Beetje Kim Holland...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik vind die lange blonde mevrouw een beetje eng
monique, had de vrouw van eric kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Ik ook, ze doet me een beetje denken aan een zongedroogde tomaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef -Peach het volgende:
Dacht eerst dat ze vroeger man was ofzoquote:
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef Adelante het volgende:
wie? the rollettes?
dirty dancing is toch grease?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dirty Dancing....moet je daar toch van kennen!
....dat zegt me vriendin net tegen me
Dit is dus gewoonweg discriminatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, loop niet zo te zeuren. Daar wil je toch niet naar kijken als dat over het podium waggelt?
In de showbizz draait het nu eenmaal niet om alleen 'een keigoede stem'.
Hej, er zijn ook fans hier hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is dus gewoonweg discriminatie.
Ik vind dat zielig. Zielig voor die vrouw en ook zielig voor diegenen die er zo over denken.
Nee die 'terroriseert' de boelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef Ladyxima het volgende:
Samya ook. Zie je die al in een popgroepje?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee die 'terroriseert' de boel
Helemaal niet, ik zeg toch niet dat ik haar een kutwijf vind? Het is helemaal niet erg dat ze dik is, maar ze moet gewoon niet in een popgroep! Ze moet ook niet naar de kwalificatierondes voor het WK Turnen en ze moet ook niet Spuiten en Slikken gaan presenteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is dus gewoonweg discriminatie.
Ik vind dat zielig. Zielig voor die vrouw en ook zielig voor diegenen die er zo over denken.
Dat is het iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:12 schreef Silenus het volgende:
nee ze is gewoon een beetje onsmakelijk.
Hmmm.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
degenen die hier z'n tekst vergeet moeten ze tegen de muur zetten
Idd vroeg ik mij ook al af. Hij was enthousiast ook nog.quote:[b]Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef
kiest die neger nou wel hier voor en niet voor marco borsato
precies, gewoon de nieuwe paul pott, alleen ik zie de overige bandleden nog niet...quote:
én hij zat nog vol energie! Gekke negertquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd vroeg ik mij ook al af. Hij was enthousiast ook nog.
Ja dag, we gaan van Rebecca niet de Urzaiz van Popstars maken, er zíjn grenzen!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind die negert koel, zijn stem lijkt op die van Seal!
ik moest heel erg aan een zeehond denken, maar da's een te flauw grapjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind die negert koel, zijn stem lijkt op die van Seal!
Net zoiets als Milli Vanilli bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dag, we gaan van Rebecca niet de Urzaiz van Popstars maken, er zíjn grenzen!
Ze mag best een cdtje maken, want ze kan best zingen, maar dan doen we op de cover wel gewoon een foto van een lekker wijf. Dat lijkt me een prima deal!
Nee ik mis Greys nooit. En nee, ik had gewoon geen internetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Missen jullie Greys ook zo?![]()
Hee Liqui, was je op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful![]()
whehehe, die zeehond![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Toch maar snel terug de zee inquote:
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
J Me houdt zich behoorlijk op de achtergrond.. want hij is een beetje schor
they say a dirty mind is a joy forever...![]()
Die ene guest die zo erg gelovig is vind ik ook maar een natte tosti, ongelofelijk zeg.Gourmetten of steengrillen?![]()
eind was hoopvoller dan het begin
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
bwaaah up town girl![]()
Met zo'n liedjes kún je gewoon ook niet mooi zingen
uptown girl van billy joel
niet die van boyzooi dusquote:
Eric, Ruben en "Gary barlow" zijn wel echt 3 boyband jongens bij elkaar. Nou ja, jongens...
Mijn Ipod playlistquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
godtering welke debiel heeft die liedjes geselecteerd
A little bit hateful![]()
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
Wat heeft die ruben een oranje spray on kleurtje.
![]()
Maar goed dat ik dat gemist heb danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....
Dat meisje is leukOok leuk dat ze er een ik-variant van maakt
Idd, en dat meisje met haar wowhoooh ook trouwens. En die jongen met dat streepjes ding ook.quote:A little bit hateful![]()
Echt een dramatisch niveau wat nu nog meezingt in dit programma.
Ik kan me niet herinneren dat zo'n programma ooit zulke slechte deelnemers heeft gehad.![]()
De streepjesschildpad was nog t bestequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, en dat meisje met haar wowhoooh ook trouwens. En die jongen met dat streepjes ding ook.
hij vond het ook het zwaarste dat ie tot nu toe heeft gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....
en Irma... I don't need a man... --? duh, je bent er een!quote:
quote:.
[ Bericht 3% gewijzigd door static op 17-10-2008 22:56:35 ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze gaat vast ook lekker sexy doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen
Ja, echt té grappig gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
veel sex. veeeel sex.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Rebecca die dit nummer gaat zingen*gruwel*
haar man/vriend staat buiten toch, of is het d'r vader?quote:
Ik heb wel een paar keer een man bij haar in de buurt gezien, volgens mij is dat haar vriend/man o.i.d. Ndus....quote:Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Je hebt smaak geil ding van mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef conleche het volgende:
Dat meisje met die blote buik is wel sexy!!
![]()
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef starla het volgende:
AAARGHH de anorexia negerin met het alienhoofd is back!
rebecca weer door
Ik krijg wel spontaan zin om de chips die ik net heb gegeten, weer uit te kotsen.
En denk dat dit het einde was van Lotusze wilden attitude... maar wat een bang muisje. Ook aan het einde zichzelf gaan verdedigen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je hebt smaak geil ding van mij![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: