topic.
Dan hoop ik dat vriendinlief in januari ook X Factor gaat kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te maken
Ach, loop niet zo te zeuren. Daar wil je toch niet naar kijken als dat over het podium waggelt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Belachelijk!
Dat iemand zoals zij, die al zoveel lef nodig heeft om op tv te komen en hier gewoonweg belachelijk wordt gemaakt.![]()
Shame on you!
Ze heeft echt een keigoede stem, alsof je vies, uitschot, dirty, zum kotzen en smerig bent oid als je te dik bent?![]()
Echt wat stupide zielig dit topic.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, maar vriendinlief wil graag dit zien en dan fok! ik ondertussen om er nog maar wat van te maken
wederom een net niet voor de meestenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat ze anders niet genoeg trio's kunnen vormen
Zit je misschien bij Ziggo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:59 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie krijgen volgens mij veel eerder beeld dan ik. Soms lees ik hier al dingen en dan zie ik het pas
Zoals net met Randy eruit enzo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
waar is rebecca, is die in d'r eentje een trio ofzo?
Deon inderdaad, zingt zo vals als een koolmeesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Nou die mogen alledrie wel weg...ook die Ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |