Nee, dat geloof ik niet, de US heeft met Bush zo op de donder gehad dat ze het risico niet willen lopen nog verder in de shit te zakken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef teamlead het volgende:
ik vrees dat McCain uiteindeljik toch gaat winnen. Niet omdat hij een goede president zou zijn, niet omdat de kiezer niet in Obama gelooft, maar gewoon omdat het Amerika is: conservatief en stompzinnig tot op het bot
Tsja, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Ja, onder Republikeinse presidenten zijn de schulden omhoog gegaan, maar onder hen is de economie ook harder gegroeid, kijk maar naar grafieken van het BNP.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, de US heeft met Bush zo op de donder gehad dat ze het risico niet willen lopen nog verder in de shit te zakken.
Overigens is het bekend dat een democraat beter is voor de economie dan een republikein om dat die de rijken spekt en de bestedingen hierdoor niet gestimuleerd worden
Ja, kunst, als je honderden miljarden uitgeeft (die je niet hebt) dan lijkt de economie er wel lekker voor te staan ja. Zo kan ik ook de economie laten groeien.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Tsja, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Ja, onder Republikeinse presidenten zijn de schulden omhoog gegaan, maar onder hen is de economie ook harder gegroeid, kijk maar naar grafieken van het BNP.
Da's niet helemaal correct, de President stelt de begroting op, het Congress moet die goedkeuren en kan amenderen.quote:Daarbij, congres gaat over centjes, niet de president.
Volgens mij niet, hoogstens van het Witte Huis, maar ik dacht niet van de hele federale overheid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, kunst, als je honderden miljarden uitgeeft (die je niet hebt) dan lijkt de economie er wel lekker voor te staan ja. Zo kan ik ook de economie laten groeien.
[..]
Da's niet helemaal correct, de President stelt de begroting op, het Congress moet die goedkeuren en kan amenderen.
De kiezer moet stemmen en die heeft vooral de laatste vier jaar vreselijk op de donder gehad dus die zal het wel laten om weer republikeins te stemmenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Ja, onder Republikeinse presidenten zijn de schulden omhoog gegaan, maar onder hen is de economie ook harder gegroeid, kijk maar naar grafieken van het BNP.
Daarbij, congres gaat over centjes, niet de president.
Wat is dit nu weer voor een kul argumentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Klopkoek het volgende:
En nee, dit is geen rechts gezwets, de Volkskrant drukt het immers af.
Klopkoek is een trollkloon, daarom slaat het meeste nergens op.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kul argument
De president doet inderdaad een voorstel, maar het congres werkt dat uit en keurt het goed. Power of the purse is altijd iets van het congres geweest, niet van de president.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoogstens van het Witte Huis, maar ik dacht niet van de hele federale overheid.
Zoekt even na.
Dat heeft verder niet veel te maken met wat ik zei, maarja...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef henkway het volgende:
[..]
De kiezer moet stemmen en die heeft vooral de laatste vier jaar vreselijk op de donder gehad dus die zal het wel laten om weer republikeins te stemmen
quote:Je bent mooi, ik hou van je, maar nu moet je veranderen.’ Dat is de boodschap van Obama. ‘Je bent mooi, en ik hou van je zoals je bent.’ Dat is de boodschap van McCain en Palin. Het is het verschil tussen de utopist – die elke werkelijke samenleving verafschuwt en die maar al te graag echte mensen opoffert voor de ideale mens die hij wil scheppen – en de eenvoudige patriot die volmondig ‘ja’ zegt tegen de familie, de gemeenschap en het land om hem heen.
Dat dus of Klopkoek is zo simplistisch dat hij zijn mening baseert op wat hem geleerd is wat linkse media is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopkoek is een trollkloon, daarom slaat het meeste nergens op.
De linkse media.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat dus of Klopkoek is zo simplistisch dat hij zijn mening baseert op wat hem geleerd is wat linkse media is.
Dus als de Volkskrant volgende week schrijft dat armoede een ziekte is die uitgeroeid moet worden en dat het de schuld van negers uit Afrika is dan is dat zo en dan is het zeker niet rechts want dan zou het vies en eng zijn.
Ja, Bush heeft goed werk geleverd, daar hebben we nog vier jaar lang last van.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Monidique het volgende:
Deze vind ik het mooist: "Maar hij koos keer op keer voor mensen die openlijk blijk gaven van hun afkeer van Amerika. Die afkeer is Obama’s voornaamste aantrekkingskracht op linkse lieden en Europeanen. "
Ja. Europeanen en Linkse Lieden (oftewel: 55% van de Amerikanen, ofzo) hebben liever Obama aan de macht omdat ze nu eenmaal Amerika haten. Daarom haten Europeanen en Linkse Lieden ook Bush, wiens beleid voortgezet zou worden door McCain: hij heeft Amerika sterk gemaakt en krachtig en véérkrachtig en dominant.
Als je het nieuws zou volgen lees en zie je toch echt genoeg negatief nieuws over bovenstaande onderwerpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Caesu het volgende:
wat je wel gaat zien.
dat er in november opeens bakken vol met negatief nieuws over irak, afghanistan, de economie etc. naar buiten komen.
het witte huis, pentagon houdt dat nu zoveel mogelijk tegen allemaal.
dagen dat de beurs keihard naar beneden gaat zijn ook goeie dagen om slecht nieuws over afghanistan naar buiten te brengen.
ja natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je het nieuws zou volgen lees en zie je toch echt genoeg negatief nieuws over bovenstaande onderwerpen.
En je denkt niet dat de kiezer dat dan zo langzamerhand ook al wel door had moeten hebben? Verwacht je een massale revelatie onder kiezers waardoor ze plots allemaal overstappen en McCain alsnog wint ondanks de behoorlijke achterstand die hij nu in de peilingen heeft?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk ook dat McCain gaat winnen.
Obama heeft alleen maar mooie praat, maar uiteindelijk kan hij toch niet veel veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |