Ze is ook geen 14 natuurlijk, dat zal ook wel voor je meetellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:35 schreef NoNickOne het volgende:
jezus wat is Rebecca vies zeg, ik drink nog liever chocomelk met curry.
Hahaha die is errruugggg...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik denk dat een opgegraven veenlijk er precies zo uitziet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef Silenus het volgende:
Heel veel seks?? Rebecca?!
ZAPPEN NU HET NOG KAN!!!
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet 60x60 zijn he en ik ga er geen abo voor nemen
Oh nee toch niet, boy zit in 2.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is dat zo zacht he en ruikt ze naar heerlijk frietjes, oksel en uitjes
HELD!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef starla het volgende:
[..]
waar vindt die liveshow plaats, Artis?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Whaaa. Wat is de grand plan omtrent Rebecca
Ik wil haar ook knuffelen. Volgens mij is ze zo zacht he en ruikt ze naar heerlijke frietjes, oksel en uitjes
Zit er uberhaupt een nieuw iemand bij die we nog nooit eerder gezien hebben dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef SayDay. het volgende:
Waar ken ik die Naomi toch van? Heeft die niet vaker meegedaan met een "talenten"jachtshow?
Je mag iets ook gewoon mooi vinden zonder er een fanclub voor op te willen richten hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, we kunnen wel doen alsof we een eigen paul potts hebben maar deze excuusolifant komt dus echt niet in de popgroep. Dus die lobby hoeft hier ook niet gestart te worden!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook jouw favoriet, ik denk greys is er niet, we kunnen hem gewoon afzeiken
Over dat laatste heb je gelijk, het is iets te makkelijk om haar te pakken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mag iets ook gewoon mooi vinden zonder er een fanclub voor op te willen richten hoor![]()
Ik vind dat ze mooi kan zingen.. en wat ik er verder van vind doet er niet toe.
Vind dat je eigenlijk wel net iets te hard roept dat je haar lelijk vind... bijna te hard...
quote:Rebecca word op 10 Mei 1981 geboren te Den Haag. Ze zong al voor ze kon lopen .Tijdens haar brugklas gaf ze zich op voor een grote karaoke wedstrijd.Daar vertolkte ze een nummer van Whitney Houston en ze eindigde als eerste .
Sindsdien heeft het zingen haar niet meer losgelaten . Ze deed vervolgens mee aan tal van talentenjachten en karaoke wedstrijden .Waar ze ook steeds bij de top 3 eindigde . Door de jaren heen , heeft ze haar repertoire verbreed . Waardoor ze nu als een all round cover zangeres beschouwd kan worden .
Tot haar repertoire behoren de genres , soul , blues , soft rock , ballads , top 40 , pop , '70s,'80s en '90s met o.a. nummers van Sam Brown , Anouk , Aretha Franklin en nog vele anderen. Door het meedoen aan al die talentenjachten en wedstrijden , heeft Rebecca ruime ervaring opgedaan in het entertainen van het publiek. Ze geniet ook van wat ze op het podium doet en dat weet ze ook goed over te brengen op haar publiek . Die door hun enthousiasme , dit ook laten blijken .
Rebecca heeft o.a. in het voorprogamma van Gorden gestaan, de feestweek in IJmuiden geopend en op Port Zeelande het Oud & Nieuwfeest verzorgt.
Naast haar muzikale talent is Rebecca een trotse moeder van haar dochtertje Luna . Haar stiefzoontje Michael Jr en haar nieuwe telg Raphaell . Ook houd ze zich bezig met het vervaardigen van haar eigen sieraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |