Dat doet Osama Bin Laden ook. Welke God heeft nu gelijk?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:
Nee omdat Sarah Palin een trouwe volgeling van Jezus en God is, ze volgens de regels van de bijbel leeft en handelt naar Gods woord
Dezelfde peiling waar het nieuwsartikel het over heeft had McCain voor het debat al op -3, en is nu van -4 naar -3 weer gegaan. Niet echt voldoende voor een boude conclusie.quote:
Voter turnout gaat echt een slam dunk worden, er zijn namelijk erg veel nieuwe kiezers die zowel erg voor als erg tegen Obama zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Enfin, dan ben ik benieuwd wat het deze verkiezing zal worden. Ik gok dat de opkomst hoger dan 60% zal zijn, misschien wel aanzienlijk hoger. Er is immers nog nooit zo lang en uitgebreid campagne gevoerd. Obama alleen al heeft volgens mij meer uitgegeven dan Bush en Kerry samen.
Verder kent de VS natuurlijk een federaal stelsel, een registratie-plicht en hebben die mensen elke week iets om op te stemmen, dat draagt volgens mij ook bij aan de lagere opkomsten dan hier.
Monidique is gewoon een arrogante zak, zit bij elke gelegenheid mij af te katten. Voorbeeldje:quote:
Zonder dat ik wat tegen hem gezegd heb en zo zijn er tientallen andere voorbeeldjes. Dat laat ik niet over mijn kant gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopkoek is een trollkloon, daarom slaat het meeste nergens op.
Ik hoop dat je ooit zo'n opmerking maakt als ik in je buurt sta.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
McCain moet gewoon er voor zorgen dat de zwartjes van de kieslijst worden gehaald. Zoveel mogelijk in ieder geval.
Ik zeg toch ook dat ik het een een truuk vind die beneden alle niveaus is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit zo'n opmerking maakt als ik in je buurt sta.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Corkscrew het volgende:
Niet zelgemaakt, maar wel het posten waard, leek me
Er staan er nog veel meer op die site trouwens
Kom, kom. Die man heeft alles zelf in de hand, hoor. Het is John McCain die dergelijke spotjes heeft goedgekeurd, het is John McCain die de firma heeft ingehuurd die hem in 2000 zwartmaakte, het is John McCain die ervoor heeft gekozen een campagne te voeren waarin Obama wordt afgeschilderd als een onpatriotische half-Amerikaanse militairenhatende terroristenvrienden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:56 schreef Wheelgunner het volgende:
De man zal ook wel pissig worden als hij straks met een beetje een nuchterdere blik kan terugkijken op de campagne om te zien hoe zijn 'handlers' zijn reputatie hebben verknald door zich zo te verlagen.
McCain en Palin gaan winnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is er met die peilingen gebeurd? Een week geleden stond Obama nog een straatlengte voor en nu heeft 't nog maar de grootte van de foutmarge
?
Misschien als het had geklopt wat ie zei, maar dat is niet zo.quote:
quote:RCP National Average 49.6 43.1 Obama +6.5
Denk het ook. Ik roep het al vanaf het begin: Amerika kiest geen zwarte president. De campagne verhardt en ondanks alle zogenaamde afkeer van dat soort strategiën zal je zien dat het wel degelijk effect heeft. Nou maar hopen dat McCain de komende 4 jaar in goede gezondheid blijft anders zitten we daar met dat kalf opgescheeptquote:
toch kan dit goed zijn voor obama, er zullen nu meer democraten gaan stemmenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik roep het al vanaf het begin: Amerika kiest geen zwarte president. De campagne verhardt en ondanks alle zogenaamde afkeer van dat soort strategiën zal je zien dat het wel degelijk effect heeft. Nou maar hopen dat McCain de komende 4 jaar in goede gezondheid blijft anders zitten we daar met dat kalf opgescheept
Ik merk het helaas veel te vaak op dit forum:quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik roep het al vanaf het begin: Amerika kiest geen zwarte president. De campagne verhardt en ondanks alle zogenaamde afkeer van dat soort strategiën zal je zien dat het wel degelijk effect heeft. Nou maar hopen dat McCain de komende 4 jaar in goede gezondheid blijft anders zitten we daar met dat kalf opgescheept
Ze hebben wel een nut. Als het 55/45 is, bijvoorbeeld, dan moet het heel gek lopen wil dat ook niet te zien zijn in de in de peilingen in de staten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:13 schreef FleshWound het volgende:
Oh, en mag ik iedereen er even aan herinneren dat nationale tracking polls geen enkel nut hebben bij het bepalen van de winnaar? State polls daarintegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |