Ik denk dat ze het wel gaat redden. Misschien moet ze niet in die popgroep willen maar gewoon solo gaan. Ze is eigen, authentiek en heeft uitstraling en wordt gewoon onze Nederlandse Alison Moyetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, we kunnen wel doen alsof we een eigen paul potts hebben maar deze excuusolifant komt dus echt niet in de popgroep. Dus die lobby hoeft hier ook niet gestart te worden!
Ik vind dat niet zo heel ergquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had eerder zijn shirt uit en hij is gewoon vadsig: morgen Greys maar even het slechte nieuws brengen....
Ik zou toch wat gaan werken aan je spellings- en grammaticakunsten Adelante.quote:
Verdomd...ik denken ze lijkt op die ene eh...alison...ehm ehm...kwam er ff niet op..maar echt qua stem enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel gaat redden. Misschien moet ze niet in die popgroep willen maar gewoon solo gaan. Ze is eigen, authentiek en heeft uitstraling en wordt gewoon onze Nederlandse Alison Moyet
Gelukkig maar dat niemand haar kent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
en wordt gewoon onze Nederlandse Alison Moyet
copy/paste werk van d'r boekingsbureauquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou toch wat gaan werken aan je spellings- en grammaticakunsten Adelante.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Maar de geluidskaart in de laptop is kwijt en/of stuk
Boy.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog een mannelijke allochtoon erbij
Idd. Patricia is leuker dan verwacht en Maurice is een ongeïnteresseerde lulhannes.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die 'geile' blikken van Gerard steeds
Ik vind Patricia trouwens best leuk! Had altijd een beetje een hekel aan haar, maar ik ben het wel vaak met haar eens en ze komt best vaak leuk uit de hoek
. Maurice daarentegen vind ik minder sympathiek.
De hele aflevering staat er nu op. ik had ook het laatste stukje gemistquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:11 schreef MrKawada het volgende:
WAAR KAN IK HET ANDERE DEEL ZIEN OP DE SBS6 SITE IS ALLEEN HET EERSTE DEEL TE ZIEN GODVERDOMME HELP DAN SUKKELS
thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De hele aflevering staat er nu op. ik had ook het laatste stukje gemist
Nee mop, ik laat je toch niet in de steek!quote:
wie is ruben nou weer? die net aan gerard zat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, ik laat je toch niet in de steek!![]()
Oh ik zag net Ruben met dat kontje dansen, die is dus écht wel gay![]()
ik moet zelf ook zeggen dat ik de auditierondes altijd het leukst vind van dit soort shows, hoe verder ze komen, hoe meer losers er afvallen en dan is het leedvermaak wegquote:
Whoeiiiiiiiiiiiiiii!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |